Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sommernatt skrev (1 time siden):

Tipper peanøttsmør snart blir en smak som dominerer! Har jo vært populært i USA i åresvis

Åh ja! Det var det jeg tenkte på i høst. Jeg elsker peanøttsmør sammen med sjokolade. Håper det blir årets smak!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona skrev (2 minutter siden):

Åh ja! Det var det jeg tenkte på i høst. Jeg elsker peanøttsmør sammen med sjokolade. Håper det blir årets smak!

Det kan bli spennende hvis dette blir smaken som dominerer ja.

Bare håper i såfall å slippe unna masse is med peanøttsmak, det blir så kornete og dårlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (På 11.1.2021 den 13.17):

Har du prøvd Findus sin fisk i form med saus? Den med spinat er spesielt god, var en gledelig nyhet da de kom for et par år siden.

https://www.findus.no/var-mat/fisk/fisk-med-saus

 

Fortunatus skrev (På 11.1.2021 den 14.58):

Nei, det har jeg ikke! Skal jeg teste ut.

Veldig god!! Men aaaalt for lite fisk.

har laget hjemmelaget variant av den med tomatsaus

Anonymkode: ede09...e4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser veldig frem til nye nyheter i butikken. Fikk smakt på en ting i kveld. Nå når jula er over, er alt på tilbud, og Sandwich isen ble rimelig nok til at jeg kjøpte den.

Sandwich pepperkaker: god, smakte godt av pepperkaker. Ikke overveldende som mange av pepperkake produktene har vært med aroma. Likte den godt. Men ikke helt det samme som den vanlige sandwich isen som jeg liker veldig godt 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/14/2021 at 6:38 PM, Ariana807 said:

Jeg ser veldig frem til nye nyheter i butikken. Fikk smakt på en ting i kveld. Nå når jula er over, er alt på tilbud, og Sandwich isen ble rimelig nok til at jeg kjøpte den.

Sandwich pepperkaker: god, smakte godt av pepperkaker. Ikke overveldende som mange av pepperkake produktene har vært med aroma. Likte den godt. Men ikke helt det samme som den vanlige sandwich isen som jeg liker veldig godt 😄

Ikke gamle altså? 🤦‍♀️

Anonymkode: 9b467...208

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ikke gamle altså? 🤦‍♀️

Anonymkode: 9b467...208

Hahaha 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.12.2020 den 2.05):

Denne er nydelig, men finner den ikke lenger. Muligens den beste jeg har spist på mange år.

Anonymkode: ede09...e4a

Ville bare si at jeg også har lett over alt etter den, for jeg bare elsker den. Den er ikke på Meny, Rema1000, Extra, Kiwi og Rimi.

MEN jeg fant den på Obs! så jeg ville tatt en titt der. Jeg hamstra det som var igjen i disken  :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette er en «ny nyhet». (Det finnes mange varer i butikken som enda har «nyhet» skrevet på dem, selv om de er ikke lengre er det). Men har ikke sett denne typen før. 

Jeg smakte på denne her i dag:

A6A6CA20-1323-4A09-9716-5507DA53A65C.thumb.jpeg.40e02220e292714b5dd8700da6d23caa.jpeg

Har ikke sett den før. Jeg tok den med i håp om en smaksopplevelse. Ja ble nesten redd jeg hadde corona 😅😂 Den luktet lite, men smakte enda mindre. Jeg har egentlig gode smakssanser, som ofte klager på at ferdigmat er for mye krydret, som peppes sin pizzasaus, eller det meste av alt fjordland.

Men denne her var smakløs, desverre. Jeg hadde noe sataymarinert kylling til som veier opp med massevis av smak. Men ble en skuffende affære 😕

Blir ikke gjenkjøp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarianneE skrev (42 minutter siden):

Noen som har funnet noen nyheter? Jeg gleder meg til jeg finner melkesjokoladeknappene fra Freia

De smakte jeg i går, kjøpt på Extra. Like gode som jeg så for meg. Anbefales. 

Anonymkode: 56bf5...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

De smakte jeg i går, kjøpt på Extra. Like gode som jeg så for meg. Anbefales. 

Anonymkode: 56bf5...6ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som vet hvilken uke det nye slippet kommer?

Anonymkode: 2f036...0bf

Pleier det ikke å være rundt 1. mars? Veldig usikker, så gjerne kom med info om noen andre vet.

Anonymkode: de915...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har sett den melkesjokoladen til Nidar uten palmeolje på Kiwi. Men kjøpte den ikke siden jeg prøver å ikke spise godis. Så jeg må spare kvoten til noe som er litt mer spennende enn det :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona skrev (9 minutter siden):

Jeg har sett den melkesjokoladen til Nidar uten palmeolje på Kiwi. Men kjøpte den ikke siden jeg prøver å ikke spise godis. Så jeg må spare kvoten til noe som er litt mer spennende enn det :ler: 

er det en ny type melkesjokolade eller en relansering bare uten palmeolje? :)

Anonymkode: 3c222...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

er det en ny type melkesjokolade eller en relansering bare uten palmeolje? :)

Anonymkode: 3c222...097

Den ser lik ut men med store bokstaver «uten palmeolje». Antar relansering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det har tatt så lang tid før nye matvarer annonseres i de siste slippene. Både Q og Tine pleide å legge ut nyheter rundt 20. jan tidligere.. Kjedelig å vente😅

Anonymkode: c819f...b46

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...