Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Nei, hva skal man si om formen... Veldig opp og ned, de siste dagene har ikke vært noe særlig. Er fortsatt sykemeldt, tanken om å kanskje kunne vurdere gradert sykemelding ble ganske effektivt avblåst i går. Har en legetime på torsdag jeg håper det kommer noe nyttig ut av, om ikke annet hadde det vært greit for både meg og jobben å ha en anelse om hvor lang tid det vil ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Rosalie skrev:

Har du fått noen diagnose, eller holder man fortsatt en knapp snerk på hypofysen og smurfevirus?

Det er her jeg setter min lit til spesialisten på torsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens :fnise:

Sitat

- Markus Henriksen er så lei seg fordi alle er imot ham, han som gjør det så bra. Da får jo han vite i garderoben at han er så bra. De må jo få vite at dette holder ikke mål. Jeg lurer på hva som skjer i pausene på kampene. Jeg tror det handler om at ledelsen forteller dem hvor gode de er, litt som en mor som har en tonedøvt barn og forteller det at de er så flinke til å synge. Så ender de opp på Idol og får slakt. Når pressekonferansene er rorbua og konklusjonen etter Aserbajdsjan-kampen var at vi spilte en god kamp. Da nytter det ikke, sier supporterlederen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har utgitt én roman, har forfatter som første ord i twitterbioen og mener at Nobelprisen til Bob Dylan er "dum og pinlig", fordi Dylan "ikke er forfatter". :klaske: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Daria skrev:

Når du har utgitt én roman, har forfatter som første ord i twitterbioen og mener at Nobelprisen til Bob Dylan er "dum og pinlig", fordi Dylan "ikke er forfatter". :klaske:

Ja.....

 

 

Fosse eller Murakami burde fått den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Daria skrev:

Når du har utgitt én roman, har forfatter som første ord i twitterbioen og mener at Nobelprisen til Bob Dylan er "dum og pinlig", fordi Dylan "ikke er forfatter". :klaske: 

Jeg er ihvertfall strålende fornøyd med den prisen :hoppendeglad:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Ludodama skrev:

God bedring, dama! :blomst:

Man takker :)

Legen i går kunne ikke komme med noe klart svar på hva det er, men hun tror hun kan gjøre noe med det, og det er i grunnen det viktigste... 

7 timer siden, Sauen Shaun skrev:

Jeg er ihvertfall strålende fornøyd med den prisen :hoppendeglad:  

Det tror jeg på :ler: Helt uavhengig av hva man måtte mene om den litterære kvaliteten om hvem som heller burde fått prisen, lurer jeg veldig på om det er en ufravikelig regel at du slutter å være forfatter/poet i det øyeblikket du setter musikk til diktene dine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det har vært langvarig nok - fem uker er lenge å bare gå hjemme og være udefinert svimmel og sliten og uvel (og nei, jeg er ikke gravid, selv om kvalmen har blitt verre den siste uken. Bill.mrk. spiser saltstenger til frokost). Men det er neppe noe alvorlig, det bare tar tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludodama

Hm....om det ikke er mangler eller virus på balansenerven blir vel neste diagnose "svimmel" - men det skal sies at jeg kunne ha det sånn med stoffskiftet i starten. Også med kvalme - hadde svulst(godartet altså) på skjoldbruskkjertelen. Men hadde myyyye andre symptomer også - dog er det jo alltids verdt en sjekk. Men det er ikke sånt som kommer vips utfra intet, da er man jo gjerne snikende dårlig en stund før man er ordentlig dårlig. 

Så rart......jeg HATER å være kvalm og svimmel - har ganske mye erfaring med det(og stort sett utenom graviditet!) - og det er så sjukt :dry: Blæh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Risikosport - når man bestemmer seg for å sove til man våkner. Det er litt merkelig følelse når man våkner først etter 10 timer 

 

Nå skal jeg komme meg til butikken før jeg synker for godt ned i sofaen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virus på balansenerven hadde jeg for noen år siden - jeg har åpenbart anlegg for langvarig svimmelhet :rolleyes: 

4 timer siden, Skravla skrev:

Risikosport - når man bestemmer seg for å sove til man våkner. Det er litt merkelig følelse når man våkner først etter 10 timer 

 

Nå skal jeg komme meg til butikken før jeg synker for godt ned i sofaen. 

Du trengte vel litt søvn... Jeg har også kommet meg i butikken, la inn en liten omvei for turens skyld og en benk og et par stå-stille-og-holde-seg-i-gjerdet-pauser av ren nødvendighet... Oppvask burde være en plan for ettermiddag, mengden kopper og glass ett menneske kan forbruke i løpet av noen dager er ganske imponerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen jeg kjenner har vært besvimelsen nær av latter......

 

 

 

Og for følelser så er ikke filmen Les Miserables til noen hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...