Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?


Såpeboble

Anbefalte innlegg

Folk henger seg opp i det meste :gjeiper: Men hun var sikkert bare misunnelig ;)

Har du testet det dyre brødet forresten? :fnise:

Endret av -Carrie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk henger seg opp i det meste :gjeiper: Men hun var sikkert bare misunnelig ;)

Har du testet det dyre brødet forresten? :fnise:

:fnise: Ja sikkert ;)

Jepp, det dyre brødet er prøvd. Sambo smurte seg en skive samtidig, og hans reaksjon var: "Aaaahh.. Jeg klarer nesten ikke å svelge det, det er så utrolig tørt! Jeg tok til og med ekstra smør på, uten at det hjalp."

Jeg for min del synes det var ok, men er enig med han i at det var tørt. -Om jeg kommer til å kjøpe det igjen? Tviler.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Så... kjempedyrt brød til veldig mange penger. Kan være så sunt det bare vil, ække sunt å være blakk og tørr i kjeften vel!

Og den frokosten fra PTen din hørtes ikke helt bra ut... Eller: hvis man er av typen som ikke trenger så mye mat på morgenen og ikke blir sulten så fort så er det sikkert kjempebra, men å bli sulten under to timer etterpå!? *skeptisk* Hadde det vært meg ville jeg gått amok lenge før lunsj, løpt til nærmeste kiosk og spist en halv sjokoladekake, to poser potetgull og ekspeditøren. :gjeiper: Bedre å være mett for å unngå fristelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

20 kilo er helt imponerende!! :dåne: Tror du må holde meg i ørene når jeg er tilbake fra flytting og ferie, her i gården hadde vekta tippet over akseptabelt nivå for første gang siden jul, må si jeg er litt :grine: nå.... Men, det betyr vel bare at man ikke er immun, selv når man har vært flink lenge....

Håper du har hatt en fin helg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt brød jeg kan spise er minst like dyrt og tørt. Sikkert derfor jeg ikke spiser så mye brød.. Det hjelper jo ikke om alt er så sunt og flott og fantastisk hvis det ikke er spiselig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Så... kjempedyrt brød til veldig mange penger. Kan være så sunt det bare vil, ække sunt å være blakk og tørr i kjeften vel!

Og den frokosten fra PTen din hørtes ikke helt bra ut... Eller: hvis man er av typen som ikke trenger så mye mat på morgenen og ikke blir sulten så fort så er det sikkert kjempebra, men å bli sulten under to timer etterpå!? *skeptisk* Hadde det vært meg ville jeg gått amok lenge før lunsj, løpt til nærmeste kiosk og spist en halv sjokoladekake, to poser potetgull og ekspeditøren. :gjeiper: Bedre å være mett for å unngå fristelser!

Ja, takke meg til metthet fremfor diettfrokost! Blæh! Det brødet har jeg gitt opp allerede. Skulle egentlig spise to skiver av det til frokost, men det var så tørt da jeg spiste av det i går at jeg kastet meg over knekkebrødene istedetfor. Sunt kan også være godt!:)

20 kilo er helt imponerende!! :dåne: Tror du må holde meg i ørene når jeg er tilbake fra flytting og ferie, her i gården hadde vekta tippet over akseptabelt nivå for første gang siden jul, må si jeg er litt :grine: nå.... Men, det betyr vel bare at man ikke er immun, selv når man har vært flink lenge....

Håper du har hatt en fin helg! :jepp:

Hehe, ja det er helt sykt, 20kg høres helt uvirkelig ut ;) I helga har jeg gasset i meg både det ene og det andre fra fredag til søndag, så tror ikke jeg er rette personen til å holde noen i ørene, haha :gjeiper: Men kanskje vi klarer å motivere hverandre i løpet av høsten :) Kjedelig med vekta da, men det er sikkert bare vann i kroppen pga stress med hus og flytting ;) *dr. Såpe har alltid en løsning som ikke innebærer skyld :gjeiper:

Alt brød jeg kan spise er minst like dyrt og tørt. Sikkert derfor jeg ikke spiser så mye brød.. Det hjelper jo ikke om alt er så sunt og flott og fantastisk hvis det ikke er spiselig! ;)

Å, sier du det. Da skal jeg ikke klage over at jeg kom over ETT brød som var tørt! ;) Helt enig, mat som ikke er godt kan være så sunt det bare vil- da velger jeg heller noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukkogstønn... Jeg skal trene med PT om 50 minutter og har ikke lyst i det hele tatt.. Jeg har hatt en travel dag på jobb med masse styr og det eneste jeg har lyst til nå er å ligge på sofaen,spise snop og se på tv.

Jeg må innrømme noe... I dag takket jeg ja til en "scoop" sjokoladepudding med litt vaniljesaus på i lunsjen. Jeg tok også to ruter melkesjokolade. Noen på jobben hadde med..

Greit nok. Da jeg kom hjem lagde jeg meg salat med pestomarinert kyllingfilet. Godt og sunt! Så fikk jeg så lyst på sjoko at jeg lagde meg en kopp Options kakao med 37,5 kcal per kopp. Men suget forsvant ikke, så jeg åpnet den siste tobleronen vi hadde fra taxfreen. Tobleronen som egentlig skulle være en liten reisegave til broren min..... Tok en bit (125kcal), men klarte ikke dy meg og tok en bit til.

Nå ligger jeg her og har lyst på mer, er småtrøtt og veeet jeg burde begynne å skifte til treningstøy og komme meg avgårde. Vanligvis løper jeg jo på mølla/ellipse/sykkel 30min før timen, men nå begynner tiden å renne uuuut. Hjeeelp! Sjokolademonsteret har tatt meg!!! Wææææææ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, vet så alt for godt hvordan du har det! Men vet du hva? Sjokomonster er ingen krise så lenge du kommer deg på trening! Så gå og tren! *se strengt på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pisk:

Åååå, vet så alt for godt hvordan du har det! Men vet du hva? Sjokomonster er ingen krise så lenge du kommer deg på trening! Så gå og tren! *se strengt på*

I know the feeling! Gikk det greit på trening i går? Uff, jeg har ikke trent på en stund nå :sjenert:

Hehe takk for pisking og motivering, tror det hjalp for jeg kom meg iallefall avgårde tilslutt! ;) Da jeg ankom spurte PT om jeg var "klar for trening?!", struttende av energi og pågangsmot. Jeg sa som ærlig var at jeg helst bare ville holdt meg hjemme idag og at jeg følte meg småtrøtt og passe utmotivert. Han bare lo og viste vei til første post. -Spensthopp fra 2stepkasser og opp på en scenekant på høyde med ca 3,5 stepkasser etterfulgt av armhevinger på strake bein og spensthopp opp på scenen uten stepkasse å stå på... Dette skulle selvsagt gå fort og gæli og gjentas i det uendelige før vi gikk over på div. styrkeøvelser og slitsomme coreøvelser (feks stå i planken med kun det ene beinet i en løkke over golvet mens det andre skulle holde seg selv oppe i lufta vha mine coremuskler...svetten rant!)

Såeh det ble jo en bra og hard økt til tross for min slapphet. PT ga tydeligvis F... i at jeg sa jeg var sliten.. hmfr :gjeiper:

I dag blir det 70 minutter med step/styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Step/styrketimen i går var kjempebra! I dag står valget mellom zumba og styrketrening på egenhånd.

Egentlig har jeg lyst til å dra på shopping etter jobb. Jeg reiser nemlig på en miniferie på fredag og det hadde vært gøy med litt nye klær. Det er et år og tjue kilo siden jeg så vennene mine sist, så en ny topp føler jeg egentlig jeg må ha :gjeiper: *logikk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Neferet liker dr.Såpes løsninger som ikke innebærer skyld! :jepp::lur:

Og det høres ut som PT egentlig bare gjorde jobben sin, og det er jo bra. Hørtes ut som en slitsom økt! :trene:

Jeg er bare innom med et lite livstegn før jeg plutselig drar på ferie. Natt til fredag bærer det avsted, og så kommer jeg tilbake etter noen dager med :sol: og bading! (og sannsynligvis en og annen joggetur på stranda kjenner jeg kjære rett...)

Ha en fin miniferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God tur og god ferie til deg også Nef! :)

I går lagde jeg "sunne" vafler til kvelds. Jeg måtte bruke opp melk og egg før vi reiser og fant derfor den perfekte unnskyldning til å lage noe godt selv om det ikke var lørdag..;) Brukte havregryn og fibramel, en dæsj vaniljeyogurt og masse kardemomme i røra. Droppet så å si sukker (brukte 1ss) og smør og håpet på det beste. Det ble kjempegodt! Jeg spiste 3 plater, så kalorinivået var nok langt over en gj.snittlig kvelds bestående av to knekkebrød med skinke, men pytt, pytt!

Denne ukas trening ble noe amputert pga reise:

Mandag: Step/styrke

Onsdag: Styrketrening

Torsdag: Zumba

- Får ta det igjen i neste uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

masse kardemomme i røra

...jeg leste "kardemomme i øra!" :hoho:

Flink du er som drar på trening når du egentlig ikke vil. Jeg blir så imponert over deg altså, herlighet hva du får til! :pls:

Ble det ny topp? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg leste "kardemomme i øra!" :hoho:

Flink du er som drar på trening når du egentlig ikke vil. Jeg blir så imponert over deg altså, herlighet hva du får til! :pls:

Ble det ny topp? :)

:ler: Joda, slik som jeg søler skal du ikke se bort i fra at det ble kardemomme både her og der i løpet av kvelden! (Wæææ, ikke tenk koffert nå da! :gjeiper: )

Det ble dårlig med nye klær, fant liksom ingenting jeg hadde lyst på :S

I dag har jeg bestemt meg for å starte senere på jobb enn vanlig. Ære være fleksitid! Langhelga har vært bra og spisinga har gått over alle støvleskaft. Pizza, milkshake, kake, smågodt og øl... Ikke akkurat helsekost! Etter å ha ventet 5 timer på den gudsforlatte flyplassen på Moss igår fortjente jeg rett og slett det pizzastykket, den melkerullen og den flaska med brus fra kiosken! Så det så! I dag blir det tørt (knekke)brød og vann igjen. Er jo veiedag i dag, men har ikke spes. lyst til å veie meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vekta har talt: Opp 0,9 kg siden forrige uke... Men det var jo egentlig som forventet etter en hard ferie i godt lag ;)

Jeg hadde ikke lyst til å trene i det hele tatt i dag, og skulle faktisk luske meg hjem fra jobb uten å gå til Elixia først, slik planen opprinnelig var. Men da jeg kom ut stod det to "røykere" utenfor døra som så meg med bagen på skulderen og joggeskoene på. "Så sprek du er som trener rett etter jobb! Imponerende!"

-Og deeeer kom motivasjonen tilbake! :) Så da endret jeg straks retning og dro avgårde på trening likevel. Styrketrening og gåtur hjem i 30min oppoverbakke :) Omelett av eggehviter og grønnsaker til kvelds. Det sunne liv, jeg er herved tilbake! ;) (frem til helga iallefall......! :gjeiper: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk, hadde en flott miniferie! :)

I dag har jeg vært på tur og forbrent 1700kcal og er godt fornøyd med det. (Sambo gikk samme turen og forbrant 2700kcal ifølge hans pulsklokke.. hmfr. Urettferdig! ;)) Etterpå ble det middag på veikro og sjokolademousse til dessert. Satser på at det gikk på etterforbrenninga... :gjeiper:

Nå har jeg dusja og sitter i sofaen med pcen på fanget. Her har jeg planer om å sitte resten av kvelden også :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...