Gå til innhold

Eier du en strømpeholder?


Gjest Gjest_Lene_*

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Har på en slik på jobb i dag etter innkjøp i går, og må bare si at jeg føler meg såååå mye mer vel enn med strømpebukser på! Tenkte jeg skulle forsøke, og er veldig positivt overrasket. Så da blir det nok nettshopping i helgen på de linker som Lille-pus har delt.

Anonymous poster hash: 12481...57f

Så hyggelig å høre :)

Det er en litt annerledes måte å kle bena sine på, og noen liker den, andre ikke.

Det er herlig at det finnes alternativ synes jeg :)

Retro utgavene synes jeg er gode å bruke.

Med riktig størrelse på både strømpebelte og strømper så er det ikke helt ueffent.

Bruk målebåndet når du skal bestille. Det er viktig ;)

Bruk det når du føler for det, - det er intet nederlag å velge strømpebukse når det passer best :)

Vi har vel alle en kjole eller to som krever strømpebukser fordi den er uforskammet kort eller i et meget tynt stoff og trang som et uvær slik at alt annet ville synes tvers igjennom.

- slike kjoler er laget for strømpebukser, og så enkelt er bare det.

Edit: Og de store trusene må bare ikke glemmes, høye i livet og med god vidde.

The american way... utenpå strømpebeltet ;)

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker helst stayups, men av god kvalitet. Shopper med meg mange par når jeg er i utlandet. Strømpeholderen kun ved litt mer spesielle anledninger eller når jeg bruker et undertøysett hvor det hører til.

Elsker pent undertøy!!



Anonymous poster hash: 12481...57f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste lunsj med ei venninne som er mer enn middels opptatt av klær. Hun skulle på undertøyshopping, bl al for å se etter nye strømpeholdere. Selv har jeg aldri eid en slik, og hun ble overrasket og påstod at de var noe "alle" hadde en eller flere av.

Jeg har aldri følt behovet.

Har du en slik? Når brukes de evt?

Ja, har flere. Brukes med litt ujevne mellomrom - kommer helst an på om jeg har husket å kjøpe inn strømper. Særlig vår og høst er det behagelig. Bruker også en del stay-ups.

Anonymous poster hash: 12481...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ja! Kjøpte meg to stk på en undertøysbutikk i London for et par uker siden, og de har vært i flittig bruk siden! Liker virkelig følelsen!



Anonymous poster hash: 12481...57f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også noen, men synes det er mye bedre og mindre stress med gode stay-ups i riktig størrelse. Kjøper helst Falke når jeg er utenlands, når jeg er hjemme kjøper jeg gjerne Oroblu eller Wolford sine.

Strømpeholder kan være pent på, men jeg synes personlig at det er litt kavete å få til å sitte bra, samt å ta på strømpene.



Anonymous poster hash: 12481...57f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Jeg har også noen, men synes det er mye bedre og mindre stress med gode stay-ups i riktig størrelse. Kjøper helst Falke når jeg er utenlands, når jeg er hjemme kjøper jeg gjerne Oroblu eller Wolford sine.

Strømpeholder kan være pent på, men jeg synes personlig at det er litt kavete å få til å sitte bra, samt å ta på strømpene.

med

Anonymous poster hash: 12481...57f

:klo:

Interessant.... interessant....

Styret med silikonkanten er mindre 'pes' enn å feste et strømpebelte rundt livet...

Riktig størrelse og fasong er alpha og omega for strømpebelter også.

Kavete å få til å sitte bra? - vi har nok ulike modeller høres det ut som...

Falke lager bra strømper, enig i det. - og det gjør Wolford også.

Men bruker du Falke og Wolford som daglig jobbstrømper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falke lager bra strømper, enig i det. - og det gjør Wolford også.

Men bruker du Falke og Wolford som daglig jobbstrømper?

Om ikke hver dag, så i alle fall 2-3 ganger i uka når jeg bruker skjørt/kjoler... Strømper av bra kvalitet holder en stund og jeg håndvasker de.

Jeg har også strømpebelter av bra kvalitet og passform, men blir ikke fortrolig med ennå et plagg under skjørtet kjolen. Føler også at jeg bør ha underskjørt eller underkjole da for å dempe hempene.

Men det er nå min smak!

Anonymous poster hash: 12481...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Om ikke hver dag, så i alle fall 2-3 ganger i uka når jeg bruker skjørt/kjoler... Strømper av bra kvalitet holder en stund og jeg håndvasker de.

