Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?


Såpeboble

Anbefalte innlegg

Oi, det hørtes ut som en skikkelig superhelg! :hoppe:

Vil du ikke vinne altså? Hva skjedde med konkurranseinstinktet, liksom. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så kjekt! :hoppe: Jeg vil ha full rapport en dag :nigo:

Det skal du få :nigo:

Hvem vant da? :ler:

Hørtes ut som en fin helg! :jepp:

Var skikkelig morsomt, men ble litt flau da jeg så gjennom de 500 bildene som var blitt tatt på turen..Jeg er avbildet på omtrent alle sammen, og gjerne med et sultent blikk, en forskremt mann i mine armer og rødvinstenner.... Hmm.. Jeg som trodde mennene flørtet med MEG, ikke omvendt! :gjeiper:

Vinneren av konkurransen ble en mann som sa han veide 76 før turen og 79 etter. Opp 3 kilo, altså. PUH! ;) Jeg hadde gått opp nøyaktig 1 kilo... Så i dag blir det salat til middag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser står fram *insert beskjeden smiley som ikke funker her*

Har lest litt i boka de, og må si at det er veldig motiverende å lese her inne. Spesielt siden jeg trener på Elixia selv, og nok må innse at jeg kunne ha vært flinkere til å bruke medlemskapet mitt ;)

Keep up the good work :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snikleser står fram *insert beskjeden smiley som ikke funker her*

Har lest litt i boka de, og må si at det er veldig motiverende å lese her inne. Spesielt siden jeg trener på Elixia selv, og nok må innse at jeg kunne ha vært flinkere til å bruke medlemskapet mitt ;)

Keep up the good work :)

Hallo og :velkommen:

Koselig at du blir motivert av å lese her inne! Trening er et nødvendig "onde" som gjør at kroppen blir glad og at man kan spise og drikke (nesten) så mye man vil uten at buksa strammer ;) Så som du ser er det er bare å slenge seg med på treningsbølgen! ;)

Trening for meg denne uka:

Mandag: Jazzercise

Tirsdag: Styrketrening med (ny) PT - ønsket å prøve en annen fyr enn min vanlige, men kom frem til at jeg savnet min vanlig PT, så det ble med denne ene gangen.

Onsdag: Shopping! Hehe

Torsdag (i ettermiddag): 30min ellipse +styrketrening med min vanlige PT

Fredag: Uvisst foreløpig.

Lørdag: Jazzersice OG zumba :)

Søndag: Fri, tror jeg. :)

I går brukte jeg 3500kr på klær og sko. Gikk inn i en dyr butikk og ble så påvirket av den gode servicen og de kule klærne at jeg lukket øynene og dro kortet. :sjenert: Denne måneden har jeg sååå mange andre DYRE utgifter at jeg absolutt ikke burde shoppe på den måten, mne jeg måtte bare..... :sjenert:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jazzersice og zumba på lørdag, imponerende!! Jeg får en helt treningsfri helg, men regner vel med det blir nok gåing i Stockholm, så helt stillesittende blir det nok ikke.

Gratulerer med nye klær og sko! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jazzersice og zumba på lørdag, imponerende!! Jeg får en helt treningsfri helg, men regner vel med det blir nok gåing i Stockholm, så helt stillesittende blir det nok ikke.

Gratulerer med nye klær og sko! ;)

Haha, nåja, blir bare imponerende hvis jeg faktisk GÅR på de to timene på lørdag, da! :gjeiper: Hehe, neida, men jeg tror det skal bli gøy, de går rett etterhverandre og skal foregå utendørs tilogmed. Håper bare været holder, zumba i gummistøvler er liksom ikke like fancy ;)

Vet du, etter at jeg oppdaget at du hadde to dagbøker har jeg blitt så forvirret at jeg ikke har skrevet i noen av dem, ser jeg. Tror jeg må fjerne den ene fra mine sider og konse om kun en av dem. Det blir for mye for det lille hodet mitt å holde sg oppdatert i begge, ser jeg! :( Kokooo... :gjeiper:

Kos deg i stockholm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterhvert tror jeg nok at det blir mest moro i treningsdagboka altså, ihvertfall når jeg får stang i hus! Så skal du velge, tror jeg at jeg anbefaler den! :jepp::ler:

Gummistøvelzumba, det må jo virkelig være det nye! Blir ikke timen flytta inn hvis det regner?? :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterhvert tror jeg nok at det blir mest moro i treningsdagboka altså, ihvertfall når jeg får stang i hus! Så skal du velge, tror jeg at jeg anbefaler den! :jepp::ler:

