Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er tom for gass, og finner ikke spritkjøkkenet mitt...

Kanskje naboen eller en venn kan låne deg det som du trenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje naboen eller en venn kan låne deg det som du trenger?

Nja, trolig lager jeg meg heller en kvistkomfyr av ei tom hermetikkboks... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, trolig lager jeg meg heller en kvistkomfyr av ei tom hermetikkboks... :jepp:

Så lurt! :)

Er du på tur nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke riktig ennå. Må bare sikre at jeg får vann til presskannekaffe i natt. Termos er for pingler. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke riktig ennå. Må bare sikre at jeg får vann til presskannekaffe i natt. Termos er for pingler. :kaffekopp:

Håper at turen blir fin og at kaffen smaker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

At ei jeg setter ganske høyt har det vondt nå. Og ikke den typen vondt som er digg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist fordi jeg har sett ferdig Alphas og de avslutter serien med en diger cliffhanger. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi at forholdet mitt skranter, han er utenlands og jeg kom i snakk med en sykt hyggelig fyr på lørdag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjæresten kommer ikke til å flytte sammen med meg likevel selv om han kunne bytte skole uten problem (bor i to forskjellige studiebyer) fordi han har det så bra der han er, mens jeg kjenner at jeg blir gråere og gråere for hver dag... har gledd meg i et år og brukt alt for mye penger på flybilletter som jeg heller kunne porsjonert til et år til med avstandsforhold... føler at noen har kjørt over meg, rygget og kjørt over igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har knekt atter en tann, brakk plutselig rett av ved rota (rotfylt tidligere)
Og nå holder rota på å smuldre opp :trist:

Endret av The Tardis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

at jeg aldri kan lære meg å holde kjeft :cry:

uansett hvor høyt jeg setter sannheten så kan det noen ganger være greit å holde kjeft om enkelte ting, men jeg lærer visst aldri :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke trives i klærne mine og står overfor nok et "hva skal jeg ha på meg i morgen"-dilemma som sikkert høres ut som et luksusproblem for de fleste, men som er et ganske reelt problem for meg.

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...