Gå til innhold

Eier du en strømpeholder?


Gjest Gjest_Lene_*

Anbefalte innlegg

Inspirert av denne tråden har jeg nå kjøpt strømpeholder og strømper, og håper å overraske typen i morgen ;)

Men, skal trusa over eller under holderen? Tenker det er stress å ha den under, men er det behagelig å ha den over?

Endret av Marsupilami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inspirert av denne tråden har jeg nå kjøpt strømpeholder og strømper, og håper å overraske typen i morgen ;)

Men, skal trusa over eller under holderen? Tenker det er stress å ha den under, men er det behagelig å ha den over? :klør:

Ja, jeg eier en strømpeholder ;) til og med blondekorsett og sånn søt liten greie til å ha på låret.

Trusa skal under strømpeholderen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hei Lille-pus. Så kjekt å høre at du er fornøyd med innkjøpet. Fine bilder som viser at en strømpeholder/hofteholder beregnet til daglig bruk også kan se lekker ut. :wow: Det var vel grunnen til at jeg ga mitt bidrag i denne tråden. Utrolig mye misforståelser om dette tema. Ikke rart egentlig når man ser hva som markedsføres her i landet. Synd at vi må vente helt til februar med en praktisk brukerrapport :sjokk:

Anonym poster: 199dc7147b11a5781c1cdb11007e5e73

Trenger en dyktig fotograf. En som klarer holde konsentrasjonen inntil fotoseansen er over. Tidligeste mulighet for å få til det er i begynnelsen av februar skjønner du :(

Selvfølgelig uten bilder kan jeg prøve å få det til før ;) En kontordag sånn for eksempel.

Du har vært en knupp i denne tråden, Knut.

<host> - ny strømpebestilling gjort i dag.. pokker ta deg og anbefalingen din altså... :P

Denne gangen klokelig under tollgrensen på 200 NOK ;)

Krysser fingrene for at de får påfyll i lagerbeholdningen sin snart... dårlig tilgjengelighet på Cuban heel i riktig størrelse p.t.

Inspirert av denne tråden har jeg nå kjøpt strømpeholder og strømper, og håper å overraske typen i morgen ;)

Men, skal trusa over eller under holderen? Tenker det er stress å ha den under, men er det behagelig å ha den over?

Ja, jeg eier en strømpeholder ;) til og med blondekorsett og sånn søt liten greie til å ha på låret.

Trusa skal under strømpeholderen :)

'linsina' har helt rett, trusen skal selvsagt nærmest kroppen, og hofteholderen utenpå trusen ;)

Har aldri prøvd å gjøre det på den andre måten.... men jeg synes du skal gjøre det på den riktige måten, og så sjekker du litt for deg selv.

Tipper problemene du tenker kan komme er å få trusene ned for å gå på toalettet ?

Det er ikke noe problem. Husk at du få jo dratt trusene like langt ned som til det punkt hvor stroppene er festet i strømpene.

Det pleier å holde det :fnise:

Lykke til :)

Hurra for 'linsina' som tiogmed har et strømpebånd :klappe:

Får vi se hvilke modell og fabrikat du har av dine ting ?

Lenke dem inn dersom de finnes tilgjengelig på nettet ;)

Mistenker vi trenger denne tråden operativ en stund til jeg, slik at kan få litt av utvalget som er tilgjengelig, og kanskje noen flere brukererfaringer med de ulike produsentene. Fordeler og eventuelle ulemper med de ulike modellene ;)

Helt greit å ikke legge ut bilder av seg selv dersom det føles ukomfortabelt. Helt greit å legge ved bilder om man synes det er greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Takk for svar! Tenker ved evt dobesøk og når de skal av på en sjarmerende og sexy måte.. las i denne tråden at trusene skal på sist.. http://forum.kvinneg...howtopic=577706

:blink:

Det var en del interessante forslag i den tråden der gitt ! :hoho:

Akkurat her kan du stole på meg altså.

Som sagt, ta det hele på, og så prøver du om det er greit å få trusen langt nok ned :)

Jeg vil absolutt tro det, - basert på personlig erfaring (og her har jeg litt erfaring ;) )

... og jeg blir ikke veldig forundret om noen av våre mannlige hofteholder-eksperter slenger innom i tråden og gir sin klokelige erfaring de også :)

Edit: Og skulle det bli slik utpå kvelden at bare trusen skal helt av så løsner du stroppene fra strøpene, trekker av trusen og fester stroppene til strømpene igjen.

Det tar ikke lengre tid enn max. 30 sekunder, og så lenge klarer han å vente - får vi håpe :fnise:

Fjernet Leif.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink:

Det var en del interessante forslag i den tråden der gitt ! :hoho:

Akkurat her kan du stole på meg altså.

