Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Ser på tv, strikker litt og leser Ferrante - det sier jo seg selv at det er så slitsomt at jeg må sove litt innimellom... :rolleyes: Formen er fortsatt strålende, med andre ord. Tålmodigheten har det også utmerket,  om noen lurer. Skravla var innom en tur og lånte pc-løse meg nettbrett, så jeg kan opprettholde kontakten med omverdenen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra Skravla tar ansvar, slik vi slipper å bli bekymret over at vi ikke hører fra deg.

Tålmodigheten får det ofte litt hard, når man er beordret til å holde seg i ro. Jeg ble forresten ekspert på å sovne av ingenting når jeg var syk. Litt sånn, "Jah! Jeg klarte jo å stå opp, det bør jo resultere i litt søvn på sofaen" :sFun_sleeping:

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jerle skrev:

Tålmodigheten får det ofte litt hard, når man er beordret til å holde seg i ro. Jeg ble forresten ekspert på å sovne av ingenting når jeg var syk. Litt sånn, "Jah! Jeg klarte jo å stå opp, det bør jo resultere i litt søvn på sofaen" :sFun_sleeping:

:fnise: Jepp. Jeg klarte å lage frokost uten å trenge pause underveis, da må jeg hvile på sofaen en stund før jeg går for å kle på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker at de har en fagdommer som ikke er redd for å komme med kritikk - da blir rosen hans mer verdt også.  Ikke som Mona Riise som gråter fire ganger hver kveld og synes alle er veldig flinke alltid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det noen gang skal lages en norsk versjon av James Bond, har Håvard Bakke herved levert en sterk søknad om hovedrollen.  Noen trives åpenbart i smoking...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Roadrunner skrev:

Her ses reprisen nå - tar både pirat og smoking jeg altså :wow: 

Det viktigste er mannen inni? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Daria skrev:

Det viktigste er mannen inni? :fnise:

Man er da ikke såååå kresen :nigo:

Og for en gangs skyld helg enig i hvem som røk ut. Hæppi med den! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt med henne en stund til,  tror egentlig hun er av de mer allsidige i den gjengen.

Zapper mellom fotball og diktsending, sånn apropos allsidig :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...