Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?


Såpeboble

Anbefalte innlegg

Oisann! men åh - det hørtes jo ordentlig kos ut! Dessuten så tror jeg du har demonstrert klart å tydelig at dette har du så kontroll på at det slett ikke skader med en skikkelig utskeielse. :opplyser:

:nikker: og er veldig enig i det resonementet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Treninga i går gikk bra, det var ok med folk på dobbeltimen, men det ble ikke akkurat noe verdensrekord i oppmøte ;)

Etter at treninga var unnagjort ble det litt shopping før jeg fortsatte kvelden med smågodt, kake på kafe og teater. -Og nok et kafebesøk med kaffe mocca... Koselig :)

I dag våknet jeg tidlig og bestemte meg for å lage sitronkake av alle sitronene som ble kjøpt inn forrige gang vi drakk oss fulle. Planen var å lage kaka og ta den med til bestemor på et overraskelsesbesøk. Nå står kaka http://www.detsoteliv.no/searchresults_other1gruppe.php?578 i ovnen, men problemet er bare at bestemor ikke tar telefonen og dermed ikke er hjemme. HVa i all verden skal jeg gjøre med en duftende og nybakt kake nå da??? Jeg aner etegilde med påfølgende treningsøkt..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.

Startet dagen med skittent hår og ingen tid til dusjing på morgenkvisten. Det resulterte i en mengde tørrsjampo fra Tony & Guy, samt et dryss med oasis dust it i håp om å få litt etterlengtet volum. Gikk ut av huset ved godt mot, kom til og med litt tidligere enn vanlig.

Etter å ha jobbet effektivt og målrettet (tenk det på mandags morgen! Ikke verst!)kom det inn en kollega jeg såvidt kjenner. Hun ville diskutere en sak. Det første hun sa var "Er du sliten? Du ser trøtt ut. Er du syk? Kanskje du burde blitt hjemme i dag..." Og dette før jeg rakk å si noe som helst.. Hm. Ikke er jeg syk, ikke føler jeg meg sliten og ikke skjønner jeg hvorfor folk kommer med sånne kommentarer uansett!?

Det eneste som kom ut av hennes bemerkninger var at jeg lirka opp et lommespeil fra veska og forsøkte å finne ut hvorfor jeg så "syk" ut. Hadde jeg glemt maskara? Var håret falt sammen? Hadde jeg mat i ansiktet? Svaret ble nei på alle spm. Så da sitter jeg her da, og lurer på hvorfor jeg ser syk ut... God start på dagen, gitt! :gjeiper:

-Og nå føler jeg meg faktisk litt sliten.. Litt trøtt... Og vurderte et lite øyeblikk å unne meg selv en kopp kakao fra dispenseren selv om det ikke er helg men fordi det er synd i meg. (men klarte å stå i mot ;) )

Vel, det var mitt lille hjertesukk. Får satse på at ting blir bedre etterhvert som jeg våkner til liv igjen! Dessuten blir det jazzercise med en god instruktør i ettermiddag, så da kommer nok energien tilbake iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, for en merkelig ting! Både å si sånn, og ikke minst å si sånn helt uten grunn! :klø:

Jeg er forresten veldig nysgjerrig og tar gjerne en PM selv om det er litt på etterskudd. Jeg var jo så bissi som du vet... ;)

Lykke til med jazzercise i ettermiddag! Jeg skal tvinge meg avgårde på trening jeg også, har hatt mange smådeppa og motløse stunder med sofaen i blikket i løpet av dagen, men vet at jeg egentlig har godt av det... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, for en merkelig ting! Både å si sånn, og ikke minst å si sånn helt uten grunn!

Jeg er forresten veldig nysgjerrig og tar gjerne en PM selv om det er litt på etterskudd. Jeg var jo så bissi som du vet...

Lykke til med jazzercise i ettermiddag! Jeg skal tvinge meg avgårde på trening jeg også, har hatt mange smådeppa og motløse stunder med sofaen i blikket i løpet av dagen, men vet at jeg egentlig har godt av det...

Hehe, ja litt av en ting å si! fnise Men, men, jeg ser tydeligvis freshere ut etter en avslappende helg, for i dag var det en annen som sa jeg så så velkledd ut :) Det går opp og ned her i verden! :ler:

:huh:

det var da som...

Av og til skjønner jeg ikke hva folk tenker på.

Folk er rare! :fnise: Men, men. Så ble det jo en liten historie av det tross alt. Ikke noe er så dumt at det ikke er godt for noe ;)

Folk sier så mye rart altså :rolleyes:

Men nå er det snart helg igjen Har du noen spennende planer i helga? :)

Ikke akkurat spennende, men koselige iværtfall :) Skal straks fortelle om det lenger ned på siden :)

:vinke::

Lever du eller??