Som sagt, ta det hele på, og så prøver du om det er greit å få trusen langt nok ned :)

Jeg vil absolutt tro det, - basert på personlig erfaring (og her har jeg litt erfaring ;) )

... og jeg blir ikke veldig forundret om noen av våre mannlige hofteholder-eksperter slenger innom i tråden og gir sin klokelige erfaring de også :)

Edit: Og skulle det bli slik utpå kvelden at bare trusen skal helt av så løsner du stroppene fra strøpene, trekker av trusen og fester stroppene til strømpene igjen.

Det tar ikke lengre tid enn max. 30 sekunder, og så lenge klarer han å vente - får vi håpe :fnise:

Fjernet Leif.

Hehe ok, takk for svar ;)

Har bare ingen erfaring med dette, og fikk så motstridende beskjeder. Men jeg går for den "vanlige" måten, det blir garantert en suksess uansett :)

Edit: BTW, hvordan festes de? Kjøpte strømper og holder på Lindex..

Endret av Marsupilami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde trusen skulle over strømpeholderen? Det har jeg gjort hvertfall. da kan man jo ta av trusen uten problem, og samtidig ha på strømpene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøper dere strømper til? Er de uten klebebåndet som finnes på stay ups?

Anonym poster: 0bf083769a149743e8867342a54af77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hehe ok, takk for svar ;)

Har bare ingen erfaring med dette, og fikk så motstridende beskjeder. Men jeg går for den "vanlige" måten, det blir garantert en suksess uansett :)

Edit: BTW, hvordan festes de? Kjøpte strømper og holder på Lindex..

Beklager at det tok litt tid, måtte ta noen bilder til deg for å vise godt hvordan.

Festes slik:

Hofteholder tas på, en strømpe trekkes på ad gangen.

Åpne festet:

Legg den underste delen av festet godt innunder den øverste kanten på strømpen.

Den øverste kanten er tykkere, eller som her blonder, for å kunne feste stroppene skikkelig.

Legg den øvre delen av festet over. Den underste delen har en 'knapp' som passer inn i den sirkelrunde åpningen på festet:

Sørg for at knappen med strømpestoff over kommer godt opp i den sirkelrunde åpningen. Hold fast og trekk den smale åpningen oppover slik at knappen kommer nedeste i sporet på festet:

Jeg trodde trusen skulle over strømpeholderen? Det har jeg gjort hvertfall. da kan man jo ta av trusen uten problem, og samtidig ha på strømpene.

Fritt valg, men det er altså en svært utradisjonell måte å bære hofteholder på ;)

jeg ville velge den tradisjonelle om jeg var deg.

Det er easypeacy å løsne festene og ta av trusen. Det er tilogmed mulig å be om hjelp fra noen ;)

Disse 'noen' pleide sette pris på å hjelpe til med akkurat det, så jeg ser ikke bort fra at din 'noen' også vil like det :)

Hvor kjøper dere strømper til? Er de uten klebebåndet som finnes på stay ups?

Anonym poster: 0bf083769a149743e8867342a54af77a

Lindex har, jeg tror HM også har. Jeg kjøper mine i en undertøysforretning dersom jeg skal ha Wolford til 250 korner paret.

Ellers har jeg blitt gjort oppmerksom på denne butikken, og prøvd den (se tidligere i tråden). Sjekk prisene der.

Edit: TyrkLeif

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 'linsina' som tiogmed har et strømpebånd :klappe:

Får vi se hvilke modell og fabrikat du har av dine ting ?

Lenke dem inn dersom de finnes tilgjengelig på nettet ;)

Alt dette er faktisk fra H&M, jeg synes det fungerer helt greit til de få brukene jeg har med det :D La til den søte nattkjolen min også jeg ;)

post-53307-0-06636300-1357855519_thumb.j

post-53307-0-61506000-1357855523_thumb.j

post-53307-0-33541200-1357855528_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Alt dette er faktisk fra H&M, jeg synes det fungerer helt greit til de få brukene jeg har med det :D La til den søte nattkjolen min også jeg ;)

*snip*

Kjempelekkert ! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempelekkert ! :biggrin:

Typen klager ikke akkurat :D han har ikke sett korsettet da, men vi har jo bare drevet i 4 mnd, så det får vente litt ;) Tenkte forresten å dra på litt sexy undertøy shopping på lørdag, kan legge ut flere bilder om jeg finner noe da :) Flere som har bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[

Fritt valg, men det er altså en svært utradisjonell måte å bære hofteholder på ;)

jeg ville velge den tradisjonelle om jeg var deg.

Det er easypeacy å løsne festene og ta av trusen. Det er tilogmed mulig å be om hjelp fra noen ;)

Disse 'noen' pleide sette pris på å hjelpe til med akkurat det, så jeg ser ikke bort fra at din 'noen' også vil like det :)

Jeg tenkte litt feil.. jeg tror nok hofteholder er finest med trusen under ja, tror det er det jeg har brukt og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Lille-pus og takk for hyggelig tilbakemelding. Ja, synes så absolutt du burde ta deg en kontordag, og billedbevis trengs ikke. Vi tror deg. For å skille litt mellom hverdag og fest, så finn deg noen rimelig og behagelige strømper uten pynt etterhvert. Økonomisk og mest retro. Sånn blondekant oppe er veldig fordyrende om enn aldri så sexy.