Gummistøvelzumba, det må jo virkelig være det nye! Blir ikke timen flytta inn hvis det regner?? :regn:

Tror ikke det, nei. *hemmelighetsfull* Kan sende PM hvis du er ordentlig nyskjerrig ;) Hehe, ok da velger jeg treningsdagboka! :)

Utendørs zumba? :hakeslepp: Hvorfor det? :ler:

Pm sendt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3500 på klær og sko! Ikke feil ;)

Jeg håper også været blir bra på lørdag, og ifølge værmeldingen skal det faktisk bli litt :sol:

Blir det bedre hvis jeg sier at det kun var to plagg jeg kjøpte for den summen.....? :sjenert:;)

Så bra hvis sola dukker opp, da er det bare velstand å stå opp tidlig på en lørdags morgen. Godt å ha treninga unnagjort "før frokost" :) Gøy at du blir med! :)

Jaja, jenter. Nå har jeg offisielt gått ned helgekiloet mitt og er tilbake på riktig sti. :nigo: Planen videre er å gå ned ytterligere 5 kilo og se hvordan jeg trives med det. Men jeg tar det i snegletempo slik at jeg kan kose meg litt i hverdagen og ikke leve på knekkebrød og vann hver dag. Sakte men sikkert er tingen - kanskje det holder også hvis man gjør det på den måten :)

Treninga i dag bestod av 25 min med PT og 30 min intensiv intervalltrening på mølla. Gj.snittshastighet var 9.2, så jeg er fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Tror dere at jeg er motivert for jobb, eller??! :gjeiper: Bussen går om 8 minutter og jeg har ikke engang kledd på meg og sminka meg enda.... Hva skulle man gjort uten fleksitid!?!

Jeg har brukt morgenen til å måle meg her og der og høre på musikk. Gått ned 22 cm rundt vomma siden jeg begynte og 11 rundt hvert lår :) Veide meg forresten i går kveld- feriekiloet er herved borte, og i tillegg har jeg gått ned et halvkilo ekstra siden forrige uke. Godt å vite at man kan skeie ut i ferier når det går så fint å komme tilbake til hverdagslivet igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:dåne:

Hvis du var i tvil så dånte jeg nettopp fordi jeg var så imponert ;) Fantastiske resultater :klappe:

Takk, takk :bukke:

Godt å kjenne at buksa ikke lenger strammer ;)

...lyst til å kjøpe klær til meg og? :rolleyes:

Herlighet, du er så flink at jeg får helt prestasjonsangst! ;):blomst:

Selvfølgelig - værsågod her har du en femtusenlapp - kjøp deg noe fint ;)

Flink og flink..Joda, i perioder iallefall! ;):sjenert: Gøy når man ser resultater iallefall! :)

Jeg kom meg iallefall på jobb i grei tid tilslutt. Tror jeg skrudde på pcen kl 0815 eller noe (istedetfor kl 0735 som ervar vanlig tid for meg.. ;))

Det må være høstmørket som gjør det, det er jeg sikker på. MEG er det iallefall ikke noe i veien med! :gjeiper:

Skal spise lunsj på fancy kafe i dag med mamma, det var visst snakk om noe buffet- greier :slafse: :spise:

Gleder meg! Skal prøve å velge sunt, men mulig jeg må ha meg en liten kaffe mocca til dessert.. Skal jo trene i morgen, så det bør gå greit ;)

Snart helg, snart helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knis, lunsjen ble nok ikke helt så sunn som planen var...

Det viste seg at de serverte både varme og kalde retter, inkl oksestek i saus, 2 typer pastasalat, lammelår, ovnsbakt fisk, krydderbakte poteter, div kjøttpålegg og oster, 5 typer godt brød (jeg valgte iallefall grov...det er da noe! ;)) og 3-4 typer dessert...

Jeg tok for meg både det ene og det andre og avsluttet med brownie, ferske bringebær, sjokoladebiter og kaffe mocca.. eheh! Ikke akkurat helsekost, men fy f... så godt det var!!

Prisen sjekka vi ikke før etterpå. Det ble 560kr for to stk... Godt mamma hadde spanderbuksene på og betalte for hele etegildet ;)

Fikk faktisk hold i siden da jeg gikk tilbake til kontoret. Hehe. Så vidt jeg klarte å kneppe jakka igjen i tillegg ;)

Får bli salat til middag da for å kompensere ;) Stakkars kjøttelskede sambo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann! men åh - det hørtes jo ordentlig kos ut! Dessuten så tror jeg du har demonstrert klart å tydelig at dette har du så kontroll på at det slett ikke skader med en skikkelig utskeielse. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...