Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Ikke verst å ha tett baderomstak igjen. :hoppe: 

1 time siden, Daria skrev:

Forøvrig synes jeg kombinasjonen niqab og is så litt upraktisk ut, men alt går vel med litt trening...

:overrasket:  Ser for meg veldig mye søl og kliss... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Oi sann, der er han ute og sykler - sa BMX-kommentatoren om en syklist i trøbbel. Jeg som trodde syklingen var poenget... :rulle:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Daria skrev:

-Oi sann, der er han ute og sykler - sa BMX-kommentatoren om en syklist i trøbbel. Jeg som trodde syklingen var poenget... :rulle:

 

:skratte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens OL-observasjoner:

1.) TV2s kommentator på sprangridning er noe av det mest elendige jeg har hørt. Han tok virkelig kaka da han helt ukritisk mente det var klokt at gode ryttere lot seg kjøpe til Ukrainas landslag av en lokal oljeoligark. Heldigvis hadde hans medkommentator et par innvendinger å komme med.

2.) Franskmannen som gikk kappgang med diaréen rennende nedover beina, spydde og svimte av, men likevel fullført omtales nå som helt. Hvor var støtteapparatet som burde beskytte ham mot hans egen medaljetåke og passe på helsa hans? Samme med den britiske turneren som fortsatte konkurransen på tross av hodeskade. Det er ikke tappert og heltemodig, det er skremmende idioti.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Robert Redford har aldri hatt noe særlig effekt på meg, men akkurat den scenen i Mitt Afrika når han vasker håret hennes mens han deklamerer dikt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen som hadde plassert sitt trengnigsdressbekledde legeme og sin sikkert dyre og fancy sykkel på tvers foran inngangsdøren mens jeg var ute med søpla, kikket såvidt opp fra telefonen han tastet ivrig på og gjorde ikke mine til å flytte seg. Det var tross alt såvidt plass til at jeg kunne smyge meg forbi ham, og da sto han jo ikke i veien... :rolleyes: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Mor, det finnes kvinner som aldri gifter seg.
-Det finnes også geiter med to hoder.

Ah, 50-tallet. De kunne fint kuttet et par intriger, men jeg skal nok fortsette å se nrks nye tyske dramaserie, Dagens nynorske teksting-ord er forøvrig lauslyndt - løsaktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hverdagen er offisielt i gang. Siste bokutleveringsdag i morgen, elevene er i gang med ordinær undervisning og kulturhøsten ble åpnet med en dobbel dose i går. Som seg hør og bør foregikk sesongens første konsert i elegante omgivelser i slottskapellet, med strykekvartett, Håvard Gimse og Audun Iversen. Forøvrig første gang siden eksamen at jeg har måttet bli fulgt på do - gjennom to låste dører og langt inn i en korridor forbi kjøkken og personalkantine (hakket mer elegant enn vår, for å si det pent...). Den ble fulgt av en Oslo-cabaret på Victoria jazz-scene - jeg vet ikke helt hva jeg hadde forestilt meg, men jeg likte det jeg fikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle så gjerne vært i Nice... Da kunne jeg satt meg fullt påkledd på stranda og sett om politiet også vil tvinge lyse, nordiske jenter til å kle av seg, eller om loven bare gjelder de som ser ut som om de kan være muslimer. Kvinnen på bildene er forøvrig ikke iført en burkini, hun er bare påkledd.

Vanligvis er det å tvinge jenter til å kle av seg sett på som en overgrep, men nå finnes det tydeligvis lovfestede unntak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...