Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Grandiosa med kims er den beste grandiosaen hittil! Nam

Anonymkode: 65c8b...ccb

Har kjøpt den og skal prøve imorgen, alle anmelder den som god, så er spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trynefaktor skrev (40 minutter siden):

Enig. Utrolig kjedelig. Gidder ikke prøve den engang, regner med den likner på melkesjokolade med Japp og Kvikk Lunsj. :( 

Jag kjøpte den idag. Den var som en blanding mellom smil plata og japp. Fullstendig bortkastede penger, og så bortkastet av Freia at de ikke kunne ha prøvd noe nytt istedenfor å bare blande masse plater som allerede eksisterer.

Anonymkode: 3c222...097

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (2 minutter siden):

Har kjøpt den og skal prøve imorgen, alle anmelder den som god, så er spent.

Hvor kjøpte du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vic_20 skrev (1 minutt siden):

Så at det har kommet sjokolademelk med smak av kokosbolle, den var altfor søt..

Hvor fant du den? 

Anonymkode: fca29...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg også smakt den nye Freia sjokoladen og den smaker omtrent bare vanlig Freia. Men det føler jeg er typisk de at de er så redde for å miste den berømte sjokoladesmaken sin at de tør ikke satse på at noe skal overskygge den. Derfor kan vi såvidt kjenne noe til havsaltet eller karamellen eller alt annet de liksom skal kombinere med. Syntes dette går igjen i alle platene deres. Hadde jeg vert hun som hadde laget den nye Freia platen hadde jeg vert rimelig skuffet. Jeg tviler på det var dette hun så for seg. Nidar er hundre ganger flinkere til å tørre å satse mer på smak. Jeg digger stratos med brownie og den med salt karamel for eksempel. Det eneste Freia har gående for seg er vel de der store luksus platene deres? Der tar de mer av! Eneste der er at de er så mektige 😛

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser superchips med Cheddar og Piri Piri nå, veldig skuffende. Nesten ikke noe cheddarsmak, smaker mer som paprika med litt kick. Kjedelig ☹️

Anonymkode: 4ab92...a73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (På 13.2.2021 den 22.08):

Har kjøpt den og skal prøve imorgen, alle anmelder den som god, så er spent.

Vet ikke helt jeg, syntes den var helt OK egentlig.

At den skal være så god som det er blitt anmeldt i avisen er jeg ikke enig i. Ja, det var greit med sprø chips på toppen, men det bidro ikke noe til videre smakshøydar. Men kjøper den nok igjen, på lik linje med et par av de andre Grandisene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SoftKitty skrev (På 13.2.2021 den 20.33):

Det gjelder egentlig både denne og lasagnen osv, men er ikke alle toros gryteretter allerede vegetariske? Man legger jo til kjøtt selv? De har kanskje fjernet feks kjøttbuljong som de kanskje hadde i dem fra før?

De fleste er vegetariske fra før av jo. Når det kommer til lasagnen så er ingredienslista tilnærmet prikklik (eneste er at gjærekstrakt er flyttet én plass frem i ingredienslista). Det er nok bare rebranding for å vise samfunnsengasjement og ansvar gjennom å ha flere vegetariske alternativer 

Anonymkode: 0ba5a...504

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (4 timer siden):

Nei pokker 😂

Tenkte det samme 😂

Anonymkode: fca29...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (4 timer siden):

Nei pokker 😂

Hvorfor? Jeg syns det er fint, for pleier ikke kjøpe den store selv om jeg syns plata er god. Så nå kan jeg heller kjøpe en liten. Syns alle store plater skulle kommet i små og :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ludovica- skrev (7 minutter siden):

Hvorfor? Jeg syns det er fint, for pleier ikke kjøpe den store selv om jeg syns plata er god. Så nå kan jeg heller kjøpe en liten. Syns alle store plater skulle kommet i små og :)

Er jo fordi at for meg nå blir det aaaltfor enkelt å finne en unnskyldning for å kjøpe sjokolade 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvor har dere funnet grandiosa fredagspizzaen? 

Anonymkode: fca29...768

Fant den på Obs, ikke fått smake på den enda, venten kanskje til fredag før jeg hiver den i ovnen 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...