Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er sanwitch godteriet godt??? 😄

Anonymkode: 1653d...d01

Fæl konsistens, likte dem ikke. Skjønner ikke hva hysteriet i Sverige handler om. Nei, Sandwich er best som kald i fryseren. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørlandschips med eddik: God, men ikke det beste jeg har smakt. Blir nok ikke gjenkjøp.

Maarud veggiestraw: Gode! Artige farger, men smaker ikke grønnsaker akkurat. Har spist 2 poser og blir nok flere.

Her: https://meny.no/kampanje/nyhet-9488 er en liten oversikt over noe hvertfall. Ser den har blitt oppdatert det siste døgnet så kommer nok mer :) 

Endret av Lisanna
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er sanwitch godteriet godt??? 😄

Anonymkode: 1653d...d01

Ja 😍 kjøpte de på rusta tidligere i år! De er sykt gode 🤤 skikkelig myke å gode 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Lisanna skrev:

Sørlandschips med eddik: God, men ikke det beste jeg har smakt. Blir nok ikke gjenkjøp.

Maarud veggiestraw: Gode! Artige farger, men smaker ikke grønnsaker akkurat. Har spist 2 poser og blir nok flere.

Her: https://meny.no/kampanje/nyhet-9488 er en liten oversikt over noe hvertfall. Ser den har blitt oppdatert det siste døgnet så kommer nok mer :) 

hvor fant du den? det som er uthevet? 

Anonymkode: 2f036...0bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har noen funnet den nye Peppes med skinke og bacon ennå?

Anonymkode: 985e0...206

Denne? Bunnpris. Og Coop Extra.

20190915_151616.thumb.jpg.cef9428ace7481dccb66dd052edf5436.jpg

Endret av applestories
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den nye Hennig-Olsen isen i går. Sakte kjærna sjokoladeis med sjokoladesaus og sjokoladetrøfler! Vel verdt det for å si det sånn, nesten bedre en favorittisen hos ben&jerrys tilogmed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også til å smake på Røffe Riffler Pepperbiff i helga. Sweet Jesus! Alt for mye krydder. Første flak; dette var godt! 🙌🏻 Andre flak; dette var veldig sterkt 😬 Tredje flak; Melk! 😵🥵 

Alt for krydder til å kunne spise noe særlig av den for min del. 

Håper jeg treffer på disse ballene og sticksa denne uka 🙌🏻

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anki skrev:

Kjøpte den nye Hennig-Olsen isen i går. Sakte kjærna sjokoladeis med sjokoladesaus og sjokoladetrøfler! Vel verdt det for å si det sånn, nesten bedre en favorittisen hos ben&jerrys tilogmed!

Var sjokoladetrøflene myke? :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, applestories skrev:

Denne? Bunnpris. Og Coop Extra.

20190915_151616.thumb.jpg.cef9428ace7481dccb66dd052edf5436.jpg

Ja, stemmer! Da skal jeg sjekke coop extra her i morgen :)

Anonymkode: 985e0...206

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Rumle skrev:

Var sjokoladetrøflene myke? :)

 

Ja 😁 Titteken på isen er strengt tatt sjokoladeis med sjokoladedaus og mye sjikoladebiter 😁 Var veldig god og de anbefalte å la den stå ti min før man spiste den sp gjorde det, vet ikke om bitene er hsrde med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte firkløver med appelsin og havsalt + sørlandschips med eddik og salt i helga.

Sjokoladen var helt grei, blir ingen ny favoritt. Sørlandschipsen derimot var veldig god, blir nok gjenkjøp av den. :jepp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tine bekrefter at de fjerner sjokolademelken UTEN. Jeg er skikkelig sur. Hater når bra produkter blir borte til fordel for dårligere produkter. 

(jeg har smakt den nye, og den smaker veldig søtstoff og tynnere, litt sånn vannete med kakaopulver). 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anki skrev:

Ja 😁 Titteken på isen er strengt tatt sjokoladeis med sjokoladedaus og mye sjikoladebiter 😁 Var veldig god og de anbefalte å la den stå ti min før man spiste den sp gjorde det, vet ikke om bitene er hsrde med en gang.

Høres bra ut, da må den på prøvelisten også, takk for svar :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått veldig sansen for Snøfrisk med Rødløk og timian. Den med gressløk og den med ramsløk er også veldig god. Så i dag så jeg nyheten Snøfrisk med Einebær i butikken. Jeg var 99% sikker på at dette ville bli penger ut av vinduet, og det var det 😬 Det er kanskje noen som vil like den, men for meg smakte den yoghurt. Litt som litago jordbær yoghurt. Jeg er virkelig ikke glad i yoghurt og andre syrna produkter 😅

Men nå var den smakt.

Så Banan Litago på en palle, men jeg klarte ikke spørre betjeningne om jeg kunne få ta en 😅 men skal handle mer i løpet av uka, så blir nok en litago for meg denne uka 🙌🏻 Må bare huske å holde meg til Coop og krysse fingrene for at den karamel yoghurten er kommet ut. Sier jeg ikke liker yoghurt men ser frem til denne :fnise: Yoghurt jeg spiser er Piano 😍 Så denne her nyheten kan bli god tror jeg. 

Kjøpte med 2 pizzaer. Den Mandagspizzaen, den ble ikke middag i dag (mandag 😂), jeg gikk for Grandiosa Biff. Den... meh... sammenligner med Pizzabakeren Nr 8, som den ligner litt på i beskrivelse. Men den er ikke sammenlignbar. Går heller for den klassiske grandiosaen fremfor denne biffen. Håper mandagspizzaen kan være bedre 🤞🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...