Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble såpass distrahert av antrekket og ikke minst neglene til Tomine Harket at jeg ikke helt fikk med meg sangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men snille Knut Anders, du som faktisk er en mann som bærer hatt med overbevisning - hvor har du gjort av cowboy-hatten? :cowboy: *skuffa*

Men du kan alltid få synge for meg likevel, altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justin Timberlake på county-kveld - finn en feil... Pingle-låtvalg. Litt som Idol-jentene som alle valgte Whitney Houston-varianten av I will always love you når de skulle synge country.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kommer Dixie Chicks - den sangen ville vært høyt på min låtvalg-liste også, men den krever skikkelig trøkk og temperament. Hun burde vært litt sintere.

Forøvrig alltid interessant å si "For meg handler denne låta mye om..." om en låt som har en så kjent og konkret historie som Not ready to make nice har.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvor mye morsommere det hadde vært hvis ekspertdommeren hadde sagt at Nei, dette synes jeg var skuffende, jeg hadde forventet mer :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knut Anders er videre, det er jo det viktigste for høstens tv-lørdager. Gleder meg til å høre han synge musikal... Kash og Jonas i bånn, det var jo ikke så overraskende - heller ikke at det var Kash som røk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KrF-politiker Erik Lunde spør på twitter om steder for selvplukk av plommer i Oslo-området og får svar fra tidligere byrådsleder Stian Berger Røsland:

meny, ica, coop og større rema/ rimi?

Du vet du er bymenneske når... :5: :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Overskrifter det virkelig ikke frister å klikke på:

Se de eksklusive bildene av Ingebrigtsens operasjon

Næh, tror jeg står over...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt ikke helt ferdig med dikt og for bannet løgn-serien til NRK radio. Henrik Mestad som leser dikt (hvilket som helst, egentlig) sender meg stadig i knestående, og så er det jo Hans Olav Brenner - man må jo elske en mann som som bruker uttrykke ha en affinitet til helt uanstrengt. Mulig jeg må en tur på Litteraturhuset når serien skal avsluttes om et par uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjernekamp stod på her i går kveld også, men fuggel'n var ikke innom KG. Kjekt å lese oppsummeringa di da :nigo: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kart i dansk skolebok gjorde Nord-Norge og Finland til en del av Sovjet.

– I etterpåklokskapens lys kan man jo se at det ikke var så bra at dette kartet kom på trykk. Men man regner ikke med å finne noe sånt, og man gjør ikke historisk kildekritikk på alle kart. I utgangspunktet regner man med at man har funnet ekte kart, sier Emkjær til Politiken.

Jo, vet du hva, når man lager en lærebok bør man faktisk dobbeltsjekke at all informasjon er korrekt, og det inkluderer også kart. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...