Gå til innhold

Eier du en strømpeholder?


Gjest Gjest_Lene_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nope, men har ofte tenkt på å kjøpe/prøve. Elsker stayups, men da helst slike med silikonkant.

Anonym poster: 124814c961e2f24c0a960b8902dea57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen strømpeholdere, men de blir stort sett brukt innenfor husets fire vegger. Blir for stress å ha på seg under skjørt og kjoler sånn ellers, da går det stort sett i stayups eller strømpebukser. Bruker riktignok alltid fint undertøy som matcher og er pent, selv om det ikke hører med strømpeholdere til, til informasjon til klovnen over her som var av den oppfatning at om du ikke bruker strømpeholdere til enhver anledning er man en sjuskete guttejente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hart flere i skuffen, men bruker de helst om jeg skal være ekstrafin. Oftest blir det stay-ups strømper.

Anonym poster: 124814c961e2f24c0a960b8902dea57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg liker ingen av dem. Vil helst ha en girdlette, eller sånn som går litt over hoftene - men er kortere bak(så man ser trusen).

Ikke liker jeg stayups heller til vanlig bruk, de er litt for korte uansett størrelse og sklir liksom bare ned...dessuten vil jeg gjerne ha strømper i høy denier også.

Om noen vet om en magisk bra, skikkelig kvalitetsstrømpeholder i sånn retrostil som IKKE er "hold inn alt flesket så du går ned 3 størrelser og ikke kan spise" girdlette(eller liknende) så gi meg beskjed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Pip ! :vinke:

Noe slikt du ser etter norah ?

På vestre side her (åpne lenken i fullskjerm)

Modellen er Avero (som også inneholder fullt utvalg av BH'er og truser)

Søstermerket PrimaDonna har også, men kun en modell.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pip ! :vinke:

Noe slikt du ser etter norah ?

På vestre side her (åpne lenken i fullskjerm)

Modellen er Avero (som også inneholder fullt utvalg av BH'er og truser)

Søstermerket PrimaDonna har også, men kun en modell.

:)

Nei, de er for tynne synes jeg - synes bare de sklir ned.

Tenker på sånn her som er sånn bak.

Har prøvd en fra What Katie Did, men synes de var så ekstrem hold-in effekt. Jeg vil kunne spise som normalt og puste :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Aha ! 40/50 talls pin-up suspenders ! :nigo:

Skal vi se sann... hvem som er i det markedet..

England burde være et sikkert tips ;)

Tror jeg sender deg til Open Bottom Gridles. De fører flere merker og burde ligge i riktig kategori.

Praktfull liten liste her

Edit: En liten sak fra Rago ikke helt maken til den du viste, men i nærheten ;)

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke liker jeg stayups heller til vanlig bruk, de er litt for korte uansett størrelse og sklir liksom bare ned...dessuten vil jeg gjerne ha strømper i høy denier også.

Lindex har fått inn sorte stayups i 60den nå! Pene og gode på!

Anonym poster: 124814c961e2f24c0a960b8902dea57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha ! 40/50 talls pin-up suspenders ! :nigo:

Skal vi se sann... hvem som er i det markedet..

England burde være et sikkert tips ;)

Tror jeg sender deg til Open Bottom Gridles. De fører flere merker og burde ligge i riktig kategori.

Praktfull liten liste her

Edit: En liten sak fra Rago ikke helt maken til den du viste, men i nærheten ;)

Åhnei....so much to choose! Hva skal man velge? Du har ikke tilfeldigvis bestilt fra noen av de stedene og har peiling på åssen størrelsene er ifht norske?

Lindex har fått inn sorte stayups i 60den nå! Pene og gode på!

Anonym poster: 124814c961e2f24c0a960b8902dea57f

Hvaaaa? Jeg har lett på HM uten hell(de hadde visstnok) - og har ikke sett sånt på Lindex.....duhar ikke tilfeldigvis funnet de i Oslo?(hvis ja; hvor!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Åhnei....so much to choose! Hva skal man velge? Du har ikke tilfeldigvis bestilt fra noen av de stedene og har peiling på åssen størrelsene er ifht norske?

Målebånd ! :opplyser:

- målebånd og en online konverterer fra cm til UK inches.

