Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?


Såpeboble

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Jeg fant forresten oppskrift på en Daimiskake som ser helt utrolig bra ut.... Så må nok holde på viljestyrken og ikke lage den.... :ler: Men har spist svigerfars burdagskake i flere omganger i helga, i tillegg til vaniljeis med lakrisstrø og nonstop (og bringebær da) og sjokolade i går kveld, så har vel egentlig dekket opp behovet for en stund framover... Bare synd at mye vil ha mer... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Hva i alle dager har du drevet med??

Hmm, vent litt... var det surfing?

:fnise: Her skulle jo liksom jeg være hemmelighetsfull og mystisk, så kommer du her og gjetter det med en gang, jo! :gjeiper:

Jeg fant forresten oppskrift på en Daimiskake som ser helt utrolig bra ut.... Så må nok holde på viljestyrken og ikke lage den.... :ler: Men har spist svigerfars burdagskake i flere omganger i helga, i tillegg til vaniljeis med lakrisstrø og nonstop (og bringebær da) og sjokolade i går kveld, så har vel egentlig dekket opp behovet for en stund framover... Bare synd at mye vil ha mer... :fnise:

Åh, daimiskake er kjempegodt! Har du link? Jeg har så lyst til å bake noe i dag,men det får bli grovbrød hvis jeg absolutt ikke klarer å la være. Må ikke bli bitt av bakebasillen igjen og gli ut med både kosthold og trening! Kanskje jeg heller kan lage isbiter... Kalorifritt iallefall :gjeiper:

*sikle,sikle* Nå fikk jeg lyst på både kake og is! Var det lakrisstrøet det der nye salte de har fått på butikkene i det siste? Godt? Jeg har lenge hatt lyst til å prøve det, nemlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:fnise: Her skulle jo liksom jeg være hemmelighetsfull og mystisk, så kommer du her og gjetter det med en gang, jo! :gjeiper:

Åh, daimiskake er kjempegodt! Har du link? Jeg har så lyst til å bake noe i dag,men det får bli grovbrød hvis jeg absolutt ikke klarer å la være. Må ikke bli bitt av bakebasillen igjen og gli ut med både kosthold og trening! Kanskje jeg heller kan lage isbiter... Kalorifritt iallefall :gjeiper:

*sikle,sikle* Nå fikk jeg lyst på både kake og is! Var det lakrisstrøet det der nye salte de har fått på butikkene i det siste? Godt? Jeg har lenge hatt lyst til å prøve det, nemlig :)

Hihi, jeg kom plutselig på at jeg leste det forrige uke. Var det vanskelig?

Har ingen link til Daimiskaka, for kommer ikke inn på freia sine sider... Fant den bak på daimkuleposen, så skal være grei å finne igjen! :jepp: Isbiter ja, hørtes vel litt stusselig ut i forhold kanskje... :ler: Men vi er flinke og viljesterke! :duskedame:

Lakrisstrøet var det nye, salte ja, og helt fantastisk godt, både med og uten is. Ekstra godt hvis man la lakrisstrø i bunn av tallerkenen, og is oppå, så det smeltet litt inn i isen. :sikle: Får vann i munnen her jeg sitter.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er meg som er stiv :gjeiper:

Salt lakrisstrø? Det har jeg ikke sett, men det hørtes farlig godt ut :lur:

Endret av -Carrie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, jeg kom plutselig på at jeg leste det forrige uke. Var det vanskelig?

Har ingen link til Daimiskaka, for kommer ikke inn på freia sine sider... Fant den bak på daimkuleposen, så skal være grei å finne igjen! :jepp: Isbiter ja, hørtes vel litt stusselig ut i forhold kanskje... :ler: Men vi er flinke og viljesterke! :duskedame:

Lakrisstrøet var det nye, salte ja, og helt fantastisk godt, både med og uten is. Ekstra godt hvis man la lakrisstrø i bunn av tallerkenen, og is oppå, så det smeltet litt inn i isen. :sikle: Får vann i munnen her jeg sitter.... :rolleyes:

Åh, nam nam og atter nam, det MÅÅÅ jeg bare prøve engang! Surfinga var ikke helt lett, det ble endel vann i munn og nese før jeg endelig klarte å stå på brettet, men det var ganske gøy likevel :) Fikk litt kick de gangene jeg klarte å treffe bølgen sånn at jeg suste avgårde på brettet mitt så vannspruten stod bak meg ;) Kunne gjerne gjort noe lignende igjen :)

Godt å høre at det ikke bare er meg som er stiv :gjeiper:

Salt lakrisstrø? Det har jeg ikke sett, men det hørtes farlig godt ut :lur:

Hehe takk det samme :fnise:

Mmmmmm, i know!!

Gjett hva jeg måtte overtale mamma til å kjøpe på butikken i stad.. :rolleyes:

Var det godt??? Var det godt??? *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: :jepp: :jepp:

:spise:

:sikle: Mååå prøve, mååå prøve :sikle:

I dag ble det en time step/styrke. "Varmet opp" til PT time i morgen kl 0700 :gjeiper:

Har levert hunden fra oss i dag og fikk uventet besøk på ettermiddagen/kvelden. Som takk for hundepassinga fikk vi 3 store sjokoladeplater, 500g vingummi og 1 flaske rødvin.. Og sambo har allerede åpnet vingummien og jeg har tatt en smak eller to.. AAaaarg! ENDA MER godteri i hus! Og i morgen og på torsdag jobber sambo helt til kl 20, så jeg kommer til å være alene med godsakene hele ettermiddagen. Måååå holde meg unna, måååå holde meg unna....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:dåne: PT-time kl 7!!! *imponert* Regner med du snart dukker opp her inne morgenfrisk og fornøyd da! :jepp:

Og det er ikke så greit å få sånne "belønninger" av venner og kjente. Særlig ikke når belønninga er så god :fnise: Selv kan jeg styre meg for vingummi, men alle former for lakris derimot, er litt trøblete....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: PT-time kl 7!!! *imponert* Regner med du snart dukker opp her inne morgenfrisk og fornøyd da! :jepp:

Og det er ikke så greit å få sånne "belønninger" av venner og kjente. Særlig ikke når belønninga er så god :fnise: Selv kan jeg styre meg for vingummi, men alle former for lakris derimot, er litt trøblete....

