Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siden det er fredag holder vi oss til den litt mer fluffy delen av nyhetssegmentet og lar andre diskutere facebook og ytringsfrihet, som i følge enkelte visstnok ikke handler om ytringsfrihet og sensur fordi fb er et privat firma og kan styre som de vil. Men det er jo mer enn en sumle problematisk og diskutabelt praksis de har lagt seg til likevel, ikke minst tatt i betraktning deres posisjon, størrelse og innflytelse. Man må kunne diskutere og være kritisk til samfunnsaktører selv om de er private.

Men det var fredagsfluff jeg skulle by på, ja... 

Den minste lille svenskeprinsen døpes i dag, jeg synes det er skikkelig dårlig gjort å legge sånt på dagtid en hverdag. Jeg vil jo se kjoler! :sur: 

MGP skal arrangeres i Kiev neste år. Riktignok er det vel nokså rolig og sikkert i Kiev, men det er et land som ligger i væpnet konflikt med et naboland. De klarer vel sikkert å gjøre det trygt for de som deltar med et annet spørsmål er jo om dette er det et land med så store problemer burde bruke så mye ressurser på...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke så mye ytringer å komme med, verken når det gjelder fluffy eller mer politisk, så nøyer meg med å ønske en riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært litt mange store begivenheter i det svenske kongehuset de siste årene - jeg kjenner igjen prestene... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du har en over middels dårlig mandag når du blir hentet på jobb med ambulanse... Det var en litt absurd opplevelse, men jeg gikk heldigvis ut av legesenteret på egne ben noen timer senere. Hvorfor jeg er slapp og svimmel og generelt ikke ikke i form er litt uklart, men foreløbig er planen at en ukes sykemelding og hvile skal gjøre underverker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får jo understreke at vi ikke snakker blålys og akuttutrykning, altså. Det føltes litt unødvendig dramatisk, men jeg var så svimmel og uvel at jeg ikke klarte å reise meg, så det ble vurdert å være den beste løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daria skrev:

Jeg får jo understreke at vi ikke snakker blålys og akuttutrykning, altså. Det føltes litt unødvendig dramatisk, men jeg var så svimmel og uvel at jeg ikke klarte å reise meg, så det ble vurdert å være den beste løsningen.

Jeg antok at det ikke var full utrykning ettersom du er på her nå, men jeg har aldri blitt fraktet i ambulanse selv.... bare vært pårørende passasjer. 

 

Håper du blir raskt frisk igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daria skrev:

Du vet du har en over middels dårlig mandag når du blir hentet på jobb med ambulanse... Det var en litt absurd opplevelse, men jeg gikk heldigvis ut av legesenteret på egne ben noen timer senere. Hvorfor jeg er slapp og svimmel og generelt ikke ikke i form er litt uklart, men foreløbig er planen at en ukes sykemelding og hvile skal gjøre underverker...

Næmmen - ojda! Kan du ha fått tilbake et snev av det du hadde for noen år siden?

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...