Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

...og fem minutter etter at jeg var inne i nettbutikken og så på papegøye-skjørtet, dukker det opp i reklamen på facebook. We're watching you... :redd: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Daria skrev:

Jeg setter en ny rekord i dag - dette er nå offisielt den lengste sykemeldingsperioden jeg har hatt. Dagen ble som seg hør og bør markert med besøk hos legen, som dro til med fire nye uker samt henvisning til MR ("Jeg tror ikke det er noe, altså, det er bare greit å ha gjort det."). Men blodtrykket mitt er hvertfall friskmeldt og hadde bestått 24-timersmålingen forrige måned med glans. Dessuten er det jo greit å slippe å forholde seg til NSB om dagen - aldri så galt...

Hadde du vært nødt til å forholde deg til NSB om dagen, så er det ikke sikkert blodtrykket ditt hadde vært like fornøyd... 

Håper du blir frisk i løpet av de kommende fire ukene. :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knut Anders, det er ikke alt det er lurt å gjenta... Du blåste oss av stolen sist, fallhøyden kan bli så stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjør den jævlig bra. 

 

 

Men jeg er for likestilling så en mann må snart vinne stjernekamp, og hvorfor ikke i år lizm.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det er debutsingelen hennes, som hun aldri har framført live før. Hun hadde ikke så mange alternativer, med andre ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har jo Knut Anders en kjempefordel - for ham er det å synge en egen låt nærmest et hvileskjær, for henne er dette en enorm greie. Hun virker jo mer usikker her med sin egen låt enn hun har gjort i en del av de andre genrene.

Endret av Daria
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...