Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 20.9.2019 den 11.49, Prague skrev:

Hvor fikk du tak i denne? Har vært på Meny og Kiwi, men ikke funnet den.. :sukk:

Fant den på den lokale Prix butikken, men jeg likte den ikke. :fnise::fart2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biola med sitron - veldig god!!! Blir garantert gjenkjøp. Pluss for at den ikke har tilsett ekstra sukker.

Yoghurt med salt karamell - stor nedtur for meg. Elsker salt karamell, men hater at bitene er skikkelig harde. Gir den følelsen av at man knuser tenna når man tygger. Hadde bitene vært myke hadde det vært gjenkjøp, fordi smaken er god syns jeg.

Sjokolademelk uten - syns ikke det er store forskjellen mellom denne og de andre sjokolademelkene. Blir gjenkjøp for meg. Har ikke sjekka prisen da, usikker på om den er billigere eller dyrere enn de andre typene. Den gråe Litagoen inneholder jo ikke mye sukker da, bare 1,5 % eller noe som jo er ganske greit, så forstår ikke hvorfor det fins to typer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant til slutt en velsmakende nyhet fra Labello, med bjørnebær, på Kiwi - ikke mat, men det er jo en dagligvarenyhet.

Jeg vet jo at bjørnebær har mye farge, men dette vil jeg heller kalle leppestift enn lypsyl.

Bak på pakken står det faktisk; "Leppomaden påføres enkelt på leppene, det finns därför inget behov att använda spegel."

Jeg har ikke for vane å bruke speil når jeg påfører lypsyl, men med denne ser jeg faktisk behovet.

God duft da (og smak).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Luna Llena skrev:

Noen som har sett den sjokoladen med romkrem ?

Ikke funnet den ennå, men ser at Meny har den i nettbutikken og den skal koste 17,90 for 45 gram.

Kan tipse om å bruke søkeordet 'nyheter' i søkefeltet i nettbutikken om man har hørt om noe men ikke sett bilde ennå - nå vet jeg ihvertfall hva jeg leter etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg smakt Konge Sjokolademelk. Den minner meg litt om Alpro sin sjokolademelk. Jeg synes den var god, men jeg tror det fort kan bli litt for mye for min del, selv om flasken ikke er altfor stor. Kommer til å holde meg til favoritten som er Litago Lett sjokolademelk (laktoseredusert).

Har også kjøpt inn Schprø som jeg skal smake i kveld. Var helt tilfeldig at jeg så denne da det bare var tre poser igjen.

Fortsatt mange nyheter jeg gleder meg til å prøve! 😄 

Anonymkode: 96ae6...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blah! Da har jeg smakt disse Sandwich greiene. Joda ettersmaken er jo sån sett av isen, men blah! Det var som helt rå deig, det hvite aner jeg ikke hva var... nei dette var ikke godt. Smakte 2 biter, for å bli helt enig end meg selv, resten havna i bosset 😧 Hvordan i all verden ar de fått den karakteren i dagbladet i dag? 😧

I dagbladet så jeg også Mørk sjokolade «Rustikk», mais, ris og hassenøtt. Denne var faktisk god 😄 det er mørk sjokolde, så ikke like godt som melkesjokolade. Men maisen, crispen, hasselnøtt alt fikk jeg med meg (selv om dagbladet mente det ikke var noen nøtt i den). Jeg smakte alt, god smak. Det minnet litt om den melkesjokoladen med mais (var det ikke en slik litt tilbake 🤔). 

Ikke en nyhet (selv om posen sier det), men fant Kims French Fries med sour cream & onion. Den er forsvunnet fra butikkene 😭😭😭 men fant på nille i dag! 🙌🏻🙌🏻🙌🏻 Kjøpte 4 pakker, de hadde noen flere, men klarte ikke få meg selv til å ta med meg alle de hadde 😅😂 For disse er gode! Like gode som de en gang var i tiden, hvorfor forsvinner alt det gode fra butikken!? 😭 får ta meg tid med disse 4 posene, nyte hver eneste bit! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piano sin panna cotta var skikkelig skuffende. Den smakte rett og slett ingenting. 

Anonymkode: 0e21f...514

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine Nyt yoghurt med appelsin og ingefær var rar. Jeg synes appelsinyoghurt er litt rart i seg selv, og den smakte ikke ingefær, men ikke bare appelsin heller. Jeg skal få Samboern til å spise den andre :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melkesjokoladepudding.. (piano) sto nyhet på boksen iallfall. Nedtur, smakte bare mer melk.. ikke mer melkesjokolade. :P Kjøper ikke igjen! 

Pepperkakesjokoladen var overraskende god! Men, veeeeeldig kraftig smak av pepperkake. Smakte egentlig kun det! Jeg er riktig nok glad i pepperkaker da ;) hehe. Konklusjon; kjøp om du er fysen på pepperkake, ikke sjokolade. 

Den karamellyoghurten syntes jeg var god! selve yoghurten syntes jeg var kjedelig men digget karamellbitene. De var litt seige/harde og satt seg litt i tenna, men det var ikke sånn at jeg tenkte nevneverdig over det! :) kjøper muligens igjen, om de ikke har lakrisvarianten inne - for den er best! 😄 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, applestories skrev:

Ikke funnet den ennå, men ser at Meny har den i nettbutikken og den skal koste 17,90 for 45 gram.

Kan tipse om å bruke søkeordet 'nyheter' i søkefeltet i nettbutikken om man har hørt om noe men ikke sett bilde ennå - nå vet jeg ihvertfall hva jeg leter etter.

Takk for supergodt tips!

Veldig spent på sandwich bitene, om de smaker som rå deig som en annen her skriver, så er det perfekt for min gane :)

Ellers spent på Bilar Fartshumper!

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Piano sin panna cotta var skikkelig skuffende. Den smakte rett og slett ingenting. 

Anonymkode: 0e21f...514

Nei, er det sant? Jeg har kjøpt den, men ennå ikke prøvd den. Men spiste du som den er eller fulgte du anbefalingen om å smelte og så kjøle i 3 timer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 12.44, Francoise skrev:

Skal Bridge blanding ut??? Det som er såå godt!

Ny sesong Biola med sitron har kommet. Samt en ny Nyt firepakking yoghurt fra Tine med no sitrussmaker. Kommer ikke til å kjøpe for de har puttet ingefær i. Og alt med Ingefær blir alltid for dominant smak syns jeg. 

Jeg testet banansplittmelken. Den var fint drikkbar, men foretrekker ren banansmak. Samt at jeg opplever den som litt tynn i konsistensen. Foretrekker en fyldigere sjoko(smakstilsatt) melk. 

Ja Hva. Er. Det. For. Noe. Tull!! Jeg elsker bridge blanding, hva skjer?? 

Anonymkode: b0f25...b9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja Hva. Er. Det. For. Noe. Tull!! Jeg elsker bridge blanding, hva skjer?? 

Anonymkode: b0f25...b9d

Hvor har dere hørt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, applestories skrev:

Hvor har dere hørt dette?

Ingen andre steder enn tidligere i denne tråden, 3 sider tilbake ca, hvis det er sant så godtar jeg det ikke! 

Anonymkode: b0f25...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen andre steder enn tidligere i denne tråden, 3 sider tilbake ca, hvis det er sant så godtar jeg det ikke! 

Anonymkode: b0f25...b9d

Fant innlegget, men det må da være en slags feilmerking. Eventuelt at det er Coop Extra som skal ha den ut av sitt sortiment, men det høres også rart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...