Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 4.2.2021 den 17.54):

To som har prøvd Grandiosa med Kims chips som er fornøyd:  https://www.godt.no/aktuelt/i/X85ylb/smaksproeve-paa-grandiosa-med-chips-en-sproe-nyhet?utm_source=vgfront&utm_content=row-5 

Anonymkode: 88aea...284

Huff, jeg mistenker at den der faktisk er veldig god. :P Og ja jeg huffer fordi jeg vil ikke få hekta på en sånn pizza, haha.. 

Anonymkode: e3989...2f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 4.2.2021 den 17.54):

To som har prøvd Grandiosa med Kims chips som er fornøyd:  https://www.godt.no/aktuelt/i/X85ylb/smaksproeve-paa-grandiosa-med-chips-en-sproe-nyhet?utm_source=vgfront&utm_content=row-5 

Anonymkode: 88aea...284

Superspent på å prøve denne, mistenker (dessverre) at den vil falle i smak  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellalala skrev (2 minutter siden):

Superspent på å prøve denne, mistenker (dessverre) at den vil falle i smak  

Enig 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant den nye melkesjokoladen med brownie, fudge og havsalt på Rema. Synes den var god, men den skilte seg ikke ut. Kan fint spise den flere ganger 😊

Anonymkode: 423fc...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Freia ikke kommer med mer spennende smaker... eller jo det gjør jeg, det blir tross alt billigere med en ny brownie smak når de allerede "har" brownien fra før av i en annen plate. De samme ekstraingrediensene går igjen og igjen.

Jeg skulle gjerne likt å se disse smakene inni i freia sine plater (jeg tar det på engelsk for dette er tydeligvis for eksotisk for norge)

- chocolate mint

- chocolate cherry

- "reeses" peanutbutter eller plate med reeses pieces (bittesmå sjokoladelinser med peanøttfyll)

- strawberry yoghurt (slik som milka har)

- dark chocolate mousse (slik som ritter sport har, dette kunne vært en god storplate)

- raspberry & pepper

- noe med kaffe eller espresso, hva som helst (gjerne kombinert med karamell)

- til sist, men ikke minst, knuste saltstenger! (kjempegodt med sjokolade og saltsmaken er fremtredende. et lite dryss av havsalt kjennes knapt Freia!)

Anonymkode: 0ba5a...504

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Freia ikke kommer med mer spennende smaker... eller jo det gjør jeg, det blir tross alt billigere med en ny brownie smak når de allerede "har" brownien fra før av i en annen plate. De samme ekstraingrediensene går igjen og igjen.

Jeg skulle gjerne likt å se disse smakene inni i freia sine plater (jeg tar det på engelsk for dette er tydeligvis for eksotisk for norge)

- chocolate mint

- chocolate cherry

- "reeses" peanutbutter eller plate med reeses pieces (bittesmå sjokoladelinser med peanøttfyll)

- strawberry yoghurt (slik som milka har)

- dark chocolate mousse (slik som ritter sport har, dette kunne vært en god storplate)

- raspberry & pepper

- noe med kaffe eller espresso, hva som helst (gjerne kombinert med karamell)

- til sist, men ikke minst, knuste saltstenger! (kjempegodt med sjokolade og saltsmaken er fremtredende. et lite dryss av havsalt kjennes knapt Freia!)

Anonymkode: 0ba5a...504

Dere er flere som har snakket om at Freia allerede har en plate med brownie, det har de jo ikke. Det er Nidar som har det (og da med sjokoladesaus).

Å ikke lage en plate fordi konkurrenten har en, gir ikke mening.

 

 

Anonymkode: 28880...882

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Freia ikke kommer med mer spennende smaker... eller jo det gjør jeg, det blir tross alt billigere med en ny brownie smak når de allerede "har" brownien fra før av i en annen plate. De samme ekstraingrediensene går igjen og igjen.

Jeg skulle gjerne likt å se disse smakene inni i freia sine plater (jeg tar det på engelsk for dette er tydeligvis for eksotisk for norge)

- chocolate mint

- chocolate cherry

- "reeses" peanutbutter eller plate med reeses pieces (bittesmå sjokoladelinser med peanøttfyll)

- strawberry yoghurt (slik som milka har)

- dark chocolate mousse (slik som ritter sport har, dette kunne vært en god storplate)

- raspberry & pepper

- noe med kaffe eller espresso, hva som helst (gjerne kombinert med karamell)

- til sist, men ikke minst, knuste saltstenger! (kjempegodt med sjokolade og saltsmaken er fremtredende. et lite dryss av havsalt kjennes knapt Freia!)

Anonymkode: 0ba5a...504

Dette ser man jo går igjen år etter år når mer eksotiske smaker går ut etter en sesong eller to. Nordmenn vil bare ha salt karamell, brownie eller oreo som smaker. Alt annet blir for eksotisk.

Anonymkode: 3c222...097

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Freia ikke kommer med mer spennende smaker... eller jo det gjør jeg, det blir tross alt billigere med en ny brownie smak når de allerede "har" brownien fra før av i en annen plate. De samme ekstraingrediensene går igjen og igjen.

