Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men nå synes jeg virkelig vi tøyer gospel-begrepet -Eternal? Og nei, Mona, det er ikke noe å grine av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare meg som lurer på hvorfor det er de to damene som er igjen..?

For øvrig har Dagbladet gitt eneste virkelige gospellåta terningkast tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG var ganske nådeløs mot Tomine:

"2. Tomine Harket: Shackles (Praise You)

«Shackles» er en tidlig autotune-sak. «Mary Mary» definerte urban samtidsgospel på et vis som gjør låten vanskelig å tenke på som tradisjonelt «religiøs». Dette er like mye RnB og pop som affektert hylling mot himmelen. Det er også der Harket legger sine, eh, lenker. Egentlig altfor langt over i popbiten. Denne tilbedelsen har ikke nok inderlighet, virker ikke særlig overgivende og er generelt ikke noe særlig. Karaokegospel av høy kvalitet, men likefullt mer karaoke enn gospel." Terningkast 3.

Endret av Rosalie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp, Daria! 

Tror alle hadde klart seg bra her, men flere har jo valgt heeeelt feil sanger! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daria skrev:

Nu, jävlar - nå snakker vi gospel! Halleluja, broder!

Den så jeg ikke komme. Rockegutten overrasker! 

Endret av Rosalie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Roadrunner skrev:

Etter Eternal så kan vel alt være gospel? Bare legge til et kor og litt klapping? :klo: 

Mhm... :roll: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Tomine og Ninoline i dag er litt typiske eksempler på litt feige låtvalg, hvor de sannsynligvis hadde lyktes bedre hvis de hadde turt å gå litt lenger utenfor komfortsonen og valgt noe mer genretypisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Daria skrev:

Både Tomine og Ninoline i dag er litt typiske eksempler på litt feige låtvalg, hvor de sannsynligvis hadde lyktes bedre hvis de hadde turt å gå litt lenger utenfor komfortsonen og valgt noe mer genretypisk.

Kanskje tilby smalere låtvalg neste gang? Her er 10 gospelsanger - pick one... Ikke: Ta hvilken sang du vil - så legger vi til kor og lager gospel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Punk - nå er vi langt utenfor min komfortsone, selv om lillebror har gjort sitt for å introdusere meg for utvalgte høydepunkt. Men jeg merker meg jo at fagdommeren er en dreven okkupant... :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Skravla skrev:

Sjokolade, te, biscotti og strikketøy..... Ikke helt i punk-mood tror jeg. 

Jeg har sarah bernhards, ikke biscotti, og kan ikke strikke og skrive samtidig,  men ellers er det ganske likt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daria skrev:

Jeg har sarah bernhards, ikke biscotti, og kan ikke strikke og skrive samtidig,  men ellers er det ganske likt...

Har du ikke lært deg å skrive og å strikke samtidig?  Det blir vel bare noen masker mellom behovene for å skrive. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...