Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har mine knep :nigo::ler:

Har sett det i flere tråder, det er visst en KG-feil. Og vi vet alle hvor raske de pleier å være til å fikse dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha mange innlegg på denne måten. 

 

Har landet i sofaen etter tur og lunsj på kafe. Må vel snart begynne å tenke på pakking og ordne litt til i morgen. Rekker ikke all verden i morgen tidlig gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hentet kofferten  i kjelleren, det er en god start. Har jo tenkt litt på hva jeg skal ha med også - det er det som tar mest tid. Dessuten har jeg nok sovet, det er den eneste forklaringen på at "bare hvile litt" tok halvannen time..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biblioteket i "Skjønnheten og udyret" gjør jo enhver bokelsker salig. Det er definitivt en av de nydeligste Disney-filmene (og ikke bare på grunn av biblioteket...) :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opera-aften i Stjernekamp -det kan jo bli så ymse.  Man kan jo i det minste håpe at Kåre Magnus har øvd uttalte i år, og at noen på et tidspunkt forteller ham at når han har både tversover, lommetørkle og glitterpynt er den knapphullsrosa veldig overkill (og dessuten feil rød-nyanse).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snille Kåre Magnus, når vi snakker om Mozarts opera er det Don Giovanni som gjelder,  ikke Don Juan, selv om det teknisk sett er samme person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Daria skrev:

Opera-aften i Stjernekamp -det kan jo bli så ymse.  Man kan jo i det minste håpe at Kåre Magnus har øvd uttalte i år, og at noen på et tidspunkt forteller ham at når han har både tversover, lommetørkle og glitterpynt er den knapphullsrosa veldig overkill (og dessuten feil rød-nyanse).

Godt gjort å klare å få tre røde ting med helt forskjellig rødfarge samlet så tett.... lurer på hvor lenge han har jobbet med den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var redd det var noe galt med mine ører jeg. Men jeg skjønner at det antageligvis var sangen til Tomine som ikke var bra... *lettet og avbestiller time hos ørelege* 

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er på mange måter litt enklere for de dype stemmer å få til opera tror jeg..... selv om han Steinar virkelig får trent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skravla skrev:

Det er på mange måter litt enklere for de dype stemmer å få til opera tror jeg..... selv om han Steinar virkelig får trent. 

Dette trekker jeg kjapt tilbake. Det der var virkelig jævlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Skravla skrev:

Det er på mange måter litt enklere for de dype stemmer å få til opera tror jeg..... selv om han Steinar virkelig får trent. 

Det blir ikke like skjærende falskt som i de lyseste leiene - selv om Steinar gjør sitt beste for å motbevise akkurat det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skravla skrev:

Takk, det reddet vettet mitt. *savn*

Han burde komme på en gjesteopptreden snart :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...