Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Daria skrev:

Pål Christian Eggen som nordlending og Heidi Gjermundsen Broch på østlandsk. Nesten ikke forvirrende :fnise: 

Jeg liker musens sarkasmer :ler: 

 

22 minutter siden, Daria skrev:

Espen Beranek Holm med russisk aksent var det også stil over :rulle: 

Og jeg lo og jeg lo :ler: 

27 minutter siden, Daria skrev:

Nice :tommelopp: Jeg gikk nesten på en gul-veske-smell på togstasjonen i Göteborg i fjor - hadde bestemt meg for å kjøpe den på vei hjem, men da var den borte...

Drømmegulveska: http://global.lacoste.com/en/lacoste-live-yolo-crossbody-bag/NF1584YL.html?dwvar_NF1584YL_color=842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ler så det gjaller i veggene stadig vekk, godt jeg er alene... :fnise:

Du får opprette et veskefond, den er vel ikke av de billigste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg får jo nesten vondt av den stakkars idealistiske og velmenende mannen når han konfronteres med fagbevegelsens beinharde representant og dennes krav. Han har jo alltid stelt pent med arbeiderne sine, så ingen har hatt behov for å stille krav...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daria skrev:

Espen Beranek Holm med russisk aksent var det også stil over :rulle:

Det var et fornøyelig stykke. Jeg hørte på det på p2 i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musen hadde noen fantastiske replikker :ler:

-Jeg måtte jo sjekke deg ut i badebukse...

-Var ikke 60-tallsungdommen entusiastiske?! Jeg jobbet så mye overtid at jeg måtte avspasere store deler av 70-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den svenske delen av twitter-feeden min raljerer litt med en svensk mannlig OL-deltaker som har fått nyresten og sammenlikner smerten med det å føde barn. For når han vet det har han vel født også...? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha is i magen, sier håndballtreneren under time-outen. Mmm, is.... tenker jeg... :essen2:

Og når vi snakker om mat: Når McD-reklamen lokker med en smaksopplevelse du sent vil glemme høres det mest ut som en trussel om matforgiftning (seriøst, en fastfood-burger er aldri en minneverdig gastronomisk nytelse). Tror jeg står over, ellers takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Daria skrev:

Ha is i magen, sier håndballtreneren under time-outen. Mmm, is.... tenker jeg... :essen2:

Og når vi snakker om mat: Når McD-reklamen lokker med en smaksopplevelse du sent vil glemme høres det mest ut som en trussel om matforgiftning (seriøst, en fastfood-burger er aldri en minneverdig gastronomisk nytelse). Tror jeg står over, ellers takk.

Fyset fælt, men tomme skap. Løsning: Poppet popcorn.

McD: 50 shades of cardboard...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Det er flere som sliter litt med dette med OL i andre tidssoner... (Mamma, jeg vil ikke legge meg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Daria skrev:

Har is, men har alt spist vafler og sjokolade...

Skjønner ikke problemet... *alltid plass til litt is i magen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plass er en ting, men det hender jeg praktiserer begrensningens kunst - særlig når det nærmer seg midnatt og leggetid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublet over denne på et litt upassende tidspunkt. Sparer den her til en senere anledning...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går var det deilig ute :sol: Tok en tur i byen etter jobb og satt i Spikersuppa og spise is og hørte på finsk jazz.

Dessuten har jeg igjen et baderomstak uten hull, det hjelper på så mangt. Et strøk eller to med maling nå, så er alt som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig synes jeg kombinasjonen niqab og is så litt upraktisk ut, men alt går vel med litt trening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for baderomstak uten hull!

Høres ut som om ting er i ferd med å gå seg til - det liker vi :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...