Gå til innhold

Hvordan få eksdama forelsket igjen?


Gjest ts_ts

Anbefalte innlegg

...eller kanskje det at han er "vanskeligere" enn deg, men forøvrig lik deg, er et tegn på at du ikke utfordret henne nok, at du til sist ble for føyelig. For etter å ha lest meg gjennom denne tråden, kan det virke som om du har vært litt "push-over", og det på et tidspunkt der hun trengte å bli mer utfordret. Men at hun ellers var fornøyd med deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vi pratet litt om det i går.

Det som var dumt var at hun ville skaffe seg en hund uten at hun egentlig hadde tid. Dette gjorde vi og jeg ble sittende hjemme med hunden hele tiden (valp).

Det var de siste månedene som ødela, og det var da vi hadde hunden, så hun sa jo at hun ødela for seg selv. Latterlig ting, må nesten le.

Men ja, jeg har forstått at jeg var for "obvious" og kjedelig.

Det spesielle er at hver gang jeg prøvde å finne på noe med gutta, kom hun med unnskyldninger for at jeg skulle være hjemme. Så hun ville dytte meg ut, men holdt meg tilbake. Dette er ting hun selv har innrømmet. Viser seg at det er mere og mere hennes "feil" også at jeg har blitt kjedelig. De siste månedene hadde jeg ingen valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk plutselig mld av eksen, en bekjent hadde dødd og hun tenkte med en gang på meg og hvordan det ville vært om noe slikt skjedde med meg. Deretter skriver hun at hun er veldig glad i meg og ber meg kjøre forsiktig.

Hva i alle dager skal ei slik melding bety helt plutselig? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr ikke mer enn hva som står der.

Ikke få noen som helst forhåpninger med mindre hun svart på hvitt skriver/sier at hun vil ha deg tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr bare at det går an å bry seg om andre mennesker selv om man ikke har noe kjærlighetsforhold til de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, det kan så være, synes bare det var litt spesielt når jeg ikke har hørt en drit fra henne tidligere.

Skal ikke få håp :)

Endret av ts_ts
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdaterer litt for å få ut ting og tang.

Det er harde dager for tiden, blitt så mange påminnelser hele tiden.

Alle sanger på radioen er selvfølgelig beregnet på meg og min kjærlighetssorg.

Slik virker det i hvert fall! ;-]

Forhåpentligvis går dette over igjen snart.

Savner til og med familien til eksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest petre

Nå har jeg bare lest første side, men synes det er veldig rart hun snakker så mye om den nye fyren til deg. Synes ikke det er særlig snilt gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, akkurat den delen sliter veldig mye på meg for tiden.

Jeg vet at jeg er bedre enn han, selv om det ikke hjelper mye å vite det.

Alle sier: "Om ei stund så er det ikke spennende med han lengre!"

Men hva hjelper vel det meg? Jeg vet jo at hun var sammen med meg i over tre år

før jeg ikke var "spennende" nok. Hennes første type var en skikkelig dritt, alle visste det. Men hun overså det helt og håpte han skulle forandre seg. Det skjedde aldri, men de var sammen i over to år.

Jeg vet også at hun sliter med søvn for tiden, hun tenker mye, er mye lei seg og får ikke gjort alt hun burde gjøre. Selv trur jeg det er litt grunnet meg. Ikke akkurat skadefryd, men det er godt å vite på en måte.

Fremover skal jeg prøve å kose meg så mye jeg kan, men jeg må innrømme at det er hardt akkurat nå. (igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille My

Hei ts!

Nå har jeg lest igjennom hele tråden din og må bare si at du høres ut som en fantastisk flott gutt. Vet at du kommer til å finne ei jente som er MYE bedre enn eksen! Selv har jeg vært den som har dumpet og har blitt dumpet, og det har vært like vanskelig å være på begge sider. Men det går over. Synes du har vært veldig flink til å la være å kontakte henne....er utrolig vanskelig å la være og sende smser man angrer på i ettertid. Når du begynner å gå på byen igjen bør du la mobilen være igjen hjemme, for med fylla kommer det en sinnsyk trang til å sende en sms som man virkelig angrer på dagen etter.

Jaja, ser ut til at det går bedre og bedre med deg for hver dag som går. Kjærlighetssorg er noe man desverre må igjennom noen ganger før man møter den rette.

Lykke til videre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, jeg gleder meg til det skjer!

Har akkurat fjernet henne fra min twitter, nå skal jeg unngå å følge henne i det heletatt.

Hun får se hva jeg skriver, men jeg får ikke se hva hun skriver. Så kan hun se hva hun går glipp av. Kanskje teit, men slik er det. Orker ikke se at hun skriver flere hjerter til date-partneren sin :(

*såret med klump i magen*

Resten av uken håper jeg blir bra, utenlandstur om et par dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg vet hva du går igjennom.

De fleste jenter er sånn. De er i et kjedelig forhold, og så finner de seg en ny fyr som er spennende og morsom. Men de vil ikke såre og miste den gamle, så de holder kontakten og er snille og søte jenter. Men, ikke la deg selv tro at det ligger noe bak de søte meldingene, det gjør det ikke!

