Daria Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter #23081 Del Skrevet 2. oktober 2019 God stemning hos stav-gutta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. oktober 2019 #23082 Del Skrevet 2. oktober 2019 10 minutter siden, Daria skrev: - og briller, også mens hans kaster... Han må jo se hvor han kaster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter #23083 Del Skrevet 2. oktober 2019 Joa, det har nok sine fordeler - som mangeårig brilleslange har jeg unektelig full forståelse for behovet - men de pleier jo å finne andre løsninger på banen... Tror ikke jeg har sett noen konkurrere med briller på friidrettsbanen siden Tia Hellebaut, min brirlleslangeheltinne, som imponerende nok hoppet høyde - og tok OL-gull - med dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 2. oktober 2019 #23084 Del Skrevet 2. oktober 2019 Blir jo nesten fristet til å se på sport av å lese kommentarene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter #23085 Del Skrevet 2. oktober 2019 Du skal ikke undervurdere hvor mye god underholdning det er i et VM - også helt uten å bry seg om resultater og prestasjoner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. oktober 2019 Forfatter #23086 Del Skrevet 3. oktober 2019 I natt drømte jeg at jeg var på en flyplass i Paris med operasangerinne Mari Eriksmoen. Egentlig var vi på leting etter et toalett, men vi ble stadig distrahert av alle butikkene som dukket opp. Fnisende blondiner på tur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. oktober 2019 Forfatter #23087 Del Skrevet 4. oktober 2019 Haddy Njie kommer med bok om den tunge tiden. Det har sikkert ikke vært lett for henne, men det er noe litt usmakelig over å skulle profitere på at mannen din har trakassert kvinner i årevis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. oktober 2019 Forfatter #23088 Del Skrevet 4. oktober 2019 Jeg synes jo det er unødvendig av Søstrene Grene å legge ned butikken ved Steen & Strøm uten å informere meg. Mye av grunnen til mitt valg av (om)vei hjem fra jobb i dag var tross alt fordi jeg skulle dit. Men jeg fikk i det minste hamstret litt nødvendigheter for høsten - fransk earl grey fra BlackCat, svarte og grønne strømpebukser og to ny par av KappAhls tynne og sløyfepyntede vanter, som er så kjekke til høstbruk. Samt en bitteliten pose smågodt, som strengt tatt bør holde hele helgen (minst)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. oktober 2019 Forfatter #23089 Del Skrevet 4. oktober 2019 Apropos høst er det også på tide å venne seg av med å sette opp balkongdøra på vid vegg med en gang jeg kommer hjem og la den bli stående åpen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. oktober 2019 Forfatter #23090 Del Skrevet 4. oktober 2019 04.10: En lest, ingen kjøpt. Quartet in autumn av Barbara Pym ble først utgitt på slutten av 70-tallet og handler om fire enslige - ensomme - mennesker på randen av pensjonisttilværelsen, ansatt på samme kontor i London. Det skjer egentlig ikke så mye, men det er mange skarpe observasjoner og treffende karakteristikker - jeg sitter stadig og humrer litt for meg selv. Oppsummering etter 3. kvartal: 89 lest og 70 kjøpt, hvorav 27 er lest (og en påbegynt og forkastet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. oktober 2019 Forfatter #23091 Del Skrevet 4. oktober 2019 Smøre en brødskive før jeg spiser meg mett på smågodt, muligens... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. oktober 2019 #23092 Del Skrevet 4. oktober 2019 10 minutter siden, Daria skrev: Smøre en brødskive før jeg spiser meg mett på smågodt, muligens... Det var min tanke også.... så nå er det mat her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. oktober 2019 Forfatter #23093 Del Skrevet 4. oktober 2019 *spiser ristet brød* *liker min (relativt) nye brødrister* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. oktober 2019 Forfatter #23094 Del Skrevet 4. oktober 2019 2,37 i høyde. Det er jo litt naturstridig å hoppe så høyt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. oktober 2019 #23095 Del Skrevet 4. oktober 2019 På 29.9.2019 den 11.30, Multi skrev: Jeg er fullstendig lost her inne. Men hyggelig å finne deg og Loffen, i alle fall. 🤗 Oppdatert Kjenner at etter jeg har vært her litt så savner jeg mange av emojiene på sms og messenger og spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. oktober 2019 Forfatter #23096 Del Skrevet 4. oktober 2019 Jeg savner stort sett i alle ande skriftlige sammenhenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. oktober 2019 #23097 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ja glemte den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. oktober 2019 Forfatter #23098 Del Skrevet 6. oktober 2019 ...så da burde jeg vel sikkert komme meg ut en tur i stedet for å ligge på sofaen i morgenkåpe... Til mitt forsvar ble det relativt sent i går, det er ikke så ofte jeg ikke er hjemme før nærmere midnatt. Mat og teater og dessert og skravling med Multi og Skravla tar jo fort noen timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. oktober 2019 #23099 Del Skrevet 6. oktober 2019 Jeg har faktisk vært på tur...... Fant ut at en tur til fretexboksen med noen poser var lurt og når man først var ute så...... Har vært en tur i kjellerboden også og skal ned med sommersko senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. oktober 2019 #23100 Del Skrevet 6. oktober 2019 Men det er litt typisk å ha "dårlig samvittighet" for å slappe av hjemme i solskinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå