Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Rumle skrev:

Synes ikke den smakte så mye paprika i det hele tatt, minnet faktisk aller mest om Maarud sin vanlige salt og pepper chips. Med noe ekstra smak, som vel da sikkert er den elleville paprikaen? :vetikke:

 

Så teit. Paprikaen er sikkert så ellevill at man ikke kjenner smaken av den. :skratte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Spekulasjoner&hets skrev:

Så teit. Paprikaen er sikkert så ellevill at man ikke kjenner smaken av den. :skratte: 

Ja, eller så er det smaksløkene mine det er noe galt med :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg prøvd Maarud peanøtter med salt karamell, og det blir ikke et gjenkjøp! :spy:

Med en gang smaker de bare karamell før det går over til peanøtter, og til slutt så synes jeg det smaker gamle, dårlige nøtter. 

De gikk rett i søpla rett og slett. Kvalmende og vonde. 

Terningkast 0 av 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zeroh med smak av eple og pasjonsfrukt var god! Noen vil kanskje oppleve smaken syntetisk, men ikke jeg. Jeg opplevde smaken frisk og god, ikke for søt heller 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du smakt de? 

Anonymkode: 65c8b...ccb

 Nei, men kommer nok til å prøve de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Moondance skrev:

Hvor mye koster den nye Stratos med karamell? Den skal prøves om ikke lenge :wow:

Jeg så nettopp at den er på tilbud på Meny denne komnende uken i alle fall, til 39,90,- om man kan kalle det tilbud :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Stratos salty caramel var sinnsykt god :)Den er på 185 gram. Så at noen lurte på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg over det meste av nyheter jeg kommer over, så gleder meg til tiden fremover. Ulempen er at jeg skal kutte sukker, så jeg håper det jeg er mest spent på blir værende ei stund - eventuelt at jeg slutter å få lyst på sukker om jeg får det bedre uten 😅 

De siste ukene har jeg prøvd følgende:

- Sørlandschipssjokoladen: Denne elsket samboeren, mens jeg synes den var bare vanlig god. Ønsker meg større potetgullbiter i den, da hadde jeg likt den bedre. Optimalt hadde det også vært sjokolade fra Freia, men jeg reagerte ikke på at sjokoladen var kjip slik mange gjør. Blir nok noen gjenkjøp.

- Stratos Salty Caramel: Samboer eeelsker karamell, jeg synes det er godt - men sliter litt med salt karamell (jepp, freak, hørt det før - jeg liker ikke Smash heller...). Denne elsket han, mens jeg ikke likte den noe særlig - men det skyldes nok aversjonen mot salt karamell. Rent teknisk var det en god sjokolade. 

- Freia Tutti Frutti: Mange synes bitene er for seige og rosinaktige - for meg som elsker Fruktnøtt var ikke denne så dum. Litt for store biter som gjorde den vanskelig å dele, og jeg foretrekker Fruktnøtt over denne, men helt ok. Kommer nok ikke til å bli prioritert i konkurranse med mye annet da. 

- Grandiosa Taco Fiesta: Denne synes jeg faktisk var god. Ikke overbegeistret for mais, men kan leve med det, og selv om fyllet var litt for... tacogryteaktig, smakte den akkurat passe mye - ikke for svak og ikke for sterk. Ingen ny superfavoritt, men kan godt kjøpe denne igjen!

Hm, jeg er overbevist om at jeg har glemt en del her... 

Forresten, fra høstens lansering må jeg bare anbefale Kefir Skogsbær for de som kan like sånt. Jeg drikker ikke noe særlig kefir til vanlig altså, men prøvde skogbærversjonen og den er kjempegod! Perler i munnen og frisk og syrlig smak!
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Moondance skrev:

Hvor mye koster den nye Stratos med karamell? Den skal prøves om ikke lenge :wow:

4 for 100 kr på coop obs uke 8 👍🏻

Jeg betalte ~50kr plata!!! 😵😵😵😵 

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grandiosa Taco Fiesta var ellevilt god. Nå må man bare få prøvd den nye Big One hot hawaii. Noen som har sett denne i butikkene enda, isåfall hvor?

Anonymkode: 75ca4...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ariana807 skrev:

4 for 100 kr på coop obs uke 8 👍🏻

Jeg betalte ~50kr plata!!! 😵😵😵😵 

Å? Jeg må ta turen på Obs denne uka da, for den blir en ny favoritt her i huset! Jeg betalte også 50kr for en plate😬

Anonymkode: 65c8b...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Rumle skrev:

Jeg så nettopp at den er på tilbud på Meny denne komnende uken i alle fall, til 39,90,- om man kan kalle det tilbud :ler:

 

Hvis dét er tilbudspris, da er den dyr til vanlig! :bond: Men må nok slå til på den, for det høres virkelig ut som noe jeg ikke kan gå glipp av :sikle:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen som har sett påskeegg? I så tilfelle hvor?

 

Anonymkode: 42630...9b3

Så det på Coop Extra forrige uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Denne smakte høgg. Minner bittelitt om oreo, samtidig ikke.Det har en rar, tørr konsistens. Det smaker litt papp. Du smaker ikke fyllet i det hele tatt. Klarte bare 4 biter før jeg brakk meg. Yuk! 

61vFYUsgR8L._SX385_.jpg

Jeg har fått nok av oreo produkter for et helt liv :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Denne smakte høgg. Minner bittelitt om oreo, samtidig ikke.Det har en rar, tørr konsistens. Det smaker litt papp. Du smaker ikke fyllet i det hele tatt. Klarte bare 4 biter før jeg brakk meg. Yuk! 

61vFYUsgR8L._SX385_.jpg

Smakte både denne og «orginal» i dag. Blah!! Nei takk, gikk rett i søppelet! Smakte ikke oreo i det hele tatt! Minnet veldig om de ikea-softis-pappsmakende-vaffelkjeksene 😵

8E7626FE-A2F6-4F01-9231-F628F65549FE.jpeg

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Ariana807 skrev (På 18.2.2019 den 15.31):

Smakte både denne og «orginal» i dag. Blah!! Nei takk, gikk rett i søppelet! Smakte ikke oreo i det hele tatt! Minnet veldig om de ikea-softis-pappsmakende-vaffelkjeksene 😵

 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...