Gå til innhold

Eier du en strømpeholder?


Gjest Gjest_Lene_*

Anbefalte innlegg

Det var ment som en spøk, Knut.

Ikke som en hardfact invitasjon :fnise:

De er ikke så store altså... det er ingen sånne ponosilikonboobs :rodme:

Det høres bare så stort ut med E, men med det smale omkretsen så er det ikke større enn 80C eller 85B.

Produksjon i omkrets 70 er nok det største problemet.

Jeg tittet lenge på den du linket ser du, men kastet inn håndkledet da jeg så på størrelsesutvalget.

Kjører disse jeg :nigo:

Jeg tenker du gjør deg bra også med litt mer polstring rundt sixpacken jeg.

Tør å si det siden det ikke høres ut som du er så veldig lei deg for at skjortene passer bedre hele veien :)

Pus er utålmodig mht. Posten.....

Høres ut som de er akkurat passe store Pus :wink:

Den linken din: LOVE those!!

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh my...... :hjerte:

Helt enig, Hottiro, Jeg fikk lyst til å kjøpe en slik. Hva med deg? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, Hottiro, Jeg fikk lyst til å kjøpe en slik. Hva med deg? ;)

Prøv og gjett Aquarelles..... :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne:

scaled-330x440_auto-p456-1285920506436.jpg

Link.

Det er jo akkurat den jeg vil ha, jo!

Men den så veldig sånn hold-inn effekt ut......er den det?

Og hvilken størrelse ville du brukt sånn ifht vanlig undertøy/kjolestørrelser om man ikke vil ha den kjempetrang?

Holdt på å kjøpe den, men lurte på om de sløyfene ville bli litt kranglete under - og - er den sånn som presser inn/former bakenden mindre?

Jeg vil helst beholde den bakenden jeg har - derav min evige jakt ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ment som en spøk, Knut.

Ikke som en hardfact invitasjon :fnise:

De er ikke så store altså... det er ingen sånne ponosilikonboobs :rodme:

Det høres bare så stort ut med E, men med det smale omkretsen så er det ikke større enn 80C eller 85B.

Produksjon i omkrets 70 er nok det største problemet.

Jeg tittet lenge på den du linket ser du, men kastet inn håndkledet da jeg så på størrelsesutvalget.

Kjører disse jeg :nigo:

Jeg tenker du gjør deg bra også med litt mer polstring rundt sixpacken jeg.

Tør å si det siden det ikke høres ut som du er så veldig lei deg for at skjortene passer bedre hele veien :)

Pus er utålmodig mht. Posten.....

Spøk...og jeg som bare skulle være kostbar :sjokkert: Skjønner at puppene dine er håndterbare :fnise: Det demrer litt om disse forholdene mellom cup og omkrets. Når det gjelder skjortene mine, så velsigner jeg trenden med å ha flakene utenpå. Beholder også en knapp igjen på dressjakken. Da er jeg noenlunde fornøyd med siluetten. Oppdager også at noen jenter ikke bare liker Tarzan, men også Bamse.

Forresten, en lekker sak du viste bilde av. Rent funksjonelt er jeg helt sikker på at den saken som kommer i posten gjør selve holderjobben bedre. Spennende!

Mvh Knut, isbjørn fra Berlin og strømpebeltekonsulent, avd retro

og sånn PS, kan du spille denne:

http://www.youtube.com/watch?v=blEXYsjXsyk

neste gang du tar på dine Cuban Heels? :sikle:

Anonym poster: 199dc7147b11a5781c1cdb11007e5e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo akkurat den jeg vil ha, jo!

Men den så veldig sånn hold-inn effekt ut......er den det?

Og hvilken størrelse ville du brukt sånn ifht vanlig undertøy/kjolestørrelser om man ikke vil ha den kjempetrang?

Holdt på å kjøpe den, men lurte på om de sløyfene ville bli litt kranglete under - og - er den sånn som presser inn/former bakenden mindre?

Jeg vil helst beholde den bakenden jeg har - derav min evige jakt ;)

Det er ikke ekstrem hold in. Det er den heller ikke ment til. Den er mer for å glatte ut, ikke for å gjøre deg slankere. Så kjøp din vanlige størrelse. Den er også regulerbar bak. Den kurver seg rundt rumpa. Jeg har ikke noe problemer med sløyfene:)

Bilde av hvordan den ser ut bak:

19557-1.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindex har fått inn sorte stayups i 60den nå! Pene og gode på!

Anonym poster: 124814c961e2f24c0a960b8902dea57f

Hva er 60den?

Anonym poster: e78ba99c1eab7794647d986f8b64d8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er 60den?

Anonym poster: e78ba99c1eab7794647d986f8b64d8fa

"den" er nok en forkortelse for denier, dvs masketetthet/tykkelse på strømpene.

