Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg smakt på Q Konge Sjokomelk. 

Meh... den hadde en litt merkelig smak. Klarer ikke helt å sette fingeren på den. Synes ikke den var «konge».

Jeg holder meg til Styrk Kakao jeg 🙌🏻🙌🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, Hatsumomo skrev:

Hvor finner en disse, har ikke sett noen sted? (OBS, Extra, Rema 1000)

Fant først på en godt bortgjemt Spar, og fant mer på en litt mindre bortgjemt Kiwi i går.

Denne har jeg ikke lett etter ennå;

news_sour_cream_onion-300x131.png.891146b2b30c3767894f2ba8e44239db.png

 

Og denne her... Nå i disse miljøtider stiller jeg et stort spørsmålstegn ved denne nye designen.
Hvem var det som etterlyste vindu i esken til matpakkeposene?!
 

 20190918_192134.thumb.jpg.e62bbc32ed6391c3aee1d08102e99f01.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FIkk bekreftet i dag at Polly turmiks i plateformat forsvinner. Fant flere kartonger utgått i juli, de hadde ingen nye og fjernet noen av dem fra hyllen. Kjøpte ikke til full pris, men håper de er satt ned i pris til i morgen :arwen:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, applestories skrev:

FIkk bekreftet i dag at Polly turmiks i plateformat forsvinner. Fant flere kartonger utgått i juli, de hadde ingen nye og fjernet noen av dem fra hyllen. Kjøpte ikke til full pris, men håper de er satt ned i pris til i morgen :arwen:

Neeeeeeeeiiiiiiii! :grine: jeg ELSKER turmiks, den er min favoritt. Snufs. 

Anonymkode: 957f4...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, applestories skrev:

FIkk bekreftet i dag at Polly turmiks i plateformat forsvinner. Fant flere kartonger utgått i juli, de hadde ingen nye og fjernet noen av dem fra hyllen. Kjøpte ikke til full pris, men håper de er satt ned i pris til i morgen :arwen:

😱 og den sjokoladen som er så god! (må hamstres om jeg ser den i noen av butikkene jeg går i)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Bøttemedhull skrev:

Har dere sett at maltesers er tilbake? Wow, jeg har faktisk blitt litt avhengig. 

Den har vel aldri vært borte? Ser den stadig på diverse snopebutikker.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hatsumomo skrev:

😱 og den sjokoladen som er så god! (må hamstres om jeg ser den i noen av butikkene jeg går i)

Lykke til, håper du finner. Her forsvant den i sommer så jeg regnet med noe var på gang. Fant på en butikk da jeg var på tur så sjekket der da jeg var på besøk igjen i dag. Flere kartonger best før 19. juli, akkurat som den jeg kjøpte i august. Er man heldig finner man flere butikker som har et restlager og ikke har fått med seg at den er på vei ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det er mye nytt og spennende i yoghurt/ meieri-hyllene.

Jeg smakte Yogrøt naturell i går. Den likte jeg. Det eneste som var rart var at den smakte sitron, og i følge innholdslista så inneholdt den nettopp sitron. Litt rart å kalle produktet naturell. But still: God var den.

https://www.synnove.no/produkter/yogrøt 

https://www.q-meieriene.no/Nyheter/Nyheter-hoesten-2019

Ellers har jeg smakt Skyr med kirsebærsmak (den lette/ luftige varianten). God, men ikke like god som sitron og bringebærvariantene. Skyr med eple og kanel blir å smake snart, den også. 

Og så må jeg smake de nye fra Yoplait, som det ligger bildet av her i tråden. Synes smakskomboen høres nok så frisk ut.

Anonymkode: a438f...500

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lokale Extra-bitikken merker varer som er utgående, så fikk hamstret inn litt turmix og bridge-blanding(!)😊

20190919_091751.jpg

Anonymkode: afe18...3ab

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte sesongens potetgull fra Maarud, den med kantarell, chili og hvitløk. Grei på smak! Det som gjør at jeg ikke kommer til å kjøpe igjen er at jeg ble veldig tørr i munnen av det 😕

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal Bridge blanding ut??? Det som er såå godt!

Ny sesong Biola med sitron har kommet. Samt en ny Nyt firepakking yoghurt fra Tine med no sitrussmaker. Kommer ikke til å kjøpe for de har puttet ingefær i. Og alt med Ingefær blir alltid for dominant smak syns jeg. 

Jeg testet banansplittmelken. Den var fint drikkbar, men foretrekker ren banansmak. Samt at jeg opplever den som litt tynn i konsistensen. Foretrekker en fyldigere sjoko(smakstilsatt) melk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte den nye gryr iskaffien i dag.. bedre enn den grønne, brakk meg ikke 😅🙈 men fortsatt langt igjen til andre plantebaserte iskaffe

Anonymkode: 56cf3...4ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ostekuler med ost og chili var helt ok. Mulig noe skuffende? Hadde forventet ostepop med trøkk, men smakte mest ostepop med lite ost og mer trøkk. :lol:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Freida med pepperkake i..det smakte i grunn bare pepperkake. Merket ikke noe til sjokoladen.

Ikke noe jeg kommer til å kjøpe igjen.

Freia med appelsinsmak..tja, ikke solgt. Den var helt grei.

Har kjøpt brunosten med lakris, blir spennende å prøve da jeg er elsker lakris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 hours ago, Hatsumomo said:

Smakte Freida med pepperkake i..det smakte i grunn bare pepperkake. Merket ikke noe til sjokoladen.

Ikke noe jeg kommer til å kjøpe igjen.

Freia med appelsinsmak..tja, ikke solgt. Den var helt grei.

Har kjøpt brunosten med lakris, blir spennende å prøve da jeg er elsker lakris.

Åh.. så Freia med pepperkaker er ikke slik som f.eks Melkesjokoladen med Japp? Der synes jeg bitene er perfekt fordelt - akkurat litt for lite slik at man hele tiden vil ha mer😄

Anonymkode: d6668...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den nye Superchipsen spicy mexican. God.Superchips-Mexican.png

Anonymkode: 2eb83...96f

Den kom rett etter jul. 

Prøvd de sandwich bites'ene nå. Smaker seriøst bare som en våt/soggy cookie. Hater dem ikke men kommer ikke til å kjøpe igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...