Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?


Såpeboble

Anbefalte innlegg

Ha en fin mandag, din supertrener! :hoppe:

Haha takk for det! Ha en fin mandag du også!:)

Hele systemet er nede her på jobb for øyeblikket, så da surfer jeg med god samvittighet. Lite å finne på på et kontor uten en oppegående pc!

Har blitt invitert til halloweenparty på lørdag, men aner ikke hva jeg skal ha på meg. Noen forslag?? Jeg er jo egentlig glad i å kle meg ut, men i år er jeg altså helt blank. Har vært vampyr og skjelett (da jeg var 20 kg tyngre :ler:) tidligere, så det kan jeg ikke være. Heks er oppskrytt og djevel er vel omtrent alle... Spøkelse blir for upraktisk og maske i stinkende plastmateriale sier jeg nei takk til. Skal ikke være lett! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Jeg har en svart tvangstrøye til låns hvis du vil være gal! :jepp:

Kjøpte og brukte den til Halloween for to eller tre år siden og det var stor suksess! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en svart tvangstrøye til låns hvis du vil være gal! :jepp:

Kjøpte og brukte den til Halloween for to eller tre år siden og det var stor suksess! :nigo:

:ler: For en fantastisk ide! Men nå kommer det store spørsmålet- Hvor i all verden fikk du tak i en tvangstrøye????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og J gikk som Kongo-fangene i fjor, det slo an! Men anbefales egentlig ikke, sånne løsskjell klør no' inmari :ler:

Temaet for Halloween er jo "skummelt", hva med å tenke litt utenfor boksen på akkurat det? (typ: saksbehandler i Lånekassen og alt mulig rart sånt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:ler: For en fantastisk ide! Men nå kommer det store spørsmålet- Hvor i all verden fikk du tak i en tvangstrøye????

På eBay såklart! :fnise:

Ellers kan jeg være enig med Pingting, en kompis av meg kom som det skumleste han visste et år; BI-mann! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utkledning ja :fnise:

Så flink du er som trener før jobb!! Hvor bruker du å trene når du trener på morgenen? Der ved min jobb, eller i din by? Tenkte jeg skulle prøve meg på litt morgentrening neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og J gikk som Kongo-fangene i fjor, det slo an! Men anbefales egentlig ikke, sånne løsskjell klør no' inmari :ler:

Temaet for Halloween er jo "skummelt", hva med å tenke litt utenfor boksen på akkurat det? (typ: saksbehandler i Lånekassen og alt mulig rart sånt)

:fnise: God ide, skal oppdatere dere på hva det ble tilslutt;)

På eBay såklart! :fnise:

Ellers kan jeg være enig med Pingting, en kompis av meg kom som det skumleste han visste et år; BI-mann! :jepp:

Hihi, såklart. Ebay er tingen! :)

Det er utkledning ja :fnise:

Så flink du er som trener før jobb!! Hvor bruker du å trene når du trener på morgenen? Der ved min jobb, eller i din by? Tenkte jeg skulle prøve meg på litt morgentrening neste uke :)

Flink og flink. Det er et nødvendig onde av og til! :gjeiper:

Jeg pleier vanligvis å trene ved din jobb hver onsdags morgen (bare da jeg har bil), så hvis jeg vil ta morgentrening noen andre dager må jeg gå eller smiske med sambo slik at han tar en omvei til sin jobb og kan kjøre meg. Såeh, hvis du vil joine meg på en morgentrening en onsdag med tilhørende badstu og frokost, så bare si ifra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg ikke i den retningen i det hele tatt, men neste onsdag er jeg med, garantert :)

Kult! :)

I dag har jeg trent danseaerobic og i morgen tidlig blir det enten kondisjon eller styrke, har ikke bestemt meg helt enda. Har enda gangsperre etter mandagsøkten, så spørs om jeg er klar for noe mer styrke på en stund :gjeiper: Etter trening i dag fikk jeg besøk og "disket opp" med hjemmebakt brød og kokt egg etc til gjestene. Hverdagskos :)