:fnise: Ja, men har vært utrolig lat her i boka i det siste, ser jeg!! fyogfy;)

Den siste uka har bare flydd forbi i et voooosj og et svisj!!

Vi har utrolig mye å gjøre på jobben for tida, så jeg har vært trøtt og sliten etter lange dager. Dette har resultert i lite trening, usunn spising og tidlig i seng. Jeg burde skamme meg for ikke å ha prioritert treninga likevel, det sies jo at man får mer energi av å trene! Men, men. Ny uke, nye muligheter.

Trente 70min step/styrke i dag med godt resultat. Man blir skikkelig varm og god på disse timene, skulle ønske de gikk flere ganger i uka med samme instruktør! :) Nå sitter jeg her og lurer på hva jeg skal trene i morgen. Leker litt med tanken på spinning, men veeet jo at rompa mi kommer til å lide i dagevis hvis jeg går på det. Sist gang jeg prøvde var for ca 7 år siden.. husker smerten som om det var i går! :gjeiper:

I helga hadde jeg planer om å trene og vaske huset. I stedet lå jeg langflat på sofaen i joggebukse og hettegenser fra fredag til søndag. Var deilig!! På lørdagskveld gikk jeg på besøk til en kamerat og var der til langt på natt. Vi bakte boller og kokte kakao med marshmallows mens vi så film og snakket om løst og fast. Kjempekoselig kveld (iført joggebuksa! ;))

Så nå er batteriene laddet og jeg er klar for en treningsfylt uke og fest på lørdag. Woho!

-Også har jeg begynt på spanskkurs!! :)

Haha, da jeg skulle poste dette fikk jeg meldingen Ditt innlegg inneholder flere uttrykksikoner enn det forumet tillater. Vennligst reduser antallet og prøv igjen. Knis. Det tror jeg aldri har skjedd meg før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer meg stadig vekk :fnise:

Høres ut som en fantastisk helg! De er ihvertfall fantastiske av og til, tror det hadde blitt kjedelig om det var sånn hver kveld (minus boller og kakao ihvertfall). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer meg stadig vekk :fnise:

Høres ut som en fantastisk helg! De er ihvertfall fantastiske av og til, tror det hadde blitt kjedelig om det var sånn hver kveld (minus boller og kakao ihvertfall). :)

Ja, jeg blir fort rastløs hvis jeg bare må ligge hjemme å slenge en hel helg, men denne helga trengte mitt skrale legeme all hvile (og sjokolade!;) den kunne få, så da fikk den bare få det da ;) Neste helg blir det som sagt ikke noe kjære mor....! Kjenner det rykker i rockefoten allerede! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er spinningtimen vel overstått. Tok riktignok noe som het easy xycling http://www.elixia.no/info/?menutype=group&group=1007#6279 som skulle være for nybegynnere, men er fornøyd likevel :)

Hadde pulsklokka på, forbrant 430 kcal på 40 minutter, det var slett ikke verst :) Pleier å forbrenne ca 350-400 på en vanlig 55min aerobic-variant time.

Hva syntes jeg om spinning?

Tja, jo, helt okey. Litt ensformig å bare sykle hele tiden, men pluss for intensiviteten. Glad jeg hadde med håndkle, for å si det sånn! Kunne sikkert blitt med på det flere ganger, men det blir aldri noe førstevalg.

Nå som jeg er så godt i gang med utprøvinga skal jeg slenge meg på elixia power http://www.elixia.no/info/?menutype=group&group=1006#527127 i morgen tidlig før jobb. Har aldri vært på det heller før.

Blir en busy dag i morgen, skal trene, holde et to timers kurs på jobben (jeg burde vel strengt tatt forberede meg, ikke sitte her på KG..) og gå rett fra jobb til spanskkurset. Kommer ikke til åvære hjemme før ca kl 21.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wolfmoon

Jeg liker xycling timene til noen av instruktørene, fordi de klarer å gjøre det variert, tiltross for at det er ensidig :fnise:

Power timene er også veldig bra, men igjen noe avhengig av instruktøren, noen klarer å pushe en hel gruppe andre gjør det ikke. Men alt i alt en god måte å trene helkroppsprogram i styrke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinning er min absolutte favorittreningsform! :jepp: Men det er veldig forskjell på instruktørene og musikken, sånn som i alle andre treningstimer. Jeg liker at jeg kan presse meg selv, og at ingen andre ser hvor mye jeg tar i.. Føler meg skikkelig dum i aerobicsalen med speil på alle kanter, og armer og bein som aldri er der de skal være.. :fnise:

Høres ut som du har en hektisk dag foran deg i morgen. Imponerende å planlegge trening på morgenen på en sånn dag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Du er vel godt i gang med maratondagen du....! :dåne: Håper det gikk greit å holde kurs, og at spanskkurset også blir bra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Imponert over at du dro på spinning :dåne: Jeg sykla en liten tur i sommer en gang, og etter det hadde jeg vondt i flere dager etterpå :fnise: Håper den lange dagen gikk fint og at du får en super helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker xycling timene til noen av instruktørene, fordi de klarer å gjøre det variert, tiltross for at det er ensidig :fnise:

Power timene er også veldig bra, men igjen noe avhengig av instruktøren, noen klarer å pushe en hel gruppe andre gjør det ikke. Men alt i alt en god måte å trene helkroppsprogram i styrke på :)

Ja, instruktøren har mye å si, absolutt! Herlig med en full- body workout (er det ikke det de pleier å si på tv-shop? :fnise:)

Spinning er min absolutte favorittreningsform! :jepp: Men det er veldig forskjell på instruktørene og musikken, sånn som i alle andre treningstimer. Jeg liker at jeg kan presse meg selv, og at ingen andre ser hvor mye jeg tar i.. Føler meg skikkelig dum i aerobicsalen med speil på alle kanter, og armer og bein som aldri er der de skal være.. :fnise:

Høres ut som du har en hektisk dag foran deg i morgen. Imponerende å planlegge trening på morgenen på en sånn dag! :jepp:

Ja, jeg likte også at ingen andre kunne se hvor tungt jeg hadde det på spinningssykkelen :fnise: Pleier sjelden å se meg selv i de speilene, passer på å stå bak noen sånn at "utsikten" blir blokkert ;)

Du er vel godt i gang med maratondagen du....! :dåne: Håper det gikk greit å holde kurs, og at spanskkurset også blir bra! :jepp:

Joda, alt gikk bra den dagen, men det tar på å være borte fra hus og hjem med så mye å gjøre en hel dag. La meg tidlig, for å si det sånn! ;)Gikk helt ok på spanskkurs, men føler det er litt for teoretisk til å være gøy, egentlig. Jeg vil bare lære å snakke, ikke å bøye alskens uregelmessige verb i plenum.. Men på den andre siden må man vel kunne litt gramatikk for å kunne snakke, såeh.... ;)

Imponert over at du dro på spinning :dåne: Jeg sykla en liten tur i sommer en gang, og etter det hadde jeg vondt i flere dager etterpå :fnise: Håper den lange dagen gikk fint og at du får en super helg ;)

Thank you, thank you :)

:lete:

Jeg er heeeer :) Ting tar bare litt tid, er uhyre busy på jobb for tiden, så når jeg kommer hjem er det ikke alltid øynene mine har lyst til å sette seg foran pcen igjen.. Thats all :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aj caramba! Dagene bare flyr av sted og jeg kjenner jeg begynner å bli ganske sliten av det hele, faktisk... :S Det hagler inn med nye oppgaver på jobb, samtidig som telefonen ringer i et sett, jeg får møteinnkallelser og henvendelser fra øst og vest. Alt er like viktig og jeg aner ikke hvor jeg skal begynne! Vræl! Så jeg har vært lite på forumet i det siste, men litt tyvtitting i dagbøkene deres har jeg likevel fått med meg- har bare ikke hatt overskudd til å skrive noe... :sjenert: Kommer sterkere tilbake når ting roer seg! ;) -For det må jo gjøre det snart, ikkesant...? :O

I dag er det (heldigvis) høstferie fra spansken, så ingen sånne plikter etter jobb. Men har lovt en venn å kjøre på Ikea i kveld og hjelpe til med bæring og flytting, så kan nok ikke gå hjem etter jobb i dag heller. Han bor noen mil unna, så det blir en del kjøring. Jaja, bare hyggelig å kunne hjelpe, neste gang kan det være jeg som trenger hjelp :)

Plikter på ettermiddagen betyr trening på morgenen, så i dag har jeg tråkka på ellipsemaskinen og tatt plankeøvelser før frokost. Greit å være ferdig med det, men litt tiltak å stå opp tidlig når man vet man har en lang dag i vente..

I går hadde jeg en skikkelig koselig kveld med 3 venner. Vi spiste treretters, spilte brettspill (party- Alias) og plutselig var klokka 2330. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...