Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?


Såpeboble

Anbefalte innlegg

Jeg baker grov focaccia, jeg! :nigo:

OK - det er ikke like godt som fin focaccia, men duger til hverdags.

Har prøvd meg på hjemmelaget knekkebrød et par ganger, men syne sliksom ikke jeg har funnet den perfekte oppskriften. Dele din? *dådyrøyne*

Plussene kom forresten for en to-tre uker siden. :ler:

Jeg pleier å bruke denne: http://www.rema.no/folkekokkene/konkurranser/vinnere/article16981.ece

Tilsetter ca 1-2 dl sesamfrø i tillegg:) Nam, nam :)

I dag har jeg vært på både STRIP- aerobic og zumba etter hverandre :)

Ingen visste at det kom til å bli stripping før vi kom på timen, for som instruktøren sa"da hadde sikkert ingen turt å komme". Vi kledde selvfølgelig ikke av oss, men latet som og brukte hver sin stol og slips (!) som rekvisitt. Kjempegøy! :) Skulle egentlig ikke ta neste time, men traff kjentfolk og var sånn i slaget etter aerobicen at jeg slo til :)

Nå blir det tannpuss og senga med god samvittighet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strip-aerobic faktisk! :dåne: Kunne man kle av seg hvis man ville? :tunge1:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiij folkens! Morsomt å ha fått hilsner, me ni dag er jeg ikke helt klar for å svare på de,. hoho! Kom nettopp hjem fra julebord, har hatt d så moro! kjenner jeg ikke er helt edru nå, og det faktum at jeg skriver med et øye lukket må okså tyde på at jeg ikke er helt meg selv haha!

Har drukket, danset, flørtet (?) og dummet meg litt ut- samme gamle, med andre ord hheheh.Har nok sendt noen mld jeg ikke ville ha gjort edru, men per dags dato ("formell") føler jeg ikke at jeg har gjort/sagt noe dumt. Satser på at jeg føler det samme i morgen, <.ler:"

<<deilig at det er lør i morgen, føles ut som en ekstra dagfri egentlig :)

Igår ble det 45min elipsemaskn forrestn. Følte m g flimk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, får ikke til å bruke multisitatknappen lenger (flere som har trøbbel med det?) så svarer dere alle her istedet.

Huff,huff, hadde helt glemt at jeg skrev i dagboka i går da jeg kom hjem, men husker at jeg satt her med et øye lukket for å forhindre dobbeltsyn.. :fnise:

Formen var overraskende bra i dag, men sov til kl 1330, så var tydeligvis utslitt etter gårsdagens ville fest. Vet ikke helt om jeg er så glad for at jeg sendte de meldingene i går, men skal gå for den velkjente late-som-ingenting-på-mandag metoden og håpe på det beste..! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Multisitat funker her ihvertfall :Nikke:

Kjenner til det med meldinger som er lure der og da, men mindre lure dagen derpå... Håper det ikke var altfor ille! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, får ikke til å bruke multisitatknappen lenger (flere som har trøbbel med det?) så svarer dere alle her istedet.

Huff,huff, hadde helt glemt at jeg skrev i dagboka i går da jeg kom hjem, men husker at jeg satt her med et øye lukket for å forhindre dobbeltsyn.. :fnise:

Formen var overraskende bra i dag, men sov til kl 1330, så var tydeligvis utslitt etter gårsdagens ville fest. Vet ikke helt om jeg er så glad for at jeg sendte de meldingene i går, men skal gå for den velkjente late-som-ingenting-på-mandag metoden og håpe på det beste..! ;)

Jeg måtte inn og lese om den timen, den hørtes morsomt ut :jepp:

Planer om å trene i morgen? Jeg er klar, hvor som helst! ;)

Edit: Eh, det var visst i min bok du skrev om den, men ja du skjønner hva jeg mener :fnise:

Endret av -Carrie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Multisitat funker her ihvertfall :Nikke:

Kjenner til det med meldinger som er lure der og da, men mindre lure dagen derpå... Håper det ikke var altfor ille! :fnise:

Hm, når jeg trykker multisitat så kommer jeg bare rett på "svar nå".. Jaja. Funker det og;)

Jeg leste meldingene igjen dagen etterpå- var en del skrivefeil og noe småflaue greier, men kunne vært verre. Husker hva jeg EGENTLIG hadde tenkt til å skrive, men heldigvis hadde jeg vett nok til å omformulere meg i siste liten selv i berusa tilstand! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte inn og lese om den timen, den hørtes morsomt ut :jepp:

Planer om å trene i morgen? Jeg er klar, hvor som helst! ;)

Edit: Eh, det var visst i min bok du skrev om den, men ja du skjønner hva jeg mener :fnise:

:fnise: Det ble visst ingen treningsøkt sammen på oss i dag heller. Men een dag, daa får vi det til, det tror jeg på! ;)

Jeg hadde en fortreffelig treningsøkt i dag, faktisk. Tok meg riktignok over to timer fra jeg hadde skifta til jeg klarte å draaaa meg ut døra og komme meg på treningssenteret, men gikk fint da jeg først var fremme.

