Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

https://dagligvarehandelen.no/produktnytt/2021/mye-for-veganere

Masse spennende produkter laget av seitan! 😄 For dem som ikke vet så består seitan av glutenprotein og har dermed en veldig fin og fast konsistens, og finnes foreløpig ikke i norske butikker så vidt jeg vet. Seitan inneholder 75(!) g protein per 100 g vare så for oss som gleder oss til treningsstudioene åpner igjen så er det helt toppers. Jeg forventer ikke et næringsinnhold på 75 g proteiner per 100 g for disse produktene, men det er nok relativt høyt sammenlignet med mye kjøtterstatninger som finnes på markedet. Håper bare at smaken også er god 😊 

Anonymkode: 0ba5a...504

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mellombar med salt karamell!! Det er noe for meg. Jeg vet mange er lei av salt karmell-trenden, men det er ikke jeg. Og mellombar er noe jeg sverger til innimellom arbeidstimer og treningsøkter, osv. noen dager.

Vil også teste grillet paprika-sausen til Eldorado... ikke et merke jeg bruker så mye, men håper sausen er god! 

De spiseklare ytrefilet-bitene er også genialt når man har det travelt. Selv om at jeg vanligvis steker kyllingen selv, så kjøper jeg innimellom med meg en sånn ferdig stekt med kylling for å ha i salaten på travle dager. Så dette blir garantert prøvd! 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er skuffet over at Q ikke har lansert noe nytt siden februar i fjor. Ser ikke ut til at det kommer noe spennende dette slippet heller. Håper Tine kommer med noe spennende, jeg elsker å teste nye yoghurter og andre melkeprodukter. 

Anonymkode: c819f...b46

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (15 timer siden):

Savner melkesjokolade jellypop 🥺 beste plata ever, men fikk den bli på markedet? Nei 🥺🥺

Det var den beste plata! Den var såå god!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (17 timer siden):

08B17857-86C1-4C44-994A-9BD39D35E0C9.thumb.png.b9f7ab0496604a68954adad0711b52de.png

https://dagligvarehandelen.no/produktnytt

noen som har sett denne? 😁

Jeg fant den på kiosken til jobben. Skikkelig god! Jeg har savnet en iskaffe som smaker skikkelig kaffe, ikke bare varianter av kaffelatte. Denne synes jeg minner om cold brew kaffe med bittelitt melk, og smakere kraftigere kaffe enn "trippel espresso Brasil iskaffen" (den med gul logo) fra Tine. Aboslutt gjenkjøp og håper at den holder seg i sortimentet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant Grandiosa Fredagspizza på Meny. Gleder meg til å teste den i kveld 😄

Anonymkode: 423fc...2c5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fliip skrev (På 28.1.2021 den 16.18):

Er det noen som har prøvd en av disse smakstilsatte pulverkaffene? 

9F3AFB22-FBA2-488B-B607-70B815EAD649.jpeg

Den med karamell og hasselnøtt er god, irish cream er ikke gid. Ikke smakt noen andre, den med sjokolade er sikkert god.

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (3 timer siden):

Toro har kommet med flere vegetariske gryteretter, bla en indisk linsegryte som jeg kjøpte 😊

2957592E-C6F1-4496-A779-1E2E65F4E5AF.jpeg

Ja? Hvordan smakte den??:)

Anonymkode: cde01...fd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja? Hvordan smakte den??:)

Anonymkode: cde01...fd9

Har ikke laget enda. Blir ikke i dag. Gir tilbakemelding når jeg har smakt 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Sally-Go-Round said:

Toro har kommet med flere vegetariske gryteretter, bla en indisk linsegryte som jeg kjøpte 😊

2957592E-C6F1-4496-A779-1E2E65F4E5AF.jpeg

Det gjelder egentlig både denne og lasagnen osv, men er ikke alle toros gryteretter allerede vegetariske? Man legger jo til kjøtt selv? De har kanskje fjernet feks kjøttbuljong som de kanskje hadde i dem fra før?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trynefaktor
AnonymBruker skrev (På 10.2.2021 den 18.40):

Pinlig at denne vant! Hvor mange varianter av brownies, karamell og havsalt trenger vi? 😴

Trodde meningen med sjokoladeoppfinneren faktisk var å lansere noe helt nytt og spennende.

3347FCBC-EB67-4D9B-8E29-E65753866E03.jpeg

Anonymkode: 697a5...82f

Enig. Utrolig kjedelig. Gidder ikke prøve den engang, regner med den likner på melkesjokolade med Japp og Kvikk Lunsj. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
Ariana807 skrev (På 11.2.2021 den 21.00):

Savner melkesjokolade jellypop 🥺 beste plata ever, men fikk den bli på markedet? Nei 🥺🥺

Åh ja, den var god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Ariana807 skrev (På 11.2.2021 den 21.00):

Savner melkesjokolade jellypop 🥺 beste plata ever, men fikk den bli på markedet? Nei 🥺🥺

Jeg rakk aldri å smake den jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...