Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Nå har jeg smakt på isen med cookies, kanel og kardemomme fra Sørlandsis, og må si jeg har aldri vært så skuffa over en istype før. Den var vassen og vannete i smaken, og resten av boksen kommer til å gå i søpla .

Anonymkode: ceda2...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åh.. så Freia med pepperkaker er ikke slik som f.eks Melkesjokoladen med Japp? Der synes jeg bitene er perfekt fordelt - akkurat litt for lite slik at man hele tiden vil ha mer😄

Anonymkode: d6668...839

Nei, og Japp Freia sjokolade er den jeg liker best av Freia sjokoladene. Ikke i nærheten lik.

Btw - Consuming noterer at Freia Tutti Frutti er på salg - det kan være tegnet på at denne sjokoladen er på vei ut. Denne liker jeg godt, så imorgen skal jeg hamstre..sånn for sikkerhets skyld. Hvis den ikke er på vei ut, vel da her jeg et lager - gjør jo ikke noe det heller  😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Hatsumomo skrev:

Nei, og Japp Freia sjokolade er den jeg liker best av Freia sjokoladene. Ikke i nærheten lik.

Btw - Consuming noterer at Freia Tutti Frutti er på salg - det kan være tegnet på at denne sjokoladen er på vei ut. Denne liker jeg godt, så imorgen skal jeg hamstre..sånn for sikkerhets skyld. Hvis den ikke er på vei ut, vel da her jeg et lager - gjør jo ikke noe det heller  😂

Er ganske sikker på at den er på vei ut... Har sett den nedsatt til 20 kr både på Meny, Kiwi og i "utgående sortiment" kurven hos rema. Har aldri smakt den, er den verdt å kjøpe nå før den forsvinner? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hatsumomo skrev:

Smakte Freida med pepperkake i..det smakte i grunn bare pepperkake. Merket ikke noe til sjokoladen.

Ikke noe jeg kommer til å kjøpe igjen.

Freia med appelsinsmak..tja, ikke solgt. Den var helt grei.

Har kjøpt brunosten med lakris, blir spennende å prøve da jeg er elsker lakris.

Og jeg synes fordelingen var helt perfekt. Rart det der :jepp:

 

Endret av Rumle
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Wawi skrev:

Er ganske sikker på at den er på vei ut... Har sett den nedsatt til 20 kr både på Meny, Kiwi og i "utgående sortiment" kurven hos rema. Har aldri smakt den, er den verdt å kjøpe nå før den forsvinner? 

Har du ikke smakt den så er det kanskje like greit å ikke smake den, tenker jeg? OM du smaker den og elsker den, så er jo det en lost case fordi den forsvinner - litt kjipt å digge smaken på noe du ikke kommer til å få tak i mer 😉

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Meadow skrev:

Ser at det skal komme Biola med sitron, det er noe for meg! Ikke sett det i butikk ennå. 

Jeg så det på Meny :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hatsumomo skrev:

Har du ikke smakt den så er det kanskje like greit å ikke smake den, tenker jeg? OM du smaker den og elsker den, så er jo det en lost case fordi den forsvinner - litt kjipt å digge smaken på noe du ikke kommer til å få tak i mer 😉

Sant sant. Får prøve å ikke la nysgjerrigheten ta overhånd :P 

Endret av Wawi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

6 hours ago, Rumle said:

Og jeg synes fordelingen var helt perfekt. Rart det der :jepp:

 

Haha, nydelig! Da blir det kjøp for å teste!

Takk til deg lengre oppe som skrev at Røffe rifler m/pepperbiff var altfor krydret, forresten! Elsker det, og har vært på jakt etter lenge!

Anonymkode: d6668...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Hatsumomo skrev:

Har du ikke smakt den så er det kanskje like greit å ikke smake den, tenker jeg? OM du smaker den og elsker den, så er jo det en lost case fordi den forsvinner - litt kjipt å digge smaken på noe du ikke kommer til å få tak i mer 😉

Jeg syns den smakte tyggis i kombinasjon med sjokolade, så etter min mening går man ikke glipp av noe 🙉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IFreia melkesjokolade med pepperkake: minner meg litt om kjekskuler (som er min all time fav), bare at denne smakte pepperkake. Den var god, men som nevnt tidligere var den veldig søt. Ville heller spist pepperkaker. Blir ikke gjenkjøp. 