Nå ligger jeg godt tilbakelent i sofaen og surfer på nett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgenstund har gull i munn :sol:

Hadde klokka på 0600 og kom meg avgårde en drøy time senere. Brukte morgenen på å krangle med meg selv om hvilket senter jeg skulle dra på, men klarte tilslutt å bestemme meg for det nærmeste alternative mtp jobb etterpå. Tok 45 min på ellipsemaskin og div. mageøvelser/planke etterpå. Veide meg som seg hør og bør på en onsdags morgen og ble positivt overrasket! Vekta stod på stedet hvil fra forrige uke til tross for både drikking, fråtsing og vafler til MIDDAG på søndagen. Meget bra, meget bra. Hadde forberedt meg på 1 kg pluss, men nå kan jeg hvile på laurbærene enda en uke :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Litt sent, meneh.. God morgen til deg også! :kaffekopp:

Nå sitter jeg hjemme i sofaen og har akkurat laget http://www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=12233. (Har enda ikke funnet ut hvordan man lager en link, så da blir det klipp og lim metoden...)

Har fått aktivitetsforbud av legen i en uke, så fra i dag av blir det tid til mye annet på ettermiddagene! I dag skal jeg se på daytime tv, vaske litt klær og lese bok. Holder på med Sørgekåpen av Unni Lindell- spennende! :)

Halloweenfeiringa går altså ut, men da slapp jeg iallefall å slite med å finne meg kostyme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, linken funker ikke :fnise:

men... aktivitetsforbud? ingen halloween? er du ordentlig syk, altså? :snurt::kose:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh, linken funker ikke :fnise:

men... aktivitetsforbud? ingen halloween? er du ordentlig syk, altså? :snurt::kose:

Neida, føler meg ikke så syk og har ikke vondt eller noe, men hadde et lite inngrep i går som krever litt ro og hvile noen dager :) Satser på at jeg er så god som ny i neste uke! :)

Linken funka fint her. Det så godt ut! :spise: Ta vare på deg selv og bli fort frisk!

Det ferdige resultatet ble lysere enn på bilde og smakte kjempegodt!!! Hadde jo egentlig planlagt å la det stå urørt til sambo kom hjem, slik at vi kunne ha det til dessert, men kunne ikke dy meg og tok meg en liten porsjon for å teste ;) Smakte lys sjokolademousse og blir sikkert smaskens med vaniljesaus eller krem til!! :)

Takk for det! :) Sjokolademoussen passer på meg her, hehe ;)

JEG VIL OGSÅ SE!!! :grine:

Prøv nååå da:) http://www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=12233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I alle dager, nå skjønner jeg ingen verdens ting! Linken jeg kom inn på i formiddag var til reinsdyrsteik! Tviler på det var det dere skulle ha til dessert! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funka. HVORFOR FRISTER DU MEG MED SÅNNE SLEMME TING!? :grine:

:fnise: Fordi jeg vil at du også skal lage det i dag og være med å dele godsakene! :nigo:

I alle dager, nå skjønner jeg ingen verdens ting! Linken jeg kom inn på i formiddag var til reinsdyrsteik! Tviler på det var det dere skulle ha til dessert! :ler:

:ler: Nei, ikke akkurat! ;)

Husker jeg var inne og trykket litt på reinstyrstek også, så kan jo være jeg gjorde en aldri så liten bommert i linkinga, ja! Eheh.. SA jo at jeg ikke var noe god på dette med link og sånt! :gjeiper:

Meneh, det var sjokolademousse jeg skulle linke til iallefall. Veldig, veldig god! :)

Nå blir det straks pizza og hjemmelaget hvitløksdressing med mager kesam *late som jeg er sunn*

-Må jo få trøstespise litt, jeg som har operert og greier :gjeiper:

Tar fram salaten igjen på mandag- det pleier å gjøre susen for onsdagsveiinga! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...