Anonym poster: 124814c961e2f24c0a960b8902dea57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skaffet meg nå nylig. Denne: http://www.lindex.com/no/undertoey/annet/lekkert-under/6891006/Bustier/?styleId=35963087

Men jeg lurer på, om man har den festet i stayups og har truse under, hvordan tar man da av trusa når man skal ha seg? :P

Tar jo lang tid å ta av de "klipsene" som er festet i strømpene, ta av trusa og så ta på klipsene igjen..

Vil ikke kuppe tråden altså, så sorry. :P

Anonym poster: 6aba1ff1a379137c4ae26403485682b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Spøk...og jeg som bare skulle være kostbar :sjokkert: Skjønner at puppene dine er håndterbare :fnise: Det demrer litt om disse forholdene mellom cup og omkrets. Når det gjelder skjortene mine, så velsigner jeg trenden med å ha flakene utenpå. Beholder også en knapp igjen på dressjakken. Da er jeg noenlunde fornøyd med siluetten. Oppdager også at noen jenter ikke bare liker Tarzan, men også Bamse.

Forresten, en lekker sak du viste bilde av. Rent funksjonelt er jeg helt sikker på at den saken som kommer i posten gjør selve holderjobben bedre. Spennende!

Mvh Knut, isbjørn fra Berlin og strømpebeltekonsulent, avd retro

og sånn PS, kan du spille denne:

*snipp*

neste gang du tar på dine Cuban Heels? :sikle:

Anonym poster: 199dc7147b11a5781c1cdb11007e5e73

Jentene/damemene/kvinnene liker mennesket bak tarzan- eller bamseprofilen de, Knut.

Forøvrig: Funksjonmessig har du helt rett. 6 stropper gir bedre stabilitet enn 4. Jo flere stropper jo bedre hold og stabilitet.

Skal sette på akkurat den 'låten' når jeg gjør første prøve jeg, Knut :Nikke:

Edit: Vedrørende denier; Jo høyere tall, jo tykkere 'stoff' i strømpene.

Selskapsstrømper av den tynne, tynne typen er i 10 eller 15 denier.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Har skaffet meg nå nylig. Denne: http://www.lindex.co...tyleId=35963087

Men jeg lurer på, om man har den festet i stayups og har truse under, hvordan tar man da av trusa når man skal ha seg? :P

Tar jo lang tid å ta av de "klipsene" som er festet i strømpene, ta av trusa og så ta på klipsene igjen..

Vil ikke kuppe tråden altså, så sorry. :P

Anonym poster: 6aba1ff1a379137c4ae26403485682b4

Hvorfor skal du feste stay-ups til bustier'en ? :klo:

Kjøp deg strømper som er ment til bruk sammen med hofteholder/bustier. Disse strømpene er uten silikonkantene og vil være veldig mye lettere å feste.

Strømpene vil uansett ikke gå helt opp til skrittet.

Om du ser på dette bildet (tatt fra i lenken din ) så ser du at det ikke er noe problem å trekke trusene langt nok ned, innenfor stroppene, til å gå på toalettet i 'ordnede former'.

S0000006887279_F_W40_20121010102730.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alternativet til korsett eller basque er helt supert.... for dem som finner riktig størrelse. Nevnte butikk leverer ikke i 32DD (norsk 70E) som er den sånne piker som Lille-pus trenger.... Den størrelsen er hos de fleste produsenter utfordrende. For mange er det den absolutt minste omkrets de overhodet lager (70 cm).

Oi.. jeg bruker 65E.. Hvilken størrelse bruker jeg da? Tror du de har den omkretsen? Du virket som om du hadde peiling, så bare lurte ;)

Anonym poster: 025fbe30f0f37e90d672a47b5ce93e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Oi.. jeg bruker 65E.. Hvilken størrelse bruker jeg da? Tror du de har den omkretsen? Du virket som om du hadde peiling, så bare lurte ;)

Anonym poster: 025fbe30f0f37e90d672a47b5ce93e47

I engelsk størrelse skulle det glatt bli 30DD.

Og det er nok desverre også mindre enn det de prodserer i den modellen.

En bra 'oversetter' finner du bl.a. her

Og så må du tenke på modellen. En balconette BH er bl.a. annerledes i fasongen enn en fullskål.

Noen utfordringer kan du nok desverre regne med å få, men søker du etter 30DD og den typen plagg du er på jakt etter så burde det være et håp.

Merk at fint får treff i såkalt brudeundertøy, men det har aldri vært noen hindringe for å bruke det uten å være brud :)

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Gud så mye mer sensuelt det er å danse med en dame i skjørt og strømper enn en i olabukse. Sexdampen har vi rundt oss hele tiden mens det sensuelle blir bedøvet.

Mvh Knut, mannsjåvenist og maskulinitiskekstremist

Anonym poster: 199dc7147b11a5781c1cdb11007e5e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I engelsk størrelse skulle det glatt bli 30DD.

Og det er nok desverre også mindre enn det de prodserer i den modellen.

En bra 'oversetter' finner du bl.a. her

Og så må du tenke på modellen. En balconette BH er bl.a. annerledes i fasongen enn en fullskål.

Noen utfordringer kan du nok desverre regne med å få, men søker du etter 30DD og den typen plagg du er på jakt etter så burde det være et håp.

Merk at fint får treff i såkalt brudeundertøy, men det har aldri vært noen hindringe for å bruke det uten å være brud :)

Tusen takk! :-) Balconette gjør at puppene mine ser helt deformerte ut, så det unngår jeg.

Får lete litt da! Takk :-)

Anonym poster: 025fbe30f0f37e90d672a47b5ce93e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ok her kommer det jeg lovet; Produktanmeldelse av hofteholderen og strømpene fra stockingshq.com

Leveranse: Med express air mail skal du ha pakken en uke etter bestilling. min ble sendt den 3. og var på Posten klar til henting i dag. Det er akseptabelt for meg :)

Hofteholderene er ikke spesielt små i størrelsen. Jeg ligger 2 cm over midten av oppgitt mål for S, og valgte å bestille S basert på at dette er et plagg så må sitte.

- jeg måtte umiddelbart starte på de innerste hektene (3 rader med hekter slik at omkrets kan varieres). S er minste størrelse, jeg kunne hatt XS dersom det var tilgjengelig, men S går fint om jeg ikke blir noe særlig smalere.

Stabil, solid, helt uten noe som helst antydninger til hold-in effekt :)

Gode strømpefester i metall. Kjennes i fingrene at dette tåler litt og skal holde.

Lengdejustering av stropper: Meget bra. Enkleste jeg har vært borti. Stort pluss.

Stømpene er noe for seg selv. Jeg er meget svak for de brede blondekantene i flere farver og gliste godt da jeg pakket opp :nigo:

Kjøpte ikke de billigste strømpene da kvalitet og pris ofte har en egen evne til å henge sammen ;)

Så, her er bildene:

Konklusjon: Vel verd pengene. Prøvekjøres på et møte i februar ;)

Edit: Bær over med at jeg måtte ta oppstilling på toppen av toalettlokket. Det er ikke like enkelt å få til alt alene til enhver tid, men man gjør sitt beste for å finner løsninger som får frem resultatene.

Hadde absolutt hatt nytte av en fotograf i dag gitt.

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok her kommer det jeg lovet; Produktanmeldelse av hofteholderen og strømpene fra stockingshq.com

Leveranse: Med express air mail skal du ha pakken en uke etter bestilling. min ble sendt den 3. og var på Posten klar til henting i dag. Det er akseptabelt for meg :)

Hofteholderene er ikke spesielt små i størrelsen. Jeg ligger 2 cm over midten av oppgitt mål for S, og valgte å bestille S basert på at dette er et plagg så må sitte.

- jeg måtte umiddelbart starte på de innerste hektene (3 rader med hekter slik at omkrets kan varieres). S er minste størrelse, jeg kunne hatt XS dersom det var tilgjengelig, men S går fint om jeg ikke blir noe særlig smalere.

Stabil, solid, helt uten noe som helst antydninger til hold-in effekt :)

Gode strømpefester i metall. Kjennes i fingrene at dette tåler litt og skal holde.

Lengdejustering av stropper: Meget bra. Enkleste jeg har vært borti. Stort pluss.

Stømpene er noe for seg selv. Jeg er meget svak for de brede blondekantene i flere farver og gliste godt da jeg pakket opp :nigo:

Kjøpte ikke de billigste strømpene da kvalitet og pris ofte har en egen evne til å henge sammen ;)

Så, her er bildene:

Konklusjon: Vel verd pengene. Prøvekjøres på et møte i februar ;)

Edit: Bær over med at jeg måtte ta oppstilling på toppen av toalettlokket. Det er ikke like enkelt å få til alt alene til enhver tid, men man gjør sitt beste for å finner løsninger som får frem resultatene.

Hadde absolutt hatt nytte av en fotograf i dag gitt.

Fantastisk fine strømper! Og hofteholder også.... .... og du også! :)

Jeg har også lyst på slike strømper........ :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lille-pus. Så kjekt å høre at du er fornøyd med innkjøpet. Fine bilder som viser at en strømpeholder/hofteholder beregnet til daglig bruk også kan se lekker ut. :wow: Det var vel grunnen til at jeg ga mitt bidrag i denne tråden. Utrolig mye misforståelser om dette tema. Ikke rart egentlig når man ser hva som markedsføres her i landet. Synd at vi må vente helt til februar med en praktisk brukerrapport :sjokk:

Anonym poster: 199dc7147b11a5781c1cdb11007e5e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...