Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Åh jeg savner allerede de karamell-stjernene fra Nidar 😭😭😭 Er det noe sjokolade dere vet om som smaker lignende?

Såvidt jeg husker, så er festkaramell som smågodt ganske lik, bare med mørkt sjokoladetrekk. Husker ikke helt hvem som er produsenten, det er vel kanskje nidar? Så prøv i smågodthylla 😊

Anonymkode: 4ab92...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såvidt jeg husker, så er festkaramell som smågodt ganske lik, bare med mørkt sjokoladetrekk. Husker ikke helt hvem som er produsenten, det er vel kanskje nidar? Så prøv i smågodthylla 😊

Anonymkode: 4ab92...a73

Takk for svar! Lenge siden jeg har kjøpt smågodt, får prøve det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Såvidt jeg husker, så er festkaramell som smågodt ganske lik, bare med mørkt sjokoladetrekk. Husker ikke helt hvem som er produsenten, det er vel kanskje nidar? Så prøv i smågodthylla 😊

Anonymkode: 4ab92...a73

Åååå! Derfor de stjernene var så gode. Jeg elsker festkaramell! Tenkte ikke på den sammenhengen 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Såvidt jeg husker, så er festkaramell som smågodt ganske lik, bare med mørkt sjokoladetrekk. Husker ikke helt hvem som er produsenten, det er vel kanskje nidar? Så prøv i smågodthylla 😊

Anonymkode: 4ab92...a73

Åhhh nei, de ligner ikke på de! Festkaramell er mye bedre :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2020 den 12.13, Sally-Go-Round skrev:

Åh jeg savner allerede de karamell-stjernene fra Nidar 😭😭😭 Er det noe sjokolade dere vet om som smaker lignende?

Så dem på tilbud enda på den lokale coop extra. Sjekk alle butikker om de har julevarer til nedsatt pris, og så er det bare å hamstre inn 🙌🏻

Det er tid for å legge bort det meste av alt ting sånt, men har kjøpt meg en av hver av de nidar posene. Godt å ha noe nødproviant liggende til en rød dag 😅😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2020 den 18.38, AnonymBruker skrev:

Latskap lenge leve og enda større forbruk av plast... Herrefred, å raspe en blomkål er ikke så vanskelig! 

Anonymkode: 87bcf...50f

Her pakker de blomkålen inn i plast. For å få raspet like mye som er i en sånn pose vil jeg måtte kjøpe flere blomkålhoder som både fører til høyere pris, mere matsvinn og mere plast. Så den posen kjøper jeg med god samvittighet. 

Anonymkode: 9e038...26b

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva bruker dere den blomkålrisen til? Hvordan tilbreder dere den? Elsker blomkål og særlig hvis man slipper å kutte, så er nok noe for meg😭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Twinkle~ skrev:

Hva bruker dere den blomkålrisen til? Hvordan tilbreder dere den? Elsker blomkål og særlig hvis man slipper å kutte, så er nok noe for meg😭

Jeg elsker blomkål og pleier å steke opp blomkålrisen i smør og krydder i stekepanna og bruker den som tilbør til alle mulige retter. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Twinkle~ skrev:

Hva bruker dere den blomkålrisen til? Hvordan tilbreder dere den? Elsker blomkål og særlig hvis man slipper å kutte, så er nok noe for meg😭

Jeg har ofte tatt å laget brokkoli og purre pure, som jeg blander inn rå blomkålsris i 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vita har kommet med italienssalat og rekesalat, noen som har prøvd ?

Anonymkode: 927df...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vita har kommet med italienssalat og rekesalat, noen som har prøvd ?

Anonymkode: 927df...ae8

Har prøvd dem, og synes de er litt smakløse, særlig rekesalaten. Den italienske salaten er bedre. 

Jeg skjønner at salatene lett kan bli tamme i smaken med mindre fett og salt, men litt mer krydder eller syrlighet vil kunne kompensere for det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Twinkle~ skrev:

Hva bruker dere den blomkålrisen til? Hvordan tilbreder dere den? Elsker blomkål og særlig hvis man slipper å kutte, så er nok noe for meg😭

I buddah bowls,salater,i matretter hvor man vanligvis bruker ris (f.eks gryteretter), steker det i panne med litt olje,blander med ovnsbakte grønnsaker og heller over litt soyasaus.

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2020 den 16.37, Eske skrev:

Okei da, jeg tar selvkritikk og er helt enig. Jeg har bare ikke vissst om det har vært verdt det før, men blir jeg fan skal jeg raspe selv neste gang - lover!

Så bra! Håper det faller i smak, jeg selv har aldri klart å like blomkålris... Selv om jeg elsker blomkål! Mulig det er konsistens/form, liker å spise kokte blomkål i buketter. 

Anonymkode: 87bcf...50f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://www.dagbladet.no/mat/na-kommer-norvegia-pa-tube/72009327

Norveiga på tube ser egentlig godt ut. Den Kavli smøreosten med pizzasmak vil jeg også prøve. Synnøve Finden ost i klemmepose er jeg derimot litt mer skeptisk til, ser for meg at det er en litt upraktisk forpakning men.

Anonymkode: 985e0...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.dagbladet.no/mat/na-kommer-norvegia-pa-tube/72009327

Norveiga på tube ser egentlig godt ut. Den Kavli smøreosten med pizzasmak vil jeg også prøve. Synnøve Finden ost i klemmepose er jeg derimot litt mer skeptisk til, ser for meg at det er en litt upraktisk forpakning men.

Anonymkode: 985e0...206

Men altså... skinkeost og baconost... trenger vi 3 forskjellige produsenter av det? Det er jo ikke akkurat noe nytt og groundbreaking med dette... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2020 den 17.37, AnonymBruker skrev:

Så bra! Håper det faller i smak, jeg selv har aldri klart å like blomkålris... Selv om jeg elsker blomkål! Mulig det er konsistens/form, liker å spise kokte blomkål i buketter. 

Anonymkode: 87bcf...50f

Samme her, takler det ikke, men er ellers veldig glad i blomkål. Merkelig egentlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg prøvd blåmkålsrisen. Den var litt smakløs. Det smaker mer av den du rasper selv, så vet ikke om det blir gjenkjøp av denne. Men kjekt at de har et slikt produkt tilgjengelig, litt lettere å få folk til å spise litt sunnere om de slipper for mye arbeid 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til å komme noe nytt fra Nidar.

På en måte både helt nytt og ikke helt nytt; tredelte storplater.

nidar1.jpg.b07ecb1a2ae2fa903b92fe56db5d7c80.jpgnidar2.jpg.de621bf838dd87262dc6443380efb670.jpg

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse fra Freia er vel også nye? Har hørt om "Mørkere" i lite format - med Cadbury-logo. Det kan se ut til at storken mangler her også.

freia2.thumb.jpg.ca36a9ce71ece6d2f87e31d55d2b384b.jpgfreia1.thumb.jpg.c557123b8a306b7da92009e2be5116ef.jpg

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2020 den 20.05, applestories skrev:

Det ser ut til å komme noe nytt fra Nidar.

På en måte både helt nytt og ikke helt nytt; tredelte storplater.

nidar1.jpg.b07ecb1a2ae2fa903b92fe56db5d7c80.jpgnidar2.jpg.de621bf838dd87262dc6443380efb670.jpg

Men er det flere smaker i samme sjokoladeplate? :klo: 

Anonymkode: e6464...a7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...