Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?


Såpeboble

Anbefalte innlegg

Første dag alene hjemme i dag. Det ble så stille og rart i huset at jeg rett og slett begynte å støvsuge! Etterpå tok jeg meg en 30min joggetur i kveldssola og nå sitter jeg her med stearinlys og ullpledd og prøver å venne meg til gressenketilværelsen.

Lalala.... :lete:

-Men det går bra altså, bare litt uvant! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom og holder deg med selskap jeg og :hoppe: Det er litt rart med en gang de har reist, men jeg vender meg veldig fort til det. Kanskje litt for fort :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Hopper litt i boka di jeg, så har du selskap!

:hoppe::)

Innom og holder deg med selskap jeg og :hoppe: Det er litt rart med en gang de har reist, men jeg vender meg veldig fort til det. Kanskje litt for fort :fnise:

Herregud, du har rett! :fnise: Igår var jeg rastløs og rar, i dag sitter jeg bakoverlent i sofaen med yndlingsmusikken i bakgrunnen, tente lys og et glass pepsi max fra helga ved min side. Tven er av og jeg har full ro i sjela. Storkoser meg alene hjemme! :)

:goodbye:

I dag har jeg vært på 70 min step/styrke. Er ikke akkurat storfan av instruktøren (har litt gymlærerpreg og "nåskalduhørepåmeg" holding. -synes jeg da..)men timene hennes er alltid slitsomme, så jeg føler jeg får mye igjen for å gå på dem. Kanskje hun ikke er så ille likevel da? :)

Til middag spleiset jeg og en kollega på ferske reker og loff (namnamnam!) jeg orket ikke å dra hjem før treninga, så tok en langdag på jobb istedetfor. Med hyggelige kolleger som også jobber sent blir det faktisk koselig å jobbe ekstra :)

Kveldsen bestod av en kjempegod salat med bl.a. fetaost, ruccola, fullkornspasta med pesto, snackstomater og mye annet godt. Spiste den foran tven i ro og mak. Ikke ble det mye oppvask heller :)

Kos, kos og atter kos! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Goodbye???

Nei, egentlig bare "vinke hei fordi jeg er tilbake". Synes ikke den smileyen burde hett goodbye i det hele tatt, den ser jo ikke akkurat ut som den tar farvel.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, egentlig bare "vinke hei fordi jeg er tilbake". Synes ikke den smileyen burde hett goodbye i det hele tatt, den ser jo ikke akkurat ut som den tar farvel.... :ler:

Ahhh, så bra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagens trim unnagjort. Avsluttet med badstu og frokost på Elixia. Kos :)

30 min på ellipsemaskin

40 min styrketrening

Vekt: Minus 2 kilo siden forrige uke!! :)

Og jeg som gasset i meg både pizza og sjokolade i går i godt lag... Hurra :)

I dag blir det middag og hotell på jobbens regning, så tenkte jeg måtte få trent litt i morgest slik at det blir litt balanse mellom kcal inn og kcal ut ;)

I går bestod forresten treninga av en time fotball på "løkka". Gøy!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, det ar det jeg visste! Pizza er egentlig slankemat i forkledning! :ler:

Flinkis som trener så tidlig! :)

:ler: Jepp! Må være pga alle grønnsakene den består av! Tomater, sopp, paprika, hvitløk, løk, chilli ++ Det er jo mer enn fem om dagen, det! ;)

Greit å ha treninga unnagjort før etegildet på kontorets regning starter :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som gjør forebyggende tiltak før jobbmiddag! Det vitner virkelig om gode vaner og ny livsstil!! :klappe::nigo:

Selv skal jeg debutere på ballettklasse i dag! :dåne: :haar: Blir spennende, kommer til å være grisenervøs når klokka nærmer seg halv sju....

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er som gjør forebyggende tiltak før jobbmiddag! Det vitner virkelig om gode vaner og ny livsstil!! :klappe::nigo:

Selv skal jeg debutere på ballettklasse i dag! :dåne: :haar: Blir spennende, kommer til å være grisenervøs når klokka nærmer seg halv sju....