Spiste sjokolade og pizza igår, så hadde tydeligvis en del energi i kroppen etter det. Jeg løp og løp på tredemølla i 10 km/t i 45 min. Kunne ha løpt enda lenger, men begynte å kjede meg litt... :sjenert: Etterpå ble det planken/sideplanken og noen ville øvelser med kettle bells som den nye PTen lærte meg. Følte meg litt som en russisk kulestøter der jeg stod og så meg selv i speilet og svingte rundt på den kula ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett cookies/informasjonskapsler, så funker den nok igjen skal du se. Pleier ihvertfall å være det som er problemet.

Også russisk kulestøter, da. Herlig! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Flott fylleinnlegg! :jepp:

Huff, at man aldri lærer :fnise:

Slett cookies/informasjonskapsler, så funker den nok igjen skal du se. Pleier ihvertfall å være det som er problemet.

Også russisk kulestøter, da. Herlig! :fnise:

Hm, funker fint med multisitat her på jobben, tror jeg må gjøre som du sier å slette litt småkaker når jeg kommer hjem ;)

Ja, bare en tight rød trikot som mangla og litt blå øyenskygge, så hadde jeg vært kliss lik enhver Olga ;)

Aaaarg! I dag er planen følgende:

- Jobbe masse siden jeg skal ha fri i 10 dager fra og med i morgen.

- Forberede meg til et kurs jeg skal på i en annen by i morgen

- Gå på et viktig møte

- Printe ut flybilletter i alle retninger og finne ut om jobben betaler drosje eller buss til flyplassen.

- Trene med den nye PTen

- Vaske/pynte til jul

- Kjøpe varm vinterjakke ASAP!

- Lage middag til å ta med på jobb slik at jeg slipper å dra hjem før trening med PT.

Hva har jeg gjort så langt?? Nada! Null! Niks!

Dette har resultert i at jeg ikke har mat med på jobb, går rundt i en altfor tynn jakke og ikke har peiling på hvordan jeg skal komme meg til flyplassen i morgen tidlig. Hmfr!

Får satse på at dagen blir bedre etterhvert!

Ang. helgas julebord- det var utrolig flaut å møte visse folk dagen etterpå, samme hvor kjepphøy og kul jeg liksom var på søndagen om at alt skulle gå bra osv. Jeg stod der og veksla mellom å stamme og snakke altfor fort og usammenhengende- grøss og gru!! godt det er et år til neste julebord!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det var litt av en dag!! Og 10 dager fri hørtes jo ikke vondt ut! Hvor skal du reise?

Misunner deg som er flink og trener disse dagene, jeg har jo tvungen hvile... :sukk: Men det kommer vel forhåpentligvis bedre tider! :jepp:

Håper du får unnagjort dagens oppgaver i en fei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt av en dag!! Og 10 dager fri hørtes jo ikke vondt ut! Hvor skal du reise?

Misunner deg som er flink og trener disse dagene, jeg har jo tvungen hvile... :sukk: Men det kommer vel forhåpentligvis bedre tider! :jepp:

Håper du får unnagjort dagens oppgaver i en fei! :)

Skal til syden :sol:

Ja, du må jo bare bli bedre snart, kan ikke tro noe annet :jepp: Jeg skal sende over en bøtte tryllestøv og en eske vekk i morgen tabletter- det må funke :klemmer:

Møtet er unnagjort og PT har meldt avbud, så plutselig ble to do lista mi halvert! :) Da blir det Fjordland på jobb (gikk innom butikken etter jeg hadde vært på møtet), kjøpesenter og jakkekjøp rett etterpå og en eller annen form for trening i løpet av ettermiddagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en kjempebra treningsøkt i dag!! :)

15min trappemaskin

40 min Core med stor ball (time med instruktør)

60 min boksing med instruktør

Det var min første gang på begge timene, så kommer vel til å være stiv og støl resten av uka, men pyttsann! Hadde masse energi og ga jernet - spesielt på boksinga! Kjempegøy!!! Følte meg så kul og sterk og "fit"! ;) Ble ekstra spennende da den store sterke boksetreneren tok tak i meg bakfra og førte kroppen min foran sin fra side til side for å lære meg å dukke for motstanderen :nigo:

Fikk faktisk veldig lyst å begynne på boksing nå!!!

Har forresten kjøpt meg varm jakke i dag også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...