Men sånn går begge veier, du finner deg også en ny jente, men da er det viktig at du er litt oppfinnsom og romantisk. Ta med henne på utenlandsturer, ha spontan sex i prøverommet på kjøpesenteret.

Sånne ting er veldig viktig for forhold, men man lærer det som regel kun når man har vært i et par.

Sånn skjer med alle. Men det er en del av livet, og en veldig viktig lærepenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det virker som om mange er slik.

Det rare var jo at jeg aldri ville forventet et slikt brudd i mine villeste fantasier.

Vi prater om ei jente som er godheten selv. (Ja, jeg trur ennå hun er det.)

Hun sa selv hun ble overrasket over sine handlinger og hadde utrolig dårlig samvittighet.

Jeg vil virkelig at hun skal savne meg, uansett om det fører til noe mere eller ikke.

Vi har hverandre på "twitter" hvis dere vet hva det er.. jeg har fjernet henne fra min liste over folk jeg følger, men hun har ennå meg. Altså kan hun se hva jeg gjør, hva jeg skal og hva jeg har gjort. Burde jeg også blokkere henne så hun ikke kan se hva jeg skriver?

Jeg vil skape et savn, jeg vet hun tenker på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig beveger jeg meg videre og vil ikke nødvendigvis ha henne tilbake.

Men jeg vil at hun skal savne meg, er det ikke naturlig å ville det da?

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Egentlig beveger jeg meg videre og vil ikke nødvendigvis ha henne tilbake.

Men jeg vil at hun skal savne meg, er det ikke naturlig å ville det da?

:(

Hei, jeg har et tips til deg: Skriv opp alt det teite/dumme hun har gjort og alle hennes dårlige sider/egenskaper. Hver gang du savner henne, les hva du har skrevet av negative ting om henne så går det bedre. :) Du kommer over hjertesorgen en dag, kom deg ut med venner og fyll livet ditt med aktiviteter. Jeg har også vært der, men jeg ser i ettertid at det var bra for meg å komme vekk fra ham. Nå har jeg en mye bedre kjæreste enn eksen min noen gang var. :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det gjør jeg så fort jeg kommer hjem!

Jeg trur listen blir lang, den blir lengre for hver dag når jeg tenker meg om.

Har vært i utlandet og kost meg utrolig mye, det var godt.

Var sammen med en kamerat fra et vennepar, hvor dama hans har pratet med eksen min

i påsken. Hun hadde fortalt dem hva som hadde skjedd, men hun nevnte ikke engang den andre gutten. Latterlig spør du meg, det blir vel ennå en negativ ting på lista :)

Så nå trur de at det ble slutt kun fordi jeg ble litt kjedelig og kjip de siste månedene og følelsene forsvant, ikke at det faktisk dukket opp en ny kar som hun datet 2 dager etter hun flyttet ut. De er i hjerte-på-facebook modus nå, men ennå ikke sammen.

Tenker det nærmer seg :)

Godt å få ut ting, men jeg klarer meg bedre og bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke du har fått med deg poenget til en del av de som har svart deg: Så lenge du skriver om henne, er du ikke ferdig med henne.

Å la være å skrive om henne er ikke nok, men det er et riktig skritt på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg vedder på at du aldri får henne tilbake. Du får sette en strek over fortiden og gå videre. Ikke bruk mer tid og energi på noe som aldri blir noe av.

Brutalt men det er den harde fakta, og ikke glem en ting, det er bedre å få den her enn noen andre plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Var sammen med en kamerat fra et vennepar, hvor dama hans har pratet med eksen min

i påsken. Hun hadde fortalt dem hva som hadde skjedd, men hun nevnte ikke engang den andre gutten. Latterlig spør du meg, det blir vel ennå en negativ ting på lista :)

Så nå trur de at det ble slutt kun fordi jeg ble litt kjedelig og kjip de siste månedene og følelsene forsvant, ikke at det faktisk dukket opp en ny kar som hun datet 2 dager etter hun flyttet ut.

Dette er ikke noe å henge seg opp i. Jeg forstår godt at hun ikke har lyst å annonsere det nye forholdet før det har begynt. Forholdet deres burde jo tatt slutt uavhengig om det dukket opp en ny type eller ikke, for hun hadde tydeligvis ikke de rette følelsene for deg lenger. Synes ikke du bør lete aktivt etter hennes negative sider, men heller bare akseptere at dere ikke passet optimalt sammen. Det kan jo hende dere passet godt på et vennskapelig plan, men at det rett og slett var for lite lidenskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oppdatering!

Ting går flott og jeg har det greit.

På byen merker jeg at jeg ennå har draget og det hjelper på humøret og selvfølelsen.

Nå er det bare å glede seg til neste helg.

(nei, jeg er ingen rundbrenner, men det føles bra å kunne danse og flørte med andre)

Har jo ikke vært singel siden jeg var russ, så det er ikke bare dumt ;>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...