Jeg skulle gjerne likt å se disse smakene inni i freia sine plater (jeg tar det på engelsk for dette er tydeligvis for eksotisk for norge)

- chocolate mint

- chocolate cherry

- "reeses" peanutbutter eller plate med reeses pieces (bittesmå sjokoladelinser med peanøttfyll)

- strawberry yoghurt (slik som milka har)

- dark chocolate mousse (slik som ritter sport har, dette kunne vært en god storplate)

- raspberry & pepper

- noe med kaffe eller espresso, hva som helst (gjerne kombinert med karamell)

- til sist, men ikke minst, knuste saltstenger! (kjempegodt med sjokolade og saltsmaken er fremtredende. et lite dryss av havsalt kjennes knapt Freia!)

Anonymkode: 0ba5a...504

Eneste jeg hadde hatt lyst på av de platene du ramser opp er dark chocolatemousse og kanskje den med peanøttsmør. Men da kjøper jeg gjerne Snickers eller reeses. 

Anonymkode: ec096...ab8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.2.2021 den 14.02):

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Freia ikke kommer med mer spennende smaker... eller jo det gjør jeg, det blir tross alt billigere med en ny brownie smak når de allerede "har" brownien fra før av i en annen plate. De samme ekstraingrediensene går igjen og igjen.

Jeg skulle gjerne likt å se disse smakene inni i freia sine plater (jeg tar det på engelsk for dette er tydeligvis for eksotisk for norge)

- chocolate mint

- chocolate cherry

- "reeses" peanutbutter eller plate med reeses pieces (bittesmå sjokoladelinser med peanøttfyll)

- strawberry yoghurt (slik som milka har)

- dark chocolate mousse (slik som ritter sport har, dette kunne vært en god storplate)

- raspberry & pepper

- noe med kaffe eller espresso, hva som helst (gjerne kombinert med karamell)

- til sist, men ikke minst, knuste saltstenger! (kjempegodt med sjokolade og saltsmaken er fremtredende. et lite dryss av havsalt kjennes knapt Freia!)

Anonymkode: 0ba5a...504

Sjokolade med yoghurt har vært forsøkt tidligere, uten store suksessen her i Norge (feks. Freia bærfrisk, soho, melkedrøm med yoghurt og bringebær). Ellers finnes de fleste av smakene du ramser opp, i sjokolade i en eller annen form. Så de har vel en viss aning om hvordan populariteten av en eventuell storplate vil bli.

Dessverre blir mange av de nye og spennende produktene tatt av markedet relativt raskt, så jeg kan forstå at mange av fabrikkene kjører safe med smaker de vet faller i smak hos nordmenn. 
 

Anonymkode: 7a029...c4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.2.2021 den 13.27):

Ny, men ikke så ny, kom i fjor tror jeg. Den er en av de beste ferdig/flaske versjonen jeg har prøvd. Er en annen som også er god men husker ikke navnet. Rund boks, rødt i logoen eller noe. 

Anonymkode: 2f036...0bf

Du snakker antagelig om Lohmanders Bernaise-saus på boks, den er kjempegod! Coop fører den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.2.2021 den 15.53):

Dette ser man jo går igjen år etter år når mer eksotiske smaker går ut etter en sesong eller to. Nordmenn vil bare ha salt karamell, brownie eller oreo som smaker. Alt annet blir for eksotisk.

Anonymkode: 3c222...097

Tror når det kommer til storplater så vil folk helst ha noe enkelt. De mindre sjokoladene kommer i masse forskjellige smaker. 

Anonymkode: 58d17...964

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Tror når det kommer til storplater så vil folk helst ha noe enkelt. De mindre sjokoladene kommer i masse forskjellige smaker. 

Anonymkode: 58d17...964

Nei? Syns de fleste små barer er ganske mye det samme. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sally-Go-Round skrev (55 minutter siden):

Ny grønnsakslasagne fra Toro!

6B91D31C-873E-4363-9C0E-0495794189D1.jpeg

Den er ikke "ny". Det er nøyaktig samme ingredienser som den vanlige lasagnen til toro. Er bare ny serie med rebranding 😅

Anonymkode: 0ba5a...504

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Highhopes skrev (På 1.2.2021 den 20.14):

Glad for at Synnøve yoghurt med mintsmak og sjokoladebiter er tilbake, den har jeg savnet.

Er den tilbake?!?! ÅH LYKKE!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unika skrev (4 timer siden):

Er den tilbake?!?! ÅH LYKKE!

Ja, fikk den opp som reklame på Instagram. Har ikke funnet den i butikk ennå, så lov å skrike ut hvis noen finner den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.2.2021 den 13.23):

Fant den nye melkesjokoladen med brownie, fudge og havsalt på Rema. Synes den var god, men den skilte seg ikke ut. Kan fint spise den flere ganger 😊

Anonymkode: 423fc...2c5

Den har jeg også smakt i helgen! Enig med deg - god, men ikke noe hurra hurra ny smak. Den smaker ganske nøytralt, sånn egentlig. 😁

Sally-Go-Round skrev (6 timer siden):

Ny grønnsakslasagne fra Toro!

6B91D31C-873E-4363-9C0E-0495794189D1.jpeg

Denne skal jeg kjøpe når jeg finner den!! Ser veldig god ut. Elsker grønnsakslasagne, bare glemmer å lage det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rowena skrev (17 timer siden):

Smakte nettopp Maarud Rifla Sriracha Mayo - anbefales ikke. 😬

Hvor kjøpte du den? Som sriracha og majones elsker MÅ jeg prøve denne! 

Anonymkode: e11f3...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...