Ikke prøvd noen av dem ennå. Har vært så heldig å ha en nesten full-sortement butikk for PrimaDonna og Marie Jo 30 minutters kjøring hjemmefra, og en med samme merkene men ikke i full-sortement, 5 min hjememfra Sså jeg har egentlig bare vært bedagelig og kjøpt det ene eller andre av de to stedene avhengig av hva jeg (egentlig ikke) trengte :fnise:

Jeg har plukket disse og disse strømpene og langt på 'skal ha'-listen :nigo: Aldri sett likende her hjemme, og enda med transport, toll og MVA så var det overkommelig, for å si det pent. Kjenner jo ikke kvaliteten da, de kan jo revne for et godt ord :fnise:

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvaaaa? Jeg har lett på HM uten hell(de hadde visstnok) - og har ikke sett sånt på Lindex.....duhar ikke tilfeldigvis funnet de i Oslo?(hvis ja; hvor!)

På HM har de i 80 den, kan i alle fall bestilles i nett-shopen.

Lindex har i både 40 og 60 den, jeg kjøpte mine på Lagunen i Bergen. Vet ikke hvor i Oslo, men vil tro at de har det på lindexer med bra undertøysavdeling.

Anonym poster: 124814c961e2f24c0a960b8902dea57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Norah og dere andre. Jeg logger meg ikke inn da jeg er mann og ikke vil bli forbundet med sånne ting og heller aldri har skrevet i dette underforumet.

Saken er den at jeg har sansen for litt retrostil i mange sammenhenger, men det skal være funksjonelt. Så sveipet jeg i kjedsomhet innom denne tråden som noen ganger før. For noen år siden satt jeg og exen en kveld og surfet. Leste endel om strømper og holdere. Og da noe som kunne brukes utenfor soverommet. Det hele endte opp med at hun fikk en favoritt, en helt enkel sak av en strømpeholder som var behagelig å bruke en hel dag. Ingen hold in, seks stropper, brede bånd med passe elastikk, gode klyper i metall. Sånn:

http://www.stockingshq.com/suspender-belts-c8/stockings-hq-classic-6-strap-plain-front-suspender-belt-p451'>http://www.stockingshq.com/suspender-belts-c8/stockings-hq-classic-6-strap-plain-front-suspender-belt-p451

Ellers god service og greie priser på denne siden. Produkter av god kvalitet. Masse annet av strømpeholdere å velge mellom. Lurt å bestille strømper (og strømpebukser) under tollgrensen for da er det mye å spare. Hovedsiden her:

http://www.stockingshq.com/

He he, må bare fortelle at jeg er litt sær som mann. Liker ikke stay ups, synes strømpebukser er helt ok. Lårkorte skjørt er kun sexy på privaten. Lykke til med innkjøpene.

Hilsen Knut

Anonym poster: 199dc7147b11a5781c1cdb11007e5e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Nå lurte jeg et lite øyeblikk på om jeg var elektronsk forfulgt her ! :blink:

For 2,5 time siden ble nemlig akkurat det produktet du så varmt anbefaler bestilt, fra akkurat den butikken !

Ikke brukt dem før, så takk for god tilbakemelding på service der :takke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurte jeg et lite øyeblikk på om jeg var elektronsk forfulgt her ! :blink:

For 2,5 time siden ble nemlig akkurat det produktet du så varmt anbefaler bestilt, fra akkurat den butikken !

Ikke brukt dem før, så takk for god tilbakemelding på service der :takke:

Råfin! Kan du ikke oppdatere oss på fasong, størrelse og service etterhvert?

Bestilte du strømper også? ser at de har kjempeutvalg.

Anonym poster: 124814c961e2f24c0a960b8902dea57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Råfin! Kan du ikke oppdatere oss på fasong, størrelse og service etterhvert?

Bestilte du strømper også? ser at de har kjempeutvalg.

Anonym poster: 124814c961e2f24c0a960b8902dea57f

Skal jeg gjøre :Nikke:

Siden jeg er litt lat i dag så legger jeg bare ved den delen av ordrebekreftelsen som her er relevant nå. Da slipper jeg å lenke inn hvert element ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurte jeg et lite øyeblikk på om jeg var elektronsk forfulgt her ! :blink:

For 2,5 time siden ble nemlig akkurat det produktet du så varmt anbefaler bestilt, fra akkurat den butikken !

Ikke brukt dem før, så takk for god tilbakemelding på service der :takke:

Forfulgt! He he tror det er du som har lest mine tanker før jeg skrev :laugh: . Det er så synd å lese om strømpeholdere når de fleste forbinder det med noe upraktisk for så å uttale seg kategorisk. Du har kjøpt noe som kan brukes. Min x gikk mye med skjørt og brukte dette produktet også på jobb, så for henne må det ha vært behagelig. Håper det funker for deg.

Hilzen Knut

Anonym poster: 199dc7147b11a5781c1cdb11007e5e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...