Gjest Winza Skrevet 6. desember 2014 #1161 Del Skrevet 6. desember 2014 Har akkurat fått vite at søskenbarnet mitt på 5 kanskje har en svulst O: Verden er så ond /: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 6. desember 2014 #1162 Del Skrevet 6. desember 2014 Har akkurat fått vite at søskenbarnet mitt på 5 kanskje har en svulst O: Verden er så ond /: Så tragisk.... Håper svulsten ikke er ondartet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 6. desember 2014 #1163 Del Skrevet 6. desember 2014 Har akkurat fått vite at søskenbarnet mitt på 5 kanskje har en svulst O: Verden er så ond /: Å herregud så leit å høre! Nå fikk jeg ordentlig vondt inne i meg! Jeg skal tenke på både deg og søskenbarnet ditt, huff... håper prøvene er positive og at dere går en lys jul i møte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. desember 2014 #1164 Del Skrevet 6. desember 2014 Takk begge Helt ufattelig at slike ting faktisk kan skje med små barn. Barn som ikke har fått startet livet sitt skikkelig og ikke fått begynt på skolen enda. Har hørt om mange barn som har fått kreft og død men hadde aldri trodd det ville skje med noen i min familie, en liten unge som er blid, sprek og aktiv og så plutselig kan det hende han dør, dette beviser bare at livet er ikke alltid rettferdig ): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 6. desember 2014 #1165 Del Skrevet 6. desember 2014 Takk begge Helt ufattelig at slike ting faktisk kan skje med små barn. Barn som ikke har fått startet livet sitt skikkelig og ikke fått begynt på skolen enda. Har hørt om mange barn som har fått kreft og død men hadde aldri trodd det ville skje med noen i min familie, en liten unge som er blid, sprek og aktiv og så plutselig kan det hende han dør, dette beviser bare at livet er ikke alltid rettferdig ): Nei de som sier at det er en mening med alt...de burde fått seg en på trynet! For hva pokker er meningen med at en 5-åring får svulst? At småbarn dør av kreft..f.eks...Så totalt meningsløst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. desember 2014 #1166 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Må komme med en oppdatering angående denne situasjonen med søskenbarnet mitt. Det var ikke en svulst likevel, var bare noe betennelse og han måtte ikke operere engang. Så han er helt frisk Endret 10. desember 2014 av Big Jim Rennie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 10. desember 2014 #1167 Del Skrevet 10. desember 2014 Må komme med en oppdatering angående denne situasjonen med søskenbarnet mitt. Det var ikke en svulst likevel, var bare noe betennelse og han måtte ikke opere engang. Så han er helt frisk Gratulerer med gode nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. desember 2014 #1168 Del Skrevet 10. desember 2014 Takk Jeg syns synd i de som opplever at noen barn i familien får skikkelige sykelige sykdommer, spesielt dems egne barn, må være helt fryktelig ): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 10. desember 2014 #1169 Del Skrevet 10. desember 2014 Må komme med en oppdatering angående denne situasjonen med søskenbarnet mitt. Det var ikke en svulst likevel, var bare noe betennelse og han måtte ikke operere engang. Så han er helt frisk Det er jeg SÅ glad for å høre.. har tenkt på det stakkars søskenbarnet ditt! Godt dere går en fin jul i møte hele gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. desember 2014 #1170 Del Skrevet 10. desember 2014 fordi de dustemiklene på aktuelt og politikk ikke klarte å holde seg til saken. Og fordi jeg ikke har noen fin film som jeg aldri har sett før å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 10. desember 2014 #1171 Del Skrevet 10. desember 2014 fordi de dustemiklene på aktuelt og politikk ikke klarte å holde seg til saken. Og fordi jeg ikke har noen fin film som jeg aldri har sett før å se på. Hva slags type filmer liker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. desember 2014 #1172 Del Skrevet 10. desember 2014 Hva slags type filmer liker du? Romantiske filmer stort sett, men det hender at jeg liker drama og action også. Har du noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 10. desember 2014 #1173 Del Skrevet 10. desember 2014 Romantiske filmer stort sett, men det hender at jeg liker drama og action også. Har du noen tips? Jeg kan próve á si noen filmer og sá kan du fortelle meg om du har sett dem eller ikke? Har du sett The Princess Bride? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. desember 2014 #1174 Del Skrevet 10. desember 2014 Jeg kan próve á si noen filmer og sá kan du fortelle meg om du har sett dem eller ikke? Har du sett The Princess Bride? Nei. Den har jeg ikke sett. Kan man se den på Netflix? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. desember 2014 #1175 Del Skrevet 10. desember 2014 Åpenbart ikke på Netflix. Prøver film2home. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. desember 2014 #1176 Del Skrevet 10. desember 2014 Ikke på film2home heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. desember 2014 #1177 Del Skrevet 10. desember 2014 Så litt etter den på YouTube, men jeg føler jeg er litt lei av han ene skuespilleren der. Andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 10. desember 2014 #1178 Del Skrevet 10. desember 2014 Ikke på film2home heller. Huff da. Skal próve á se om den er á finne et annet sted, eller sá kan jeg kanskje komme opp med en annen film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 10. desember 2014 #1179 Del Skrevet 10. desember 2014 Så litt etter den på YouTube, men jeg føler jeg er litt lei av han ene skuespilleren der. Andre forslag? Er du mest glad i filmer mellom vár moderne tid, f.eks. 1980/1990 til ná, eller er du ogsá ápen for klassikere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #1180 Del Skrevet 10. desember 2014 Barnerommet har stått tomt i snart et år, og jeg får ikke feiret jul med barna mine Anonymous poster hash: 512e9...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå