Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Peppes har fått en frossen pizza i disken også. Kjøpte vegetar og den var veldig god faktisk. Glemte å ta bilde av eksen da😒 Men den er litt dyr bare, men veldig god som sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Ariana807 skrev:

Må trekke tilbake det som ble skrevet tidligere i kveld 😅😂 

Tenkte at det var nå merkelig at absolutt ingen skulle ha inne noe enda! Så jeg tok meg en tur innom coop mega på vei ut i kvel (den butikken jeg har jobbet i fikk alltid varer på torsdag, så jeg krysset fingrene), og jackpot! 

Har hatt meg en skikkelig dag uten telling! Men fikk ikke prøvd ut noen av nyhetene i dag. Men kan hende jeg tillater med noen smakebiter i morgen 👍🏻😍 håper kanskje å sjokke systemet litt da jeg sitter fast på 81,3 kg, vekta nekter å vise mindre, enn om jeg er i kalori underskudd hele uka, så ha meg to dager nå med litt løsere tøyler :) 

Gleder meg til i morgen! 

Men skulle ønske jeg hadde funnet den nye sørlandschipsen, men kan ikke finne alt på en gang kanskje 😅

8B76C051-D0FE-4906-BB10-2ECDFB7CFC36.jpeg

Jeg tror jeg får diabetes bare ved å se på alle disse nye produktene. :laugh: Gi tilbakemelding på hva du synes om nyhetene. Jeg er mest spent på Cookies & Cream og Salty Caramel. 

Anonymkode: 39086...af9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Winza skrev:

Denne var god 😋

2B4EEFEA-F577-4C4B-AFA6-80F96AF06162.thumb.jpeg.ee222807ad7a6cff2be65fae34be015c.jpeg

Hva er det? Hva smaker det? Pris?

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, wintergirl skrev:

Peppes har fått en frossen pizza i disken også. Kjøpte vegetar og den var veldig god faktisk. Glemte å ta bilde av eksen da😒 Men den er litt dyr bare, men veldig god som sagt.

Ikke like mye som når man kjøper den på peppes håper jeg? 😄

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det? Hva smaker det? Pris?

Anonymkode: cde01...fd9

Smaker som de vanlige drumstick, bare at man slipper å bite for harde livet for å få av en bit 😅

Var litt over 40kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Winza skrev:

Smaker som de vanlige drumstick, bare at man slipper å bite for harde livet for å få av en bit 😅

Var litt over 40kr

Ok, jeg kjenner ikke til drumstick jeg😅

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, jeg kjenner ikke til drumstick jeg😅

Anonymkode: cde01...fd9

Det er slike godteri som man kan miste en tann av hvis man har en løs tann :fnise: Jeg mistet 2 tenner i løpet av 2002 og av samme smågodt 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Winza skrev:

Det er slike godteri som man kan miste en tann av hvis man har en løs tann :fnise: Jeg mistet 2 tenner i løpet av 2002 og av samme smågodt 🤣

Wow, tror ikke jeg skal prøve de😂

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Wow, tror ikke jeg skal prøve de😂

Anonymkode: cde01...fd9

Nei mye bedre med disse, mjuke og lette å tygge 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke like mye som når man kjøper den på peppes håper jeg? 😄

Anonymkode: cde01...fd9

Nei nei 😂 Ca.70 kr. Ikke så ille, men litt dyrt syns jeg da😉😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

21 minutter siden, wintergirl said:

Nei nei 😂 Ca.70 kr. Ikke så ille, men litt dyrt syns jeg da😉😊

Enig i at det var litt stiv pris. Men er ofte tilbud både på frossenpizza og Peppes-produkter så håper også det samme vil skje med Peppes sin frossenpizza. 

Er ikke så storspist så en slik Pizza holder nok til to måltider for meg og da blir det jo heller ikke så dyrt per måltid. 

Anonymkode: 24d93...f98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Enig i at det var litt stiv pris. Men er ofte tilbud både på frossenpizza og Peppes-produkter så håper også det samme vil skje med Peppes sin frossenpizza. 

Er ikke så storspist så en slik Pizza holder nok til to måltider for meg og da blir det jo heller ikke så dyrt per måltid. 

Anonymkode: 24d93...f98

Sant. Håper du liker den også. Veldig god bunn på den 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melkesjokolade med sørlandschips - Ikke god etter min smak. Veldig lite spennende, kun knasende sjokolade, veldig lite smak av potetgull, bare litt sånn crunchy. Ikke gjenkjøp. 

Stratos med salt karamell - 10/10. Perfekt sjokolade spør du meg.

Pepsi max med lime - Helt ok. Trodde den skulle være bedre. Liker originalen bedre.

Ellers har jeg ikke funnet så mange nyheter? Er det bare søte, usunne nyheter for tiden? Kunne tenkt meg nyheter på middagsfronten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt så mye med i tråden, men er sørlandschips med salt og vinegar ny eller "gammel"? Fant den på Meny, men kan ikke huske å ha sett den tidligere.

Anonymkode: 96ae6...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 hours ago, Ariana807 said:

 

8B76C051-D0FE-4906-BB10-2ECDFB7CFC36.jpeg

Skal nok kjøpe inn alle sjokoladene og teste dem ut jeg også. :arwen: Men kjøper nok inn en og en sjokolade. For jeg kan ikke ha sjokolade liggende hjemme hos meg uten at den blir spist. :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke fulgt så mye med i tråden, men er sørlandschips med salt og vinegar ny eller "gammel"? Fant den på Meny, men kan ikke huske å ha sett den tidligere.

Anonymkode: 96ae6...3fb

Ifølge allmektige Google hadde de en med den smakskombinasjonen i fjor. Det er jo mulig at den har vært borte en stund, chips et ikke min sterke side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått smake en bit av hver 😍

Sjokolade med tyrkisk pepper: akkurat som man skulle forvente, sjokolade og tyrkisk pepper. Vet ikke om den blir en ny favoritt, vet ikke om jeg kommer til å føle for å spise opp hele plata heller.

Sjokolade med dumle: ble veldig seigt flytende... nesten litt vanskelig å svelge... nei ikke en favoritt. God dumle smak! Men konsistensen ble ikke helt for meg, kanskje den var litt smelta? 🤔 men da er smeltetempersturen lavere for den enn de andre sjokolade e

Freia sjokolade tutti frutti: meh... vil heller ha tilbake Jelly Pop. Tutti frutti greiene smakte godt, men ... noe mykt og seigt inni myk sjokolde... savnet noe krønsj. Minnet litt mye om tørka frukt fremfor annet. Blir nok ikke gjenkjøp.

Stratos Salty Caramel: den var god! Den var farlig god! Helt etter min smak! Fin kombo av sjokolade og karamell :) 

Stratos Cookies and Creme: nja... var god, men ikke helt kjempe fantastisk god! Savnet smak fra cookies delen av biten. Var sjokolade, creme og krunsj uten smak. Jeg hadde nok satt pris på sterk oreo smak fra den 😂 men sikker andre som er uenig.

Sørlandschips sjokolade: Jeg samle alle bitene i en skål, når jeg tygde på denne måtte jeg tenke meg om 2 1/2 sekund på hvilken av sjokoladene dette var. Mye krønsj! Men små biter, kanskje litt vel små biter, så enn med mye krønsj, så ble det og litt lite. Smaken av sørlandschips skinner ikke helt gjennom desverre :( jeg hadde store forhåpninger men denne skuffer. Det er super godt å ha sørlandschips med havsalt og en bit sjokolade sammen! Men dette vant ikke frem 😕 

Smørbukk: Den nye stratosen med karamell var bedre. Følte karamellen i denne ikke smakte for mye. Godt, men ikke verdt prisen. 

Pepsi Max med lime: er det noe forskjell fra den orginale? Om jeg fokuserer, ja kan smake noe lime/sitrus aktig, men om jeg drikker den uten å tenke (som jeg gjorde mellom noen av sjokoladebitene), ... kunne like så godt vært den orginale. Men kanskje sterkere hint av Lime på vei oppigjen i gassform :fnise:

Bondens Beste Potetchips (rema1000): God smak når man tygger, god krunsj, men en litt bitter ettersmak... meh, faller sammen med andre i samme serie. Skulle ønske jeg hadde den nye sørlandschipsen emd havsalt 😂 salt er kanskje litt kjedelig, men er noe jeg alltid kan komme tilbake til for en «ekte» potetchips smak :) 

Er jo flere produkter jeg skuløe ha prøvd, så bilde av noe Oreo greier, den mye sølvisen, sørlandschips, men det får vente til en annen gang :) 

Så hva blir det gjenkjøp av? Stratos Salty Caramel 👍🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...