Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Den tynne sørlandschipsen med salt var helt fantastisk! Skikkelig utenlandsk feeling, og garantert fryktelig usunn, men akk så god.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd salt karamell Stratos og cookies and creeme Stratos :)

- Den med salt karamell var utrolig god! Om du liker smil er de ganske like i smak, men sjokoladen til Stratos er mer kremete å du får mindre karamell, og den salt smaken gjør hele smaksopplevelsen enda bedre. Dette blir en ny favoritt :)

I motsetning til for eksempel nidar sin smørbukk flytende sjokolade plate (også en favoritt hos meg) er Stratos sin fyldigere. Du får mer sjokolade å mindre karamell. Men kombinasjonene er veldig bra. Men nå er jo jeg utrolig glad i alt med karamell så var ikke overrasket. 10/10

- Cookies and creme var god den også, men ikke noe for meg. Om du liker den kremen du får i disse påske eggene (hvite kremen) er kanskje dette noe for deg. Det er også biter av cookies inni som gir en god crunch. 6/10 

Endret av Sool
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sool skrev:

Har prøvd salt karamell Stratos og cookies and creeme Stratos :)

- Den med salt karamell var utrolig god! Om du liker smil er de ganske like i smak, men sjokoladen til Stratos er mer kremete å du får mindre karamell, og den salt smaken gjør hele smaksopplevelsen enda bedre. Dette blir en ny favoritt :)

I motsetning til for eksempel nidar sin Bremykt flytende sjokolade plate (også en favoritt hos meg) er Stratos sin fyldigere. Du får mer sjokolade å mindre karamell. Men kombinasjonene er veldig bra. Men nå er jo jeg utrolig glad i alt med karamell så var ikke overrasket. 10/10

- Cookies and creme var god den også, men ikke noe for meg. Om du liker den kremen du får i disse påske eggene (hvite kremen) er kanskje dette noe for deg. Det er også biter av cookies inni som gir en god crunch. 6/10 

Hahaha! Jeg skjønner det er smørbukk du mener, men nå lo jeg godt 😂

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus

Har prøvd tuttifrutti melkesjokoladen, elsker den! 

Extra har en ny tyggegummi med eplesmak. Smaker eple i ti sekunder, det er det. 

Har kjøpt peppes sin Chicago green til middag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, BettyCooper skrev:

Hahaha! Jeg skjønner det er smørbukk du mener, men nå lo jeg godt 😂

lol !!! Min feil mente selvfølgelig smørbukk 😂😂😂😂😂 Hvor fikk jeg Bremykt fra ??! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sool skrev:

lol !!! Min feil mente selvfølgelig smørbukk 😂😂😂😂😂 Hvor fikk jeg Bremykt fra ??! 

Sjokolade med Bremykt? Haha, det hørtes kvalmende ut😝

Jeg smakte på den nye Sørlandschips sjokoladeplaten, jeg syntes ikke at den smakte noe godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Winza skrev (På 13.2.2019 den 17.35):

Sjokolade med Bremykt? Haha, det hørtes kvalmende ut😝

Jeg smakte på den nye Sørlandschips sjokoladeplaten, jeg syntes ikke at den smakte noe godt

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

Det er jo folk som bruker smør under nutella/nugatti, blir jo litt det samme 🤢

Eller popcorn med smørsmak, uff :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Winza skrev:

Eller popcorn med smørsmak, uff :P 

Popcorn med smørsmak er jo dødsgodt!

Anonymkode: 922cd...363

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus

Da har jeg prøvd Chicago pizzaen til peppes. Den får en 4.5 av 6 hos meg. Den er litt kjedelig som den er men smaken er god, tror jeg kommer til å kjøpe den igjen om jeg har rester av pølse/kylling/biffstrimler etc som må brukes opp på en lat dag. Den er perfekt som basispizza. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg testet :

Sørlandschips sjokoladen — det blir ikke gjenkjøp! Sjokoladen smakte jo ingenting!? Og altfor små chipsbiter og lite salt smak.

stratos salty caramel — blir en ny favoritt! Toppscore!

Den tynne Sørlandschips potetgullposen—  blir også en ny favoritt. Toppscore! 

Anonymkode: 65c8b...ccb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg testet :

Sørlandschips sjokoladen — det blir ikke gjenkjøp! Sjokoladen smakte jo ingenting!? Og altfor små chipsbiter og lite salt smak.

stratos salty caramel — blir en ny favoritt! Toppscore!

Den tynne Sørlandschips potetgullposen—  blir også en ny favoritt. Toppscore! 

Anonymkode: 65c8b...ccb

Hvor kjøpte du den? Jeg har ikke sett den her noen plass, smakte den litt lik den bobler med karamel fyll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Winza skrev:

Hvor kjøpte du den? Jeg har ikke sett den her noen plass, smakte den litt lik den bobler med karamel fyll?

Meny (Oslo). Ja, litt boblefølelse og med perfekt balanse mellom flytende karamell og saltsmak. De hadde også den nye Stratos cookies and cream, men jeg orket ikke bruke over 150 kr på tre sjokoladeplater. Ville priser😬 

Anonymkode: 65c8b...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meny (Oslo). Ja, litt boblefølelse og med perfekt balanse mellom flytende karamell og saltsmak. De hadde også den nye Stratos cookies and cream, men jeg orket ikke bruke over 150 kr på tre sjokoladeplater. Ville priser😬 

Anonymkode: 65c8b...ccb

Ah bra, jeg likte den bobler med karamell fyll veldig godt :sikle: 

Hehe de er dyre ja, jeg husker at for 15-16 år siden så kostet en 200g sjokoladeplate bare 20kr. Sykt hvor mye dyrere alt er blitt på så få år, om 20 år til så kommer de sikkert til å koste 100kr per stykke :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte godt sørlandschips-sjokoladen, spesielt emballasjen 😄 Men jeg synes chipsbitene kunne vært større! Det var jo bare et liten hint av sørlandchips-smak!

Anonymkode: 4aa38...abd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg likte godt sørlