Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 15.2.2021 den 17.47):

image.png.f7c12b865bce208696d10b982cbb9ecc.png

Her tror er nok årets nyhet fra Ben&Jerry's. Instagrammen til Benjerrysnorge teaset med at de slipper den første av årets cookie dough nyheter i morgen og benjerryssverige har alleredde sluppet ut den til venstre på bildet. 

Anonymkode: 0ba5a...504

Den til Venstre kommer jentungen til æ elske iallfall 😂 enhjørning-iskrem! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

large.jpg

Anonymkode: 423fc...2c5

Gleder meg! Kanskje den kan være som den ispinnen som fantes når jeg var liten. Husker det var sjokolade is, sjokoladetrekk med nøtter i, og et ekorn utenpå pakken 😄 Elsket når de fant frem den og en eske lolipop i barnehagen/bursdager og vi fikk velge en ispinne hver 😄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

large.jpg

Anonymkode: 423fc...2c5

Nam! Må jo være dødsgod! Gleder meg til å smake, får helt vann i munnen her! 🤤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er Hennig-Olsen sin produktkatalog for 2021 (vet ikke om noen har postet den allerede). http://www.ekrheim.no/assets/downloads/2021/HOI_2021_Produktkatalog_L1.pdf

 

Gleder meg til Créme Lakris og Sommeris 😍

 

Kjøpte med meg Krone-is Magisk da jeg var innom Meny. Synes egentlig ikke den smakte tyggis 😅 Men jeg tror uansett fargevalget vil appellere til barna.

Kjøpte også med meg den med firkløver, og den kommer jeg nok til å like veldig godt! Firkløver er en av favorittsjokoladene mine 😊

Fant også Ben & Jerry's Rain-dough, men jeg liker ikke cookie dough, så den kjøpte jeg ikke med meg.

 

Dette ble et veldig is-preget innlegg 😅

Anonymkode: 423fc...2c5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Highhopes skrev (På 16.2.2021 den 11.23):

Disse er nyhet i Norge. Grei for de med små barn, men veldig dyre. 

Screenshot_20210216-112156~2.png

Vi har av og til taco eller hamburger i hjemmelagd pita, det er et generelt tips da. Veldig greit og mindre søl! :)

Anonymkode: 3c3db...ffc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har funnet nyheter. Kunne dere si hvor i landet dere er fra? :)

Anonymkode: 3c222...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Her er Hennig-Olsen sin produktkatalog for 2021 (vet ikke om noen har postet den allerede). http://www.ekrheim.no/assets/downloads/2021/HOI_2021_Produktkatalog_L1.pdf

 

Gleder meg til Créme Lakris og Sommeris 😍

 

Kjøpte med meg Krone-is Magisk da jeg var innom Meny. Synes egentlig ikke den smakte tyggis 😅 Men jeg tror uansett fargevalget vil appellere til barna.

Kjøpte også med meg den med firkløver, og den kommer jeg nok til å like veldig godt! Firkløver er en av favorittsjokoladene mine 😊

Fant også Ben & Jerry's Rain-dough, men jeg liker ikke cookie dough, så den kjøpte jeg ikke med meg.

 

Dette ble et veldig is-preget innlegg 😅

Anonymkode: 423fc...2c5

Hvor fant du denne? 😍

Anonymkode: 3c222...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Her er Hennig-Olsen sin produktkatalog for 2021 (vet ikke om noen har postet den allerede). http://www.ekrheim.no/assets/downloads/2021/HOI_2021_Produktkatalog_L1.pdf

 

Gleder meg til Créme Lakris og Sommeris 😍

 

Kjøpte med meg Krone-is Magisk da jeg var innom Meny. Synes egentlig ikke den smakte tyggis 😅 Men jeg tror uansett fargevalget vil appellere til barna.

Kjøpte også med meg den med firkløver, og den kommer jeg nok til å like veldig godt! Firkløver er en av favorittsjokoladene mine 😊

Fant også Ben & Jerry's Rain-dough, men jeg liker ikke cookie dough, så den kjøpte jeg ikke med meg.

 

Dette ble et veldig is-preget innlegg 😅

Anonymkode: 423fc...2c5

Sommeris er tilbake!!! 😍

Anonymkode: 0ba5a...504

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Highhopes skrev (1 time siden):

Den nye chipsen fra maarud med sriracha mayo var kjempegod, en ny favoritt for min del. 

Enig! Denne var kjempe god! 

Anonymkode: 56cf3...4ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor fant du denne? 😍

Anonymkode: 3c222...097

Meny 😊

Anonymkode: 423fc...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere som har funnet nyheter. Kunne dere si hvor i landet dere er fra? :)

Anonymkode: 3c222...097

Har funnet mye på en Spar i Nordfjord og en Mega på Sunnmøre.

Mega har utstilling ved hvert slipp, bare synd de "glemmer" å prise varene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Her er Hennig-Olsen sin produktkatalog for 2021 (vet ikke om noen har postet den allerede). http://www.ekrheim.no/assets/downloads/2021/HOI_2021_Produktkatalog_L1.pdf

 

Gleder meg til Créme Lakris og Sommeris 😍

 

Kjøpte med meg Krone-is Magisk da jeg var innom Meny. Synes egentlig ikke den smakte tyggis 😅 Men jeg tror uansett fargevalget vil appellere til barna.

Kjøpte også med meg den med firkløver, og den kommer jeg nok til å like veldig godt! Firkløver er en av favorittsjokoladene mine 😊

Fant også Ben & Jerry's Rain-dough, men jeg liker ikke cookie dough, så den kjøpte jeg ikke med meg.

 

Dette ble et veldig is-preget innlegg 😅

Anonymkode: 423fc...2c5

Creme Lakris, Firkløveris og Sommeris! 😍🤤😋 Er nesten så jeg tror jeg har blitt bønnhørt :fnise: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg kjøpt og prøv noen nyheter!

Ostepop med sjokolade: Denne var ikke så veldig spennende. Syntes heller ikke det smaker ostepop i det hele tatt, mer som smash. Konsistensen er dog veldig god.

Eldorado spicy lime peanøtter: Er ikke helt sikker på om denne er ny, men jeg har hvertfall aldri sett den før. uansett så syntes jeg den var litt kjedelig. Smaker heller ikke så mye chili eller lime heller, men mer som standard barbeque nøtter.

Nidar Caramel and crunch kjeks: Denne overrasket meg veldig, for trodde det skulle være en liten sjokolade (som den freia ritz sjokoladen), men dette var jo en pakke med 6 runde kjeks! Den minnet meg litt om en dårlig versjon av gjende karamell. Den var ikke vond, men kjeksen var litt tørr og karamellen var litt... blass på en måte.

Zeroh - sparkling soda Lime & yuzu: Denne likte jeg ikke. Nå er jeg generelt ikke så glad i lime og sitrombrus, så jeg er kanskje ikke rette personen til å bedømme denne. Minnet meg om en slags alkoholfri smirnoff ice kanskje

Fun light starfruit passion: Denne var veldig god! Kan se for meg den er god å blande med boblevann ❤️ Garantert mange gjenkjøp.

Skyr pasjonsfrukt og banan: Vet egentlig ikke helt hva jeg syntes om denne. Alene var den litt kvalmende, men det er nok fordi jeg syntes generelt yoghurt, skyr, kesam osv har ekkel konsistens. Var bedre når jeg blanda den med gryn og frø :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dere som har funnet nyheter. Kunne dere si hvor i landet dere er fra? :)

Anonymkode: 3c222...097

Bergen.

Kiwi sier de har nyhetsslipp i uke 8, og det gjelder sikkert flere butikker. Så da blir det sikkert lettere å få tak i nyheter fra neste uke :)  https://kiwi.no/aktuelt/matnyheter-dagligvarer-2021/

Anonymkode: 423fc...2c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sommeris er den eneste saftisen jeg har vært glad i 😍

image.png.d65ee65d9d2b93771088cae92aec89e6.png

Anonymkode: 5b49a...f2b

Peanøttsmørsjokolade OG sommeris på samme slipp?! :hoppendeglad:😍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...