Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Anmeldelsene jeg har sett av Singin' in the Rain ser ut til å være ganske enige - forestillingen er god, hovedrollene er et svakt punkt (faktisk Pettersen i større grad enn Blipp). Ikke overrasket over noen av delene, egentlig, men i motsetning til anmelderne anser jeg svake skuespillere som et stort problem - det holder ikke å flyte på det man måtte ha av sjarm og entusiasme hvis hverken skuespill, sang eller dans er spesielt imponerende.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må være flinkere til å stikke innom her, men uten annet enn mediapc koblet til tvn hjemme og konstant opplæring på jobb, så blir det ikke så lett. Fikk med meg litt her da...

Nye bøker er blitt kjøpt og lest, hundekino - kan det bli dummere nå?, stjernekamp trenger man i grunn ikke å se på , man kan bare lese her og få all info. Samt at Singin' in the Rain, kanksje ikke er verdt en tur til Oslo, selv om både Blipp og Pettersen er ganske søte. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Daria skrev:

Søte er dine ord... :fnise: 

Jepp! Jeg synes begge to er søte. :fnise:

27 minutter siden, Roadrunner skrev:

Blipp er vel litt slitsom, mens Pettersen er litt søt (og litt ung :sjenert: )

Tror begge to er litt for unge, men de kan jo være søte allikevel. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jerle skrev:

Jepp! Jeg synes begge to er søte. :fnise:

Tror begge to er litt for unge, men de kan jo være søte allikevel. :sjenert:

Klart de kan være søte OG unge :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Atle Pettersen blir for glatt for meg - til tross for min mangeårige svakhet for boyband-gutter. Mulig det er alderen som endelig har begynt å gjør sin virkning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Jerle skrev:

:ler: Bra. Da er vi enig!

Nja, nesten :fnise:

Kan gå med på at Atle er litt søt, men ellers er de bare unge :ler:

16 minutter siden, Daria skrev:

:ler:

Atle Pettersen blir for glatt for meg - til tross for min mangeårige svakhet for boyband-gutter. Mulig det er alderen som endelig har begynt å gjør sin virkning...

Er ikke uenig her. Har ikke vært så veldig på boyband gjennom årene heller jeg, blir for glatt (og korreografert :fnise: Sender en takk til K.Valen der :skratte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Daria skrev:

:ler:

Atle Pettersen blir for glatt for meg - til tross for min mangeårige svakhet for boyband-gutter. Mulig det er alderen som endelig har begynt å gjør sin virkning...

Der har jeg aldri vært, men søte gutter på film, musikere etc. de har jeg alltid likt. Blir nesten mobbet på lunsjen her, for hver gang jeg skal forklare noen og ikke husker navnet(ofte altså), så sier jeg "han søte, vet du..."

Jeg synes visst veldig mange er søt. :fnise::sjenert: 

1 minutt siden, Roadrunner skrev:

Nja, nesten :fnise:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stian Blipp og/eller Atle Pedersen er ihvertfall en grunn til å la være å bruke penger på billetter for min del... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld bruker jeg heller pengene og tiden min på Frank Kjosås, med kjole, fletter og kontratenor-sang. Skuespillerkvalitet en selvfølge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden møtte både Blipp og Pettersen sammen i sommer, og de var i alle fall superhyggelige begge to. På et bilde av de tre sammen så de ut som  brødre, så jeg synes de er søte da. :fnise: 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, Daria skrev:

I kveld bruker jeg heller pengene og tiden min på Frank Kjosås, med kjole, fletter og kontratenor-sang. Skuespillerkvalitet en selvfølge.

Gleder meg til i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radiograf lager humor-kunst på fb av røntgen-bilder

Mulig jeg er sær, men dette synes jeg faktisk ikke er greit. Selv om ingen vet hvem bildene er fra, selv om hun ikke bruker bilder av sykdom - jeg vi ha meg frabedt at prøvesvarene mine, om de så bare viser luftbobler i tarmen, kan brukes til "morsomme" kunstprosjekt av de ansatte. Uprofesjonelt, respektløst og i en etisk gråsone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Daria skrev:

Radiograf lager humor-kunst på fb av røntgen-bilder

Mulig jeg er sær, men dette synes jeg faktisk ikke er greit. Selv om ingen vet hvem bildene er fra, selv om hun ikke bruker bilder av sykdom - jeg vi ha meg frabedt at prøvesvarene mine, om de så bare viser luftbobler i tarmen, kan brukes til "morsomme" kunstprosjekt av de ansatte. Uprofesjonelt, respektløst og i en etisk gråsone.

jeg så det også og mener det virkelig ikke er greit eller etisk korrekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fridag midt i uken er digg...... frokost på verandaen i sol, tur til byen og masse shopping (til tross for manglende bankkort) og så lunsj i solen med et blad. 

 

Dagens i-landsproblem. Skal jeg ta en kaffe til eller begynne å rusle hjemover tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Skravla skrev:

jeg så det også og mener det virkelig ikke er greit eller etisk korrekt. 

Og i en nesten ikke relatert kommentar melder Namdalsavisa i dag at dette sykehuset får kritikk for gjentatte brudd på taushetsplikten. Det er jo fristende å spekulere litt i hvilke holdninger som finnes i gangene der... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Daria skrev:

Og i en nesten ikke relatert kommentar melder Namdalsavisa i dag at dette sykehuset får kritikk for gjentatte brudd på taushetsplikten. Det er jo fristende å spekulere litt i hvilke holdninger som finnes i gangene der... 

Høres ut som om helsedirektoratet bør ta en nærmere kikk på rutiner der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...