Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

1 time siden, Hatsumomo skrev:

Skulle vært en sånn opplysningside hvor ulike produsenter førte inn dato 3-4 uker i forveien at nå slutter de med produktet sånn at folk fikk en mulighet til hamstre inn produkter man elsket.

Synes det varierer veldig mellom butikker hvordan de kvitter seg med datovarer og varer som skal ut av sortimentet. Noen setter tidlig ned i pris og samler alle varer på et sted, noen setter aldri ned i pris men selger til det er tomt, noen kaster alt. Leste nettopp om en som fant 200 sjokoladeplater i en container - nå skjønner jeg hvorfor ikke Polly turmiks i plate er mulig å oppdrive lenger - har mistenkt dette et par uker.

Skulle veldig gjerne ønske produsentene ville informere om hva som forsvinner, men de ønsker vel ikke å reklamere for at varene deres går dårlig og trekkes fra markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte en pose med Sandwich bites på vei hjem fra forelesning. Blir ikke gjenkjøp. Kommer ikke en gang til å spise opp posen. Det er seigt og smaker plastikk. Kan ikke sammenlignes med isen Sandwich.

Anonymkode: 96ae6...3fb

Å nei, den leste jeg om og gledet meg til å smake. Det nærmeste som kommer sandwich-isen ellers, er vel den "baren" til Kinder. Men finnes den egentlig i Norge? Tror ikke jeg kan huske å ha kjøpt den her, eller ..?

Anonymkode: c5f02...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen nyheter i dag heller :( 

men freia plate med bringebær kostet bare 20kr da. Så da ble det er par sånne til trøst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte på Litago Banan - syntes den var god, men nå er jeg glad i typisk alt med banan (som banan milkshaken til McDonalds).

Men ikke god nok til at jeg tror det blir gjenkjøp, men den varer vel ikke så lenge siden det er limited edition.

Ellers kjøpt in yoghurten med salt karamell og vegetar Grandisen, men ikke smakt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mynona skrev:

Ingen nyheter i dag heller :( 

men freia plate med bringebær kostet bare 20kr da. Så da ble det er par sånne til trøst. 

Bare 20 kr? Kanskje den er på vei ut da.. hender jo det når de setter ned prisen når de skal ut. Så en handlekurv full av den sjokoladen med sørlandschips biter i, til halv pris, så den er vel også utgående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker dere at når produsentene stempler et produkt med limited edition, så er det egentlig bare "om denne varen ikke gjør det godt, så har vi en unnskyldning å gjemme oss bak" i forkledning? Har tenkt litt på det i dag, og syns det gir litt mening. Oppi mitt hode hvert fall 😅

Anonymkode: 2291e...2f6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker dere at når produsentene stempler et produkt med limited edition, så er det egentlig bare "om denne varen ikke gjør det godt, så har vi en unnskyldning å gjemme oss bak" i forkledning? Har tenkt litt på det i dag, og syns det gir litt mening. Oppi mitt hode hvert fall 😅

Anonymkode: 2291e...2f6

Mener det stemmer det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Hatsumomo skrev:

Bare 20 kr? Kanskje den er på vei ut da.. hender jo det når de setter ned prisen når de skal ut. Så en handlekurv full av den sjokoladen med sørlandschips biter i, til halv pris, så den er vel også utgående.

Er nok fare for det. Jordbær varianten varte ikke så lenge den heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mynona skrev:

Er nok fare for det. Jordbær varianten varte ikke så lenge den heller. 

Står/sto på begge pakkene at det er limited edition

Anonymkode: e3ec7...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse var på tilbud i dag. Kanskje de er på vei ut? Er ekstra ops på slike tilbud i disse dager 😆 tilfelle noen favoritter forsvinner.

1D64B5CA-8E42-423A-88D2-300AAACFDD61.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Peppes skinke og bacon som jeg etterlyste tidligere i tråden. Litt usikker på hva jeg syns, egentlig veldig god smak men spekeskinken var veldig salt så det ødela litt syns jeg. Mulig det blir gjenkjøp.

Har også satt til livs noen pakker Autum crisp druer siste uka, søte og gode!

Anonymkode: 985e0...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har også satt til livs noen pakker Autum crisp druer siste uka, søte og gode!

Hvor finner en disse, har ikke sett noen sted? (OBS, Extra, Rema 1000)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Hatsumomo skrev:

Hvor finner en disse, har ikke sett noen sted? (OBS, Extra, Rema 1000)

Jeg kjøpte på kiwi 😊

Anonymkode: 985e0...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Står/sto på begge pakkene at det er limited edition

Anonymkode: e3ec7...0ce

Ja, det gjorde kanskje det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...