Gå til innhold

Eier du en strømpeholder?


Gjest Gjest_Lene_*

Anbefalte innlegg

Har flere. Føler meg virkelig som en "milliondollarbaby" når jeg har de på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anjelika

Jeg har kanskje 10-15 stk.

Ikke fordi jeg er storforbruker, men river gjerne med meg strømpeholderen og når jeg kjøper et undertøysett jeg virkelig liker.

Blir brukt mest innenfor hjemmets fire vegger, synes det er en smule ubehagelig å sitte på spennene og den blir synlig under for tighte eller for korte klær. Så det er ytterst få av mine kjoler som kan skjule en, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kanskje 10-15 stk.

Ikke fordi jeg er storforbruker, men river gjerne med meg strømpeholderen og når jeg kjøper et undertøysett jeg virkelig liker.

Blir brukt mest innenfor hjemmets fire vegger, synes det er en smule ubehagelig å sitte på spennene og den blir synlig under for tighte eller for korte klær. Så det er ytterst få av mine kjoler som kan skjule en, hehe

Synd at du ikke bruker det litt mere ute. Det å få et lite glimt av en stropp (heter det det?) eller strømpekant er jo helt topp! Please!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Spiste lunsj med ei venninne som er mer enn middels opptatt av klær. Hun skulle på undertøyshopping, bl al for å se etter nye strømpeholdere. Selv har jeg aldri eid en slik, og hun ble overrasket og påstod at de var noe "alle" hadde en eller flere av.

Jeg har aldri følt behovet.

Har du en slik? Når brukes de evt?

Har ikke eid før i dag..... Har lovet daten min en overraskelse når han kommer over i kveld ;)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en del, bruker dem for å få en skikkelig selvtilitsbust. (Og for å plage kjæresten.) Føler meg veldig sexy med det, så hvorfor ikke? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Jeg har en del. Men de brukes sjeldnere å sjeldenere, jeg synes det blir så masse styr. Så da bruker jeg heller stay-ups :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en del. Men de brukes sjeldnere å sjeldenere, jeg synes det blir så masse styr. Så da bruker jeg heller stay-ups :)

Samme her. Jeg har noen i skuffen, men bruker nesten kun stayups. Hender jeg bruker hofteholder når jeg skal ekstrafin eller trenger en "godfølelse". Sist jeg brukte den, var like før jul når jeg holdt foredrag for 250 mennesker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere, og bruker dem...innimellom. På våren og høsten når det er for kaldt til å gå helt uten strømper bruker jeg det en del. Føler meg finere enn med strømpebukse. Kjæresten klager jo ikke akkurat han heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er mange av oss som eier strømpeholdere, men kanskje ikke like mange av oss som bruker de..?

Jeg bruker de litt, men ikke ofte nok. Minner seg selv på det hver gang, at jeg skal bruke det mer da jeg føler meg smashing, men ender oftest opp med vanlige stayups.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Handlet inn 3 stk i går og masse strømper. Gjør hva jeg kan for å unngå strømpebukser.... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt dum når det kommer til dette.

Hva kjøper man, konkret? Løse strømper, sånn ting som går rundt hoftene og spenner (eller henger spennene på?).

Hvis noen kan gi meg en "inn med tskje" på dette her :sjenert:

Og går de ikke bare til knærne? De fleste kjolene mine stopper midt å låret (eller enda kortere). Bruker kun strømpebukse da jeg...

Hilsen nybegynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til en undertøysbutikk så får du veiledning.

Strømpene skal være lange og ikke av typen stayups som har silikonkant øverst. Holderen må ha gode hemper, gjerne av metall.

Jeg har noen strømpeholdere som gjerne brukes når jeg skal være fin. På jobb etc bruker jeg nok oftest stayups.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg eier ganske mange, men bruker de helst når jeg skal være pyntet.

Til vanlig blir det som regel stayups eller til nød strømpebukser.

INgrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Digger å shoppe undertøy, og tar med meg strømpeholderen om jeg finner fine sett. Har sikkert 10 stk. Brukes nå og da, men spesielt til litt trange kjoler og skjørt, synes jeg hempene ofte vises for godt, selv med underskjørt. Så da blir det heller stay-ups.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke fra før, men har nettopp bestilt meg to stk fra agent provocateur... Gleder meg til å overraske gutten min på weekendturen til Køben om et par uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Nope, bikkja til eksen "spiste" opp begge de to jeg hadde.. :fnise:

Blir vel til at jeg kjøper igjen til julekjole eller noe. Inntil da bruker jeg stay-ups uten holder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg fikk 2 stk til jul av kjæresten + flere pakker med flotte strømper. Han har bestilt de på nett fra UK. Har ikke eiet noen før, men har på den ene dagen og føler meg utrolig pen. Følelsen er deilig og gjør meg rett og slett litt kåt... ;-).

Anonym poster: 124814c961e2f24c0a960b8902dea57f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faktisk:P Men ikke er den fin og ikke holder den strømpene oppe heller:P

Anonym poster: e39ad2b2ab2623cbd19a5ace17a54182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...