:fnise: Morgenfrisk? Tjaaa..... ;) Jeg vasket håret to ganger med balsam før jeg lot shampoen virke noen minutter før jeg vasket den ut... Merket ikke hva jeg hadde gjort før etter jeg var ferdig dusjet. Hardt å være på topp! ;)

Fornøyd? Absolutt!!! Jeg har nemlig gått ned et kilo siden forrige onsdag og kan dermed skilte med minus 20 kilo på vekta! Wohoo! :)

I mine øyne er forresten alt godteri godt godteri, være seg vingummi, lakris, sjokolade eller ostepop! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det med shampooen har jeg også gjort :ler:

Dæven, 20 kg! Du er så rå!!!

Hvis du trenger avledning fra godteriet på torsdag, så har det store kjøpesenteret langåpent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takktakk;)

Jeg hadde faktisk tenkt meg på kjøpesenteret i dag etter middag, jeg. I morgen skal jeg på zumba kl 19.30, også skal jeg hente sambo fra jobb etterpå, så da passer det egentlig ikke så godt med shopping...

Meneh, lyst å joine meg i dag,eller? Send meg en mld hvis du har lyst, stikker snart hjem fra jobb, nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, da ble det litt shopping i går med tilhørende kafeliv :) Det er absolutt et pluss med å trene tidlig, man har ettermiddagen fri til alt mulig annet :) Dessuten gjorde shoppinga at jeg ikke ble fristet til å kaste meg over snopet hjemme. Vinn vinn! ;)

I dag har jeg et vanskelig møte, så sitter her og prøver å finne ut hva jeg skal si og gjøre. Blæh. Hva skjedde med plankekjøringsoppgavene fra i går?? :gjeiper: Nåja, hvis (NÅR!) jeg finner ut av det blir det jo viktig lærdom- så kan det ble plankekjøring neste gang jeg kommer opp i en lignende sak :) *påtatt optimistisk* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til! :duskedame:

(ekte optimistisk! :jepp: )

Lykke til, det går sikker bra ;)

Takk, takk jenter :) Møtet er over og jeg gruet meg uten grunn. Problemstillinga jeg hadde forutsett dukket aldri opp, og alle forlot møtet glade og fornøyde :)

I dag blir det fullkornspasta, kyllingfilet og pesto til middag og zumba til "kvelds" :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er suuuulten!! PT ga meg et oppdatert kostholdsprogram i går , og frokosten i morgest bestod dermed av 30g havregryn, 2,5 dl skummet melk, 1/2 banan og 1 kokt egg. Jeg hadde ikke tid/ork til å koke egg på morgenkvisten, så jeg spiste 1 hel banan istedetfor egget. (Ikke helt "riktig" ift proteiner/karbo, men pyttsann.)

Vel, hvis noen her har målt opp 30g havregryn noen ganger så vet dere hvor lite det er. Tipper det er 3-4 ss eller noe? Dette blandet med altformasse melk i en skål med en halv banan oppi ble ikke særlig fristende, for å si det sånn. Det ble som en tynn, kald melkesuppe uten smak...

Og nå er jeg sulten. Mindre enn to timer siden frokost. Hmfr. Tror ikke jeg kommer til å følge den "oppskriften" flere ganger! Tok heldigvis med meg noen mandler, så skal trykke de i meg nå for å klare meg frem til lunsj. Hmfr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I lunsjen i dag kjøpte jeg et brød som vissnok skal være supersunt. http://guru.sol.no/question/mat-og-drikke/oppskrifter-og-tips/ezekielbrod

Først tenkte jeg å bake det selv, men da jeg så hvor mye arbeid og forberedelser som trengtes tok jeg heller turen innom en helsekostforretning ;) Kostet 47 kroner!!!!!!! Dette blir ikke noe vane! Men jeg elsker nye ting, så hadde bestemt meg for å prøve dette supersunne brødet. De solgte det bare frossent, så må nok vente til ikveld med å prøve det. Skal gi dere rapport ;)

Jeg kom forresten i snakk med en ny kollega tidligere. Hun hadde "fått nyss i " at jeg hadde gått såpass mye ned i vekt og kom bort til meg for å snakke om det. "Du passer vel på å kose deg litt innimellom? Ja, for det er ikke heldig å gå rundt å knaske gulrøtter hele året heller, vet du. Man kan godt skeie ut en gang i blant." osv.

Da jeg sa jeg skeiet ut minst en gang i uka så hun ikke ut til å tro meg, og fortsatte med "besserwissersyndromet" sitt. Jaja. Jeg gjør jo stort sett ikke annet enn å "skeie ut" her jeg bader i snop og alkohol fra tirsdag til søndag omtrent ;)

Mye rart folk henger seg opp i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...