Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, J.. skrev:

Ser jo bare ut som ett hakk i sjokoladetrekket?

Nei er et hvitt belegg. Over karamellen..🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 70239...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte karamellstjerner igår, Sykt gode! Men da jeg nesten hadde spist opp hele pakken ser dette :

4A2A9DC4-34F6-46DF-9CFA-14DB296D2F62.thumb.jpeg.0cda3ee8d75fbbe1c0843bfc08d4f843.jpegEr det mugg? Andre som har sett det ? Var på flere (de som var igjen😂)

Anonymkode: 70239...c4f

Det er ikke bare «chocolate blooming» da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2019 den 0.27, jukkapalme skrev:

Aha, kanskje jeg tør smake den likevel da. Var nemlig svært skeptisk til pottis med ribbesmak :fnise:

Jeg smakte den i helgen, og likte den ikke. Food Truck-variantene er gode, kan ikke sammenlignes,

Anonymkode: 8faac...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff sørlandschips med pinnekjøtt smakte bare sau.. liker godt pinnekjøtt, men denne chipsen smakte skikkelig sau.. ikke godt i det hele tatt, jeg spiser opp stort sett alt av godis, men denne går nok i søpla. 

Anonymkode: 56cf3...4ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.12.2019 den 13.36, AnonymBruker skrev:

Kjøpte karamellstjerner igår, Sykt gode! Men da jeg nesten hadde spist opp hele pakken ser dette :

4A2A9DC4-34F6-46DF-9CFA-14DB296D2F62.thumb.jpeg.0cda3ee8d75fbbe1c0843bfc08d4f843.jpegEr det mugg? Andre som har sett det ? Var på flere (de som var igjen😂)

Anonymkode: 70239...c4f

Det ser ut som slik sjokolade blir når den har vært utsatt for temperaturforandringer. Mugg på sjokolade ser annerledes ut, og sjokolade som har mugget smaker rart. Du vil ikke vite hvordan jeg vet dette.

Anonymkode: e4c7c...a06

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.12.2019 den 14.23, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en smaksprøve på de, så regner med de er nye. Er utrolig gledelig overrasket over disse, de er meget gode, vil absolutt anbefale folk å prøve de. De smaker ikke for sterk, ikke for lite, akkurat passe sprø, god smak av krydder og ikke bare salt. 

7041111137059.png

Anonymkode: b0f25...b9d

Denne smakte godt! Nå som jeg omtrent har sluttet å kjøpe chips fordi de slutta med Foodtruck chipsen jeg elsket, så passet veldig bra at at det dukket opp noe salt og crunchy med god smak :) Må da også prøve sourcream og bbq variantene neste gang jeg er i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.12.2019 den 14.23, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en smaksprøve på de, så regner med de er nye. Er utrolig gledelig overrasket over disse, de er meget gode, vil absolutt anbefale folk å prøve de. De smaker ikke for sterk, ikke for lite, akkurat passe sprø, god smak av krydder og ikke bare salt. 

7041111137059.png

Anonymkode: b0f25...b9d

De likte jeg skikkelig godt også :jepp:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest kira87

Bama kommer med ferdig blomkålris! 👏🏻 Perfekt for meg som hater å skjære opp blomkål pga. alle småbitene😅 og et supert karbovennlig alternativ til ris. 455FF53E-E384-4036-BD19-079046833657.thumb.jpeg.58894d68521b8848108976fd39d3039c.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, kira87 skrev:

Bama kommer med ferdig blomkålris! 👏🏻 Perfekt for meg som hater å skjære opp blomkål pga. alle småbitene😅 og et supert karbovennlig alternativ til ris. 455FF53E-E384-4036-BD19-079046833657.thumb.jpeg.58894d68521b8848108976fd39d3039c.jpeg

Latskap lenge leve og enda større forbruk av plast... Herrefred, å raspe en blomkål er ikke så vanskelig! 

Anonymkode: 87bcf...50f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, kira87 skrev:

Bama kommer med ferdig blomkålris! 👏🏻 Perfekt for meg som hater å skjære opp blomkål pga. alle småbitene😅 og et supert karbovennlig alternativ til ris. 455FF53E-E384-4036-BD19-079046833657.thumb.jpeg.58894d68521b8848108976fd39d3039c.jpeg

Har kjøpt en pakke jeg skal prøve, det er ikke kjempe mye problem å raspe selv, men får ikke like fine «korn» når jeg gjør det. Og 20kr er kun et par kr dyrere enn et blomkålhode, og litt verd pengene for arbeidet og ikke minst oppvasken som kommer med å gjøre det selv 😄

Ikke helt bestemt hva jeg skal bruke den til enda da 😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bilderesultat for tine melk kakao

Anonymkode: 927df...ae8

Den har da vært i butikken en stund. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MarianneE skrev:

Den har da vært i butikken en stund. 

Å, så den først i dag jeg..

Anonymkode: 927df...ae8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Latskap lenge leve og enda større forbruk av plast... Herrefred, å raspe en blomkål er ikke så vanskelig! 

Anonymkode: 87bcf...50f

Okei da, jeg tar selvkritikk og er helt enig. Jeg har bare ikke vissst om det har vært verdt det før, men blir jeg fan skal jeg raspe selv neste gang - lover!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 8.1.2020 den 15.49, Eske skrev:

Kult! Kanskje jeg endelig får somla meg til å prøve blomkålris 😅

Anbefales virkelig - veldig godt og overraskende mye smak.

Har sett bilde av denne pakken, men på samme måte som ferdig oppkuttede grønnsaker føles det litt som juks. Grønnsakskutting er litt som terapi for meg :pinar:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eske skrev:

Okei da, jeg tar selvkritikk og er helt enig. Jeg har bare ikke vissst om det har vært verdt det før, men blir jeg fan skal jeg raspe selv neste gang - lover!

Husk at du kan raspe opp mer enn du trenger og fryse ned.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, applestories skrev:

Anbefales virkelig - veldig godt og overraskende mye smak.

Har sett bilde av denne pakken, men på samme måte som ferdig oppkuttede grønnsaker føles det litt som juks. Grønnsakskutting er litt som terapi for meg :pinar:

 

4 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Husk at du kan raspe opp mer enn du trenger og fryse ned.

Knall, takk dere! :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg savner allerede de karamell-stjernene fra Nidar 😭😭😭 Er det noe sjokolade dere vet om som smaker lignende?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...