Freia firkløver med appelsin og havsalt: Denne var veldig god! Smaker som en blanding av firkløver og appelsinkrokan. Spiser ikke såå mye sjokolade, så blir nok ikke gjenkjøp, med mindre den kommer i liten versjon.

Snickers protein: god, men skiller seg ikke veldig ut fra andre barer. Syntes generelt mange proteinbarer smaker likt, pga den "proteinmassen" inni. Minner meg litt om Nutrilett karamell, med litt peanøtter? Er lenge siden jeg har spist den baren, typ 7 år, men fikk meg til å tenke på den. Blir antageligvis gjenkjøp. 

Biola sitron: Denne var veldig god å blande med frø og havregryn! Blir nok gjenkjøp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Lisanna said:

IFreia melkesjokolade med pepperkake: minner meg litt om kjekskuler (som er min all time fav), bare at denne smakte pepperkake. Den var god, men som nevnt tidligere var den veldig søt. Ville heller spist pepperkaker. Blir ikke gjenkjøp. 

Freia firkløver med appelsin og havsalt: Denne var veldig god! Smaker som en blanding av firkløver og appelsinkrokan. Spiser ikke såå mye sjokolade, så blir nok ikke gjenkjøp, med mindre den kommer i liten versjon.

Snickers protein: god, men skiller seg ikke veldig ut fra andre barer. Syntes generelt mange proteinbarer smaker likt, pga den "proteinmassen" inni. Minner meg litt om Nutrilett karamell, med litt peanøtter? Er lenge siden jeg har spist den baren, typ 7 år, men fikk meg til å tenke på den. Blir antageligvis gjenkjøp. 

Biola sitron: Denne var veldig god å blande med frø og havregryn! Blir nok gjenkjøp. 

Aha! Men snakker vi stekte pepperkakebiter, eller mer pepperkakedeig?😁

Anonymkode: d6668...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 13.08, Lill3My skrev:

Ny smaksvariant fra Yoplait! Var skeptisk, men ble positivt overraska. Godt!!😄

IMG_20190918_105203832.jpg

Hvor fikk du tak i denne? Har vært på Meny og Kiwi, men ikke funnet den.. :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
15 timer siden, Prague skrev:

Hvor fikk du tak i denne? Har vært på Meny og Kiwi, men ikke funnet den.. :sukk:

Den har jeg sett på OBS 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Aha! Men snakker vi stekte pepperkakebiter, eller mer pepperkakedeig?😁

Anonymkode: d6668...839

Pepperkakebiter, vil jeg si!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var Kims «Air Balls» med sour cream smakt 😍 mhm, like gode som jeg så for meg 🙌🏻🙌🏻 Men ble fryktelig nysjerrig på den med bare salt, står bakpå posen at den også kan prøves 😄

Får fortsette å lete etter nyheter 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyr luftig med kirsebær: God, men ikke noen høydare. Smakte litt lite. Liker bedre sitron og bringebærversjonene.

Skyr eple og kanel: Denne likte jeg ikke i det hele tatt. Smakte ikke så mye eple, og konsistensen var rar. Skal sies at jeg i utgangspunktet ikke er så glad i skyr original, men denne var mer som yoghurt (som jeg heller ikke liker..) Ble litt kvalm av den faktisk.

Fersk og ferdig Kylling sataygryte: Denne var ikke god! Vet ikke hva som var galt med den, men selve gryta smakte bare rart.

Fjordland pastabox  - Cheeese og bacon: Denne måtte jeg kaste. Tok en bit, og var virkelig ikke noe for meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har funnet de Plantego-påleggene i Tromsø? 

Jeg kjøpte de på Eide handel i dag :) 

Anonymkode: 58754...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...