Hihi, ja du sier noe der. For et år siden hadde jeg ikke ofret kalorioverskuddet fra en slik middag en tanke :)

Oj, ballett enda! Gjort noe lignende tidligere? Morsomt med noe nytt iallefall, det går sikkert strålende, du har jo poledansinga i bakhånden som sikkert hjelper deg godt på vei med tøy og bøy :) Lykke til, gleder meg til å høre hvordan det gikk!

I går ble det allsang og øl med to jevnaldrende kolleger. Ble faktisk litt mye øl, så kjenner jeg er småkvalm og uggen i dag på jobb... Eheh.. Godt det er fredag! Siden vi er på en annen kant av landet og på et annet kontor burde jeg jo strengt tatt vært utsovet og klar for nye utfordinger, meneh det er ikke alltid man gjør ting man burde da... :sjenert:

Hadde det veldig gøy i går kveld iallefall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri prøvd noe lignende nei, så litt festlig opplevelse å stå ved en barre for første gang et halvt år før man fyller 30... :ler: Jeg leter stadig etter noe som kan gjøre at jeg blir myk og smidig uten å måtte jobbe for det, men må vel snart pent innse at det eneste som hjelper er å faktisk gjøre all den kjedelige jobben... Jeg er litt mañana mañana der altså... :rolleyes:

Allsang hørtes festlig ut, nå går vel snart jobbdagen mot slutten også, så da kan du enten ta det med ro og slappe av, eller sette i gang med mer moro! :jepp:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri prøvd noe lignende nei, så litt festlig opplevelse å stå ved en barre for første gang et halvt år før man fyller 30... :ler: Jeg leter stadig etter noe som kan gjøre at jeg blir myk og smidig uten å måtte jobbe for det, men må vel snart pent innse at det eneste som hjelper er å faktisk gjøre all den kjedelige jobben... Jeg er litt mañana mañana der altså... :rolleyes:

Allsang hørtes festlig ut, nå går vel snart jobbdagen mot slutten også, så da kan du enten ta det med ro og slappe av, eller sette i gang med mer moro! :jepp:

God helg!

Skjønner. Jeg er litt mañana mañana på det punktet jeg også :fnise:

Det ble rett hjem etter endt arb.dag, stoppet bare innom Shell for ei pølse i brød for å stagge sulten ;)Tilbragte kvelden med å bake rundstykker og spise de varme med smør og brunost. Mmmmm! :)

I dag er det tilbake på jobb igjen. Er utrolig mye å gjøre for tida, så strengt tatt burde jeg vel ikke sittet her..... :sjenert:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oooo, hjemmebakte rundstykker! Det fikk jeg også lyst på!!

Lykke til med arbeidsdagen, jeg har lært at man blir mer effektiv av små avbrekk, så KG kan jo telle som det?? :sjenert::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooo, hjemmebakte rundstykker! Det fikk jeg også lyst på!!

Lykke til med arbeidsdagen, jeg har lært at man blir mer effektiv av små avbrekk, så KG kan jo telle som det?? :sjenert::lur:

Hihi, tror nok du kan være inne på noe der, for rett etter jeg logga meg av her satte jeg inn alle krefter og har sust gjennom 4 saker allerede i tillegg til å ha drøftet faglige ting og tang med to forskjelige kolleger OG svart på tre telefoner! Ajajaj, jeg tar jammen meg helt av i dag :gjeiper:

Så konklusjonen må jo være at KG øker arb.lyst og yteevne :)

*sparke i rompa*

Kom igjen a!!!!

:fnise:

Det hjalp, det hjalp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare hatt verdens beste langhelg!!!

Hatt det kjempegøy fra moro til kveld helt siden torsdag :nigo:

Blir litt for gjenkjennende å beskrive det hele i detalj, men kort fortalt bestod den av mye fest, dansing, (uskyldig) flørting, hotell og taxfree ;)

Har tilogmed en konkurranse på gang med noen andre om hvem som har lagt på seg mest i helga... Dette er en konk. jeg helst ikke vil vinne, hehe!! Ikke ofte det skjer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...