Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Skravla skrev:

Altså.... om noen skal castes til Javert så har jeg noen bedre forslag enn han. 

Jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Plutselig kom jeg på Hans Marius Hoff Mittet som Berger (noe han gjorde adskillig bedre enn Jonas gjorde her) på Det Norske. han hadde to versjoner av Eg har liv - noen ganger sang han Eg har fot og han er stor, andre ganger var det størrelsen på en helt annet kroppsdel han skrøt av... Gleder forbehold hyppige besøkende... :ler: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Skravla skrev:

Hvorfor så jeg ikke den utgaven av "I blanke messingen"..... :nigo: 

Tanken slo meg også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Daria skrev:

Piratantrekk, opera-rysjer eller smoking - eller uten noe som helst, du er ikke så nøye på det? :rulle: 

Operarysjene klarer jeg meg uten, og dagens uniform var vel heller ikke blant favorittene... Men ellers skal jeg ikke være særlig vanskelig altså :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daria skrev:

Beklager, Knut Anders - nå ler jeg av deg, ikke med deg... :rulle: 

Her også.... mistet nesten en maske i strikketøyet og måtte legge det vekk.   :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Roadrunner skrev:

Operarysjene klarer jeg meg uten, og dagens uniform var vel heller ikke blant favorittene... Men ellers skal jeg ikke være særlig vanskelig altså :opplyser:

Bedre uten uniform??? :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Roadrunner skrev:

Operarysjene klarer jeg meg uten, og dagens uniform var vel heller ikke blant favorittene... Men ellers skal jeg ikke være særlig vanskelig altså :opplyser:

Da bør du sjekke ut #stjernekamp-feeden på twitter - der ligger det et bilde fra tittelscenen i Blanke messingen, om jeg kan si det sånn :ler: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daria skrev:

Da bør du sjekke ut #stjernekamp-feeden på twitter - der ligger det et bilde fra tittelscenen i Blanke messingen, om jeg kan si det sånn :ler: 

*poff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disco er en så liten genre i Norge at vi faktisk må til Sverige for å finne en ekspert? Kunne ikke fagottkoret hoste opp noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Daria skrev:

Og hun kom aldri tilbake... :ler: *legger fram håndkle*

Sterk kost på en lørdagskveld - tryggere her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Roadrunner skrev:

Synes vel kanskje Jonas har sin dårligste kveld i kveld, fremdeles ikke overbevist jeg altså...

Han ligger vel tynt an i kveld. Men han skal ha ros for å gi alt - selvhøytidelighet og kred er åpenbart ikke noe han er opptatt av...

Men er Bowie strengt tatt disco?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet danseløve har jeg ikke stort behov for å benytte i kveld gitt 

 

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...