Jeg aner i grunnen ikke hva som er korrekt mht å ha trusen under eller over strømpebeltet. Jeg vet bare at min x brukte en slags boxer utenpå. Kun stroppene var synlige. Og skal trusen være innenfor, så må den være liten. Ikke alle som foretrekker sånne som går opp der "where the sun never shines". Og som mann, Lille-pus...så har det litt å gjøre med å vite. Man har liksom ikke mangelfull impulskontroll for det om man tenker på å røske trusen ned forbi stroppene på et blunk. I kampen mot impulsene ligger det mye god erotikk. :hug: Når det var kaldt brukte hun ulltruser med ben som dekket huden ned til strømpene.

Jeg vet bare at det finnes damer som bruker et sånt strømpebelte som Lille-pus har kjøpt i det daglige. Kanskje vi har en ny kandidat her. Trengs bare litt positiv forsterkning (begrep lånt fra moderne hundeoppdragelse), så er vel den saken i boks :icon_lol:

Anonym poster: 199dc7147b11a5781c1cdb11007e5e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg tror jeg har litt innsikt i akkurat det poenget med impulskontroll, Knut ;)

Time,knowledge, impatient/patient, teasing & pleasing,

Jeg er ikke 20 år lenger ser du ;)

Detta kan vi ! :P

Sånn til damene; Inspirert av den direkte knall-lekre Kiss Me Deadly hofteholdren til Armitage,

vist i innlegg #182 så er den underveis og få en kort brukerrapport om en stund.

Likte at den følger kroppen helt opp til midt på ribbenene.

p.s. Funker helt fint på jobb så langt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er imponert over din visdom. Du takler den bra :laugh:

Mitt anliggende i denne tråden er å skille mellom plagg som er bare "lekkert" (den vanlige kommentaren til bilder og lenker) og hva som er praktisk anvendelig. Sånn sett er din kontordag et godt steg i riktig retning. :opplyser: Så du har bestillt igjen. Pass deg så du ikke får en overdose :fnise:

Mvh Knut

Anonym poster: 199dc7147b11a5781c1cdb11007e5e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg er imponert over din visdom. Du takler den bra :laugh:

Mitt anliggende i denne tråden er å skille mellom plagg som er bare "lekkert" (den vanlige kommentaren til bilder og lenker) og hva som er praktisk anvendelig. Sånn sett er din kontordag et godt steg i riktig retning. :opplyser: Så du har bestillt igjen. Pass deg så du ikke får en overdose :fnise:

Mvh Knut

Anonym poster: 199dc7147b11a5781c1cdb11007e5e73

Du er jo knall gøyal å diskutere med, og vedlig irriterende å bare ha som AB.

Sleng over en PM så kan vi diskutere der og ikke kjede resten av befolkningen med vårt snikksnakk.

Edit: Gøy å høre din ex brukte mamelukk i ull på vinteren ;)

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tilbakemelding til dem som skulle ha interesse av hvorvidt en funksjonell hofteholder fungerer under bruk en lang arbeidsdag (06:15 - 17'ish)

Med korrekt størrelse, minst 6 stropper og skikkelige fester så fungere dette aldeles utmerket.

Hadde en av disse faktorene ikke vært korrekt så ville resultatet være en stadig frykt for at en av festene skulle glippe, at hofteholderen ville sige eller at strømpene ville flytte seg i sideveis retning.

Ingen av disse momentene oppstod, noe som heller ikke var forventet med den kvalitet produktet hadde.

En så enkel hofteholder (uten blodepartier og/eller sløyfer rundtomkring) henger seg heller ikke opp i fôret på normale blyantskjørt som mitt i dag.

Minner om at skjørtene bør gå ned til kneet for å sikre at ikke enkelte kolleger faller i uvett :opplyser:

Kort oppsummert:

Yepp. Denne utgaven fungerer perfekt til bruk på jobb, og vil bli brukt på jobb når man ønsker å gå med skjørt som har passende lenge.

*mjau*

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en tydelig og god rapport. Det høres ikke ut som Lille-pus savnet strømpebukser eller stay-ups på kontoret i dag. Dette bekrefter vel mine erfaringer. En strømpeholder laget for praktisk bruk kan fint brukes en hel dag uten ubehag. Hvis skjørtet har passende lengde, vel og merke. Men det gjelder jo like mye ved bruk av stay-ups.

Jeg vil oppfordre Lille-pus om å kle seg hyppigere med skjørt "i riktig lengde" femover :kul:

Mvh Knut

Anonym poster: 199dc7147b11a5781c1cdb11007e5e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...