Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 Jeg holder i disse mine uverdige hender (ok, akkurat nå skriver jeg, men dere skjønner) manuset til Next to normal. På nynorsk. Fra Det Norske Teatret til Nasjonalbiblioteket og nå til meg, til tross for "Ikke til hjemlån"-stempelet. Får litt gåsehud bare av å se på omslaget... :hjerter_rundt: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daria skrev:

 Jeg holder i disse mine uverdige hender (ok, akkurat nå skriver jeg, men dere skjønner) manuset til Next to normal. På nynorsk. Fra Det Norske Teatret til Nasjonalbiblioteket og nå til meg, til tross for "Ikke til hjemlån"-stempelet. Får litt gåsehud bare av å se på omslaget... :hjerter_rundt:

Kremt.... NERD-... kremt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Daria skrev:

 Jeg holder i disse mine uverdige hender (ok, akkurat nå skriver jeg, men dere skjønner) manuset til Next to normal. På nynorsk. Fra Det Norske Teatret til Nasjonalbiblioteket og nå til meg, til tross for "Ikke til hjemlån"-stempelet. Får litt gåsehud bare av å se på omslaget... :hjerter_rundt: 

:strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka kan noen og enhver få billig av meg, altså. Det hjelper ikke engang stort at det er fredag - det har langt på vei vært bedre å være på jobb enn hjemme *la oss ikke snakke om bad* Og når grunnhumøret er under middels tar enhver liten ting episke proporsjoner, og energi og innsatsvilje og arbeidslyst og sånt tar seg en ekstra ferie i protest. Egentlig skal man vel være imponert over at jeg ikke har tømt kjøleskapet for sjokolade...

Men det finnes alltid lyspunkter. Jamie Cullums Proms-konsert, for eksempel. Henrik Mestad som leser dikt hos NRK. Det vanligvis så intellektuelle litterære tidsskriftet The Paris Review som analyserer nakenbildene av Orlando Bloom :fnise:   Samt at jeg ikke kjører til jobb - veien opp til parkeringsplassen og hovedinngangen var gravd over da jeg kom i dag...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-I heard on twitter today that they've lowered the hight requirement for James Bond[...]. So just to let the them know that I'm available...

Jamie Cullum som James Bond - nå snakker vi :rulle: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser og høyner: Har ligget mer eller mindre flatt siden lørdag, var nesten på dødens rand der jeg slet med tidenes såreste hals, øyne som var gjenklistret av gul gugge og skIkkelig vondt i øret. Kreket meg til legen tirsdag og gikk ut igjen derfra med resept ikke bare penicillin, men også øredråper og øyesalve med antibiotika, samt sykemelding ut uka. Hujja... Heldigvis er gubbemannen på jakt, så har kunnet velte meg i selvmedlidenhet helt i fred. 

Endret av Rosalie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk jeg kan være villig til å bytte. Du overtar et bad rasert av naboens håndverkere, en oversvømt kjeller og en ødelagt pc, jeg tar en ukes sykemelding...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit!

Kjenner jeg holder meg unna, og skal ikke klage på noe som helst faktisk...
(ikke en gang på at bilen er på verksted for tredje gang i dag...)

Endret av Roadrunner
Få inn ord som manglet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Roadrunner skrev:

Shit!

Kjenner jeg holder meg unna, og skal ikke klage på noe som helst faktisk...
(ikke en gang på at bilen er på verksted for tredje gang i dag...)

Hvordan har du klart å ha bilen på verksted tre ganger før klokka er ti? :klo: 

7 minutter siden, Rosalie skrev:

Ehh, nei takk...

Regner med at naboens håndverkere prioriterer ditt bad siden de har kløna det til.

Vi har hatt en det-må-bli-verre-før-det-kan-bli-bedre-situasjon (og et stort hull i taket, samt korresponderende mengder murpuss på gulv og øvrige overflater. Strengt tatt et under at ikke noe har blitt knust...). Hva de tenker og gjør og prioriterer er ikke så godt å vite, vi har også en null-norskkunnskaper-og-begrensede-engelskkunnskaper-situasjon. 

*orker ikke tenke mer på det nå*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Daria skrev:

Hvordan har du klart å ha bilen på verksted tre ganger før klokka er ti? :klo: 

Vi har hatt en det-må-bli-verre-før-det-kan-bli-bedre-situasjon (og et stort hull i taket, samt korresponderende mengder murpuss på gulv og øvrige overflater. Strengt tatt et under at ikke noe har blitt knust...). Hva de tenker og gjør og prioriterer er ikke så godt å vite, vi har også en null-norskkunnskaper-og-begrensede-engelskkunnskaper-situasjon. 

*orker ikke tenke mer på det nå*

 

Det var alle disse glemte ordene i det innlegget da.... Innlegget som forøvrig allerede er redigert tre ganger - nevnte jeg at det er fredag?

Skulle selvfølgelig være tre ganger i SOMMER :murvegg:
Og siden jeg hadde sett og kommentert akkurat det samme, så... :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har trøsteshoppet litt på Zalando på morran.

Gul veske, for det har jeg lett etter siden jeg lot være å kjøpe en knallgul veske på flyplassen på Kypros i vår: https://www.zalando.no/l-credi-handveske-gelb-lc151h05c-e11.html

Matchende asfaltrypejoggesko. Bare fordi jeg er lei av de gamle, kjedelige grå: https://www.zalando.no/adidas-by-stella-mccartney-cc-sonic-lopesko-med-demping-white-granit-radgol-ad741a01n-a11.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice :tommelopp: Jeg gikk nesten på en gul-veske-smell på togstasjonen i Göteborg i fjor - hadde bestemt meg for å kjøpe den på vei hjem, men da var den borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...