Jeg har også strømpebelter av bra kvalitet og passform, men blir ikke fortrolig med ennå et plagg under skjørtet kjolen. Føler også at jeg bør ha underskjørt eller underkjole da for å dempe hempene.

Men det er nå min smak!

Anonymous poster hash: 12481...57f

Strømper av bra kvalitet holder ofte (ikke alltid) litt lenger enn de aller billigste ja.

Prøvd Fogal sine? De er ikke like kjent her hjemme, men kan varmt anbefales.

Jeg foretrekker vaskepose og en runde i maskinen.

Godt det er flere valgmuligheter så alle kan finne akkurat den løsningen som passer best for dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Takket være linker til gode nettbutikker i denne tråden, har jeg endelig blitt "hverdagsbruker" av strømper og strømpebelte! Liker følelsen så mye bedre enn med tynn-strømpebukser!

Så nå eier jeg allerede 5-6 gode strømpebelter!



Anonymous poster hash: 12481...57f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en - så vidt. :ler:

Jeg har alltid avskydd strømpebukser siden de enten "ruller" nedover magen, eller de siger sånn at jeg får skrittet på strømpebuksen halvveis ned på låret. Håpløst ubehagelig. For noen år siden prøvde jeg stayups, men de ble på meg mer "slide down" enn stay up. Etter 5 minutter var de på rask galopp nedover leggene.

Dermed kom jeg for noen uker siden på den geniale ideen om å prøve strømper og strømpeholdere. KG og Lille-pus ble konsultert og strømper og holder innkjøpt. Jeg er ikke den store kjolebrukeren, men har fått prøvd konseptet 2-3 ganger nå og foreløpig leder det stort på strømpebukser hva komfort angår for min del.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Jepp - har kjøpt flere på nett (etter tips til nettbutikk i denne tråden), og er storfornøyd! Bruker strømper på jobb nesten hver dag, og føler mye større komfort nå enn med tynne strømpebukser. Liker også stayups.



Anonymous poster hash: 12481...57f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Har storhandlet her. stockinghc.com, i det siste, og må dele med dere at jeg er storfornøyd, både med kvalitet, utvalg og service. Jeg bruker strømper flere ganger i uken på jobb, og lier å ha et godt lager med typer og farger. Kjøper helst stayups, helst med smal kant opp, men har også kjøpt en del til holdere.

 

Som sagt: anbefales!



Anonymous poster hash: 5765f...3df
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Cartina

Ja, jeg har en men den brukes mest til pynt/innenfor husets vegger.

Bruker mest strømpebukse.

Endret av Cartina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har storhandlet her. stockinghc.com, i det siste, og må dele med dere at jeg er storfornøyd, både med kvalitet, utvalg og service. Jeg bruker strømper flere ganger i uken på jobb, og lier å ha et godt lager med typer og farger. Kjøper helst stayups, helst med smal kant opp, men har også kjøpt en del til holdere.

 

Som sagt: anbefales!

Anonymous poster hash: 5765f...3df

 

 

Men pass på tollgrensen .... ;) Bedre å ta det i flere forsendelser .... #klokavskade :)

Anonymous poster hash: 5765f...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Gulp ... Ble faktisk stoppa i Security på en liten flyplass i Norge i dag, og hvor det slo ut på strømpeholderen. .. Dama som sjekka meg sa at det ikke var så veldig uvanlig.



Anonymous poster hash: 5765f...3df
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg er bare 19 år, men har allerede en 5-6 i undertøysskuffa. Elsker å handle undertøy, og tar den ofte med om det hører til settet. Brukes ikke så veldig ofte - de fleste kjolene mine er litt korte. Men synes det er kjempesexy, både å ha på og å se på, og ønsker å bruke det mer fremover. Skal sørge for å ha noen par strømper klare.

Litt på siden så har jeg lagt merke til at man ikke er så opptatt av om strømpekantene vises, særlig om de bruker stay-ups. Var på byn fredag, og så flere sånne kanter på jenter som satt rundt omkring. Ingen stor sak, men jeg liker når helst at kjolen er lang nok til å skjule, eventuelt at strømpene er lange nok til å gå helt opp.

Anonymkode: 08f46...58c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Har lagt min elsk på 10den stayupsene til Lindex. Anbefales!

Anonymkode: 08f46...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...