Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Skravla skrev:

Hvilke forbindelser har du?

Tror det må ha med Ten-Sing tiden å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grugleder meg veldig til å se de tre mannfolkene i EDM, altså... Hadde vært tøft om en av de gjorde "Heroes", selv om Måns virkelig eier den låta. Å, eller "Booten Anna". Jeg hadde dødd! 

Neste lørdag er jeg i Novello Theater, forresten. :filer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Rosalie skrev:

Grugleder meg veldig til å se de tre mannfolkene i EDM, altså... Hadde vært tøft om en av de gjorde "Heroes", selv om Måns virkelig eier den låta. Å, eller "Booten Anna". Jeg hadde dødd! 

Neste lørdag er jeg i Novello Theater, forresten. :filer: 

En genre jeg har nesten like god greie på som punk...

Hva skal du se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest overraskende med alt oppstyret rundt Trump-videoen er egentlig at så mange er så overrasket. Det er vel strengt tatt ikke en nyhet at han en kvinnefiendtlig mannsgris uten sosiale antenner, selvkontroll eller antydning til anstendighet? Hvis alle disse republikanske politikere som nå står fram som dypt sjokkerte ikke har skjønt det før nå, er de så tette at det er fristende å lure på hvordan de er i stand til å skjøtte sine stillinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Daria skrev:

En genre jeg har nesten like god greie på som punk...

Hva skal du se?

Det ble Mamma Mia. Jubilanten er særdeles fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At Sveinung Hølmebakk har vært på hårprodukt-avvenning er greit nok, men barbering kan han godt fortsette med...

Forøvrig kunne jeg alle quizdan-spørsmålene om boyband, jeg regner med at det sjokkerer alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-How do I know if I want something when I only know half of the ingredients?

:ler: Genialt svar på "Vil du ha barn-spørsmålet når man er singel.  *ser Live at Apollo*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det viser seg at overraskende mange på jobben bruker uttrykket "komme (seg) til hektene". Jeg blir bare full av Ingrid Bjørnov-assosiasjoner ("Hvor er egentlig Hektene?  Det er aldri noen som sender postkort fra Hektene by night...") og jobber hardt for å la være å fnise... (Ja, jeg har vært på jobb i dag. Nei,  jeg har ikke tenkt å gjenta det med det første...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daria skrev:

Det viser seg at overraskende mange på jobben bruker uttrykket "komme (seg) til hektene". Jeg blir bare full av Ingrid Bjørnov-assosiasjoner ("Hvor er egentlig Hektene?  Det er aldri noen som sender postkort fra Hektene by night...") og jobber hardt for å la være å fnise... (Ja, jeg har vært på jobb i dag. Nei,  jeg har ikke tenkt å gjenta det med det første...)

Det begynner å bli det samme med Ingrid Bjørnov som med Øystein Sunde... de har begge skrevet ting som passer en hver anledning. 

 

Greit å prøve jobb og så få beskjed direkte fra den eneste som faktisk kan uttale seg: Kroppen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med formen? :troest:

Fremdeles sykemeldt skjønner jeg? Fremdeles litt bedring å spore? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...