Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?


Såpeboble

Anbefalte innlegg

Reinsdyrsteik, sjokolademousse - whatever! Jeg merker aaaaldri forskjell på de to :fnise:

Håper du får en god mandag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God fredag til dere! ;)

Tar tid før jeg klarer å oppdatere her for tiden...

Nå har det gått 9 dager siden siste treningsøkt - og jeg merker det godt!

Jeg spiser mer.

Jeg skeier ut mer myemer.

Jeg føler meg feit.

Jeg føler at klærne ikke passer lenger.

Jeg føler at jeg har fått dobbelhake.

Jeg merker at jeg snur meg vekk fra speilet når jeg pusser tenner.

Konklusjon:

Sånn kan man ikke ha det! Trening og sunt kosthold må til for at jeg skal føle meg vel! :) Jeg gleder meg til å begynne å trene igjen snarest!!!

Fikk klarsignal til trim og aktivitet fra legen i går, så nå har jeg ingen unnskyldning for å ikke trene, heller.Vel, bortsett fra at jeg skal på fest i dag som begynner kl 19 da.. Rekker ikke å trene i dag med andre ord... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Skal ikke si at det bare er innbilning, for det er teit å bare feie vekk sånt - men husk at 9 dager med sykdom og sofagrising definitivt ikke er uopprettelig, da!

Forøvrig er det jo egentlig en positivt ting, hurra for å savne trening! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så rart å lese her inne i dag og lese omtrent akkurat hvordan jeg har det....! :dåne: Så jeg stemmer for at vi blir friske nok begge to, og får kommet i gang med de gode vanene igjen! Jeg vet ikke helt når jeg får klarsignal fra kroppen, men håper det skjer snaaart!

Ha det moro på fest, og god helg! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Skal ikke si at det bare er innbilning, for det er teit å bare feie vekk sånt - men husk at 9 dager med sykdom og sofagrising definitivt ikke er uopprettelig, da!

Forøvrig er det jo egentlig en positivt ting, hurra for å savne trening! :nigo:

Det er ikke uopprettelig, det er sant! :nigo:

Sitter å venter på sjåføren (les: sambo) skal ta sjåførhatten på seg så vi kan komme oss avgårde til fest og moro. Hørte det var snakk om pizzaservering der borte i tillegg til snop, vin og øl.. Hm.. Godt jeg ikke starter den nye og bedre uka før på mandag :gjeiper:

Så rart å lese her inne i dag og lese omtrent akkurat hvordan jeg har det....! :dåne: Så jeg stemmer for at vi blir friske nok begge to, og får kommet i gang med de gode vanene igjen! Jeg vet ikke helt når jeg får klarsignal fra kroppen, men håper det skjer snaaart!

Ha det moro på fest, og god helg! :sol:

Takk, takk, satser på at det blir mye gøy og moro :nigo:

Huff, kjedelig at du heller ikke er helt i toppmodus for tida, men - snaaart blir det inn med de gode vanene og ut med de gamle! :) Easy come easy go sies det jo- håper bare det gjelder tjukkebollafeitafølelsen også! ;)

Ha en god helg begge to og alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Av tidligere erfaring forsvinner tjukkebollafeitafølelsen ganske fort etter at de gode anene er tatt tilbake med makt!!

Håper sjåføren fant sjåførhatten! Jeg skal straks hente kjære etter utekveld med jobben.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av tidligere erfaring forsvinner tjukkebollafeitafølelsen ganske fort etter at de gode anene er tatt tilbake med makt!!

Håper sjåføren fant sjåførhatten! Jeg skal straks hente kjære etter utekveld med jobben.

God helg!

Sjåføren kom seg bak rattet og jeg kom tidsnok til festen :)

Hadde en kjempemorsom kveld med altfor masse vin og sjokolade, men pyttsann. På mandag blir det grønnsaker og vann! ;)

Jeg tok meg en aldri så liten shoppingrunde i dag og prøvde noen Levisbukser i samme slengen. Tjukkebollefeitafølelsen forsvant for en stund da jeg oppdaget at jeg trengte 3 (!) størrelser mindre enn jeg gjorde sist gang jeg kjøpte meg Levisbukse- og det er bare noen måneder siden! :nigo: Det endte med at jeg ikke kjøpte noen bukser da, men likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første joggetur etter hvileperioden er herved over!

Jogget rett etter jobb med en sprek kollega, så var litt spent på hvordan det ville gå. Vi jogget 7km+til og fra parken, så jeg er fornøyd. Kunne enda jogget lenger, kjenner jeg :)

Håper og tror at dette var det som skulle til for at jeg skal komme tilbake til de gode vanene igjen. Spiste tunfisksalat til lunsj, forresten! ;) Glad jeg ikke var på trening igår, da slapp jeg veiedagen enda en uke, huff huff :fnise: - Og nå er det jammen meg helg igjen! Skal stå i mot fristelsene så godt det lar seg gjøre! *love på tro og ære*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Tror jeg glatt hopper over veiedagen i morgen, det er liksom ikke vits å utsette seg for det :fnise:

Håper du får en fin treningsuke :heiajente:

:fnise: Kjenner til den følelsen der ja!

Takk ligeså!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, fikk ikke til verken multisitat eller noe annet, så da ble det et og et innlegg..

- Og hva har skjedd- når fikk vi plusser i hjørnene på innleggene?? Har ikke oppdaget det før nå, jeg...:sjenert:

I dag har jeg hatt min første PT time med ny PT! :)

Var litt spent, visste ikke hvem det var eller hvordan han så ut, bare at det var en mann, for det hadde jeg ønsket da min gamle PT skulle peke ut en ny til meg ;) Ser ikke for meg å ha en kvinnelig PT, synes "alle" virker så ...eh...bimbo..... :sjenert: Huff, vet jo godt de fleste er oppegående, flinke og hyggelige folk, men kan liksom ikke noe for at jeg får sånne tanker når det glitrer i lipgloss og spraytan på et par av de som går forbi... :sjenert:

Anyway, denne PTen er ca 25 år og har ring på fingern. Han smiler mye (kanskje litt for mye? ) og han har troen på å styrke coremusklaturen for å bli slank og sterk og fin.

Denne gangen tok han bare en slags "analyse" av meg der han tøyde meg, så på teknikk osv. Jeg sa målet mitt var å gå ned i vekt og han tipset meg om hans "bibel", nemlig en bok som het "Bedre uten brød". Jeg er glad i brød og har ingen ønske om å kutte det ut av livet mitt (hva er vel tapas uten focaccia og suppe uten brød til? *rister på hodet* Men kan jo være jeg går på biblioteket å blar igjennom boka bare for syns skyld, da ;)

I morgen blir det utendørs intervalltrening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. ble visst litt revet med av livet uten brød eller hva det nå var.. PT sa nemlig det var ok å spise knekkebrød så lenge man bakte dem selv, så nå tok jeg nettopp ut tre brett med hj.lagde knekkebrød fra ovnen. Vet ikke om det er så lurt å spise dem med hvitost, men et sted må man jo begynne! :gjeiper: Godt var det iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Wolfmoon

:fnise:

Jeg har heller overhodet ikke noe lyst til å kutte ut brød, men jeg tenker at det kanskje går an å begrense i stedet. Og velge grovt :jepp:

Synes du er flink jeg. Han PT'n din hørtes nesten litt ut som Bob Harper fra "the biggest loser" :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelagde knekkebrød er så utrolig godt!!!!! :dåne:

...og jeg kutter heller aldri ut brød, da er det mye annet jeg skal forsake først!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg har heller overhodet ikke noe lyst til å kutte ut brød, men jeg tenker at det kanskje går an å begrense i stedet. Og velge grovt :jepp:

Synes du er flink jeg. Han PT'n din hørtes nesten litt ut som Bob Harper fra "the biggest loser" :laugh:

:ler: Bob Harper, ja, fantastisk! :fnise:

Ja, jeg er enig med deg i at å velge grovt og begrense inntaket er et god mellomløsning for oss som ikke vil kutte helt. Jeg spiser stort sett bare grovt uansett (ikke hver dag jeg baker foccaccia, liksom ;)) og prøver å holde meg til et brødmåltid om dagen :)

I dag ble det cottage cheese og appelsin til frokost og omelett laget av eggehviter og en plomme til lunsj. Proteinrikt og lite karbo. Kan man ønske seg mer her i verden?? :gjeiper:

Hjemmelagde knekkebrød er så utrolig godt!!!!! :dåne:

...og jeg kutter heller aldri ut brød, da er det mye annet jeg skal forsake først!! :sjenert:

Ja, det er kjempegodt :nigo: Men lurer litt på om jeg skal prøve å finne en oppskrift med bakepulver eller noe, så de blir litt tykkere og luftigere.. Har du prøvd noe sånt?

I går ble det intervalltrening ute i 4 grader- glad jeg hadde ullundertøy og vindjakke! Kjenner jeg har litt gangsperre i beina i dag, så da blir det heller overtid på kontoret og treningsfri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg baker grov focaccia, jeg! :nigo:

OK - det er ikke like godt som fin focaccia, men duger til hverdags.

Har prøvd meg på hjemmelaget knekkebrød et par ganger, men syne sliksom ikke jeg har funnet den perfekte oppskriften. Dele din? *dådyrøyne*

Plussene kom forresten for en to-tre uker siden. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...