Gå til innhold

Eier du en strømpeholder?


Gjest Gjest_Lene_*

Anbefalte innlegg

Jeg har noen, men synes ikke de er så behagelige å bruke, så det blir mest for kjærestens skyld. Nå er jeg nysingel på første uka, så jeg har en følelse av at de strømpeholderne blir støvbelagte etter hvert.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Har virkelig "oppdaget" strømpeholderen under en kjærlighetsferie med daten i St Peterburg, og etter storinnkjøp i en butikk med kjempeutvalg, har jeg brukt det både dag (og natt...;)) de siste dagene! Ser så bra ut, og elsker strømpefølelsen det gir på lårene!



Anonymous poster hash: 12481...57f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på undertøy shopping idag http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/icon_wink.gif Mye lekkert til en billig penge! Ble vel rett over 700 kr for alt dette.

IMG_8505.JPG

IMG_8508.JPG

Dette settet tenkte jeg å overaske min kjære med ikveld http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/icon_wink.gif Kanskje med strømper og strømpeholder til.

IMG_8510.JPG

Jeg vil gjerne se bilder av fleres sexy undertøy jeg:)

Tørr jeg spørre hvor dette ble kjøpt?:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par stk liggende i skuffen, men det er meget pent brukt. Bruker helst stayups og tynne strømpebukser. Er litt redd for at hempene til holderen skal vise gjennom skjørtet, selv om jeg bruker underskjørt.



Anonymous poster hash: 12481...57f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr jeg spørre hvor dette ble kjøpt? :))

H&M, CUBUS, Lindex :-)

Anonymous poster hash: e7ce2...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har noen, men synes ikke de er så behagelige å bruke, så det blir mest for kjærestens skyld. Nå er jeg nysingel på første uka, så jeg har en følelse av at de strømpeholderne blir støvbelagte etter hvert.... :fnise:

For min del er det omvendt. Jeg dater, og da er det veldig artig å se øynene til daten når jeg dropper klærne og har strømper under.....;-)

Anonymous poster hash: 12481...57f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hverdagsantrekk, - så enkelt.

Med skjørt som normalt arbeidsantrekk og med strømper istedet for strømpebukser så ordner dette seg helt selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også flere, men på jobb foretrekker jeg stayups. Strømpeholdere tas på når jeg virkelig skal pynte meg og føle meg fin!



Anonymous poster hash: 12481...57f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere og bruker dem daglig. Deilig å kjenne det tynne nylonstoffet mot huden. Dropper noen ganger truse for riktig å føle strømpekanten øverst på låret.

Ludmila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Kjøpte inn til herlig julebordsweekend på Geilo med jobben til kjæresen, og har hatt de på både fredag og lørdag for første gang i mitt 23-årige liv! Kjøpte de på nett og en bunke med strømper fra HM. Virkelig en deilig følelse. Har følt meg råsexy, og kjærestens respons har vært søt... Har lovet ham å tease ham igjen allerede når vi legger oss til kvelden;-)



Anonymous poster hash: 12481...57f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en som sjelden eller aldri brukes. Kjøper stay-ups med mindre jeg absolutt må ha strømpebukser på grunn av kjolelengden.



Anonymous poster hash: 12481...57f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Morsomt hvor forskjellige vi er.

Selv synes jeg at silikonkanten på stay-ups kan være grei en gang i blant, men tanken på å tilbrunge 12-13-14 timer med silikonkant gjør meg småsprø... det blir klamt under den kanten altså.

Dermed er klassiske strømper mitt valg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Personlig synes jeg det er mye "hassel" med strømpebelte, og jeg er derfor mer fan av stayups. Merker sjelden at silikonkanten er ubehagelig eller klam, kun dersom jeg kjøper for små strømper.



Anonymous poster hash: 12481...57f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Festelig :)

Og jeg synes at det er nada 'hassel' med strømpebelte og perfekt festede strømper.

Det er noe jeg gjør en gang om dagen, og så sitter de der helt til de skal av om kvelden.

Tror ikke de stay-up's ene jeg har, til festelig lag og en sjelden gang når jeg 'må' pga en kjoles utforming, er for små.

Det blir bare 'klamt' under en ikke pustende kant som tross alt ligger på nøyaktig samme sted på huden i 12-14 timer.

Det er ikke uten grunn det er mulig å velge mellom strømpebukser, stay-ups og strømper.

Alle finner noe de liker bedre enn alternativene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Har på en slik på jobb i dag etter innkjøp i går, og må bare si at jeg føler meg såååå mye mer vel enn med strømpebukser på! Tenkte jeg skulle forsøke, og er veldig positivt overrasket. Så da blir det nok nettshopping i helgen på de linker som Lille-pus har delt.



Anonymous poster hash: 12481...57f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på en slik på jobb i dag etter innkjøp i går, og må bare si at jeg føler meg såååå mye mer vel enn med strømpebukser på! Tenkte jeg skulle forsøke, og er veldig positivt overrasket. Så da blir det nok nettshopping i helgen på de linker som Lille-pus har delt.

Anonymous poster hash: 12481...57f

Så bra! :) Strømpeholdere er veldig behagelige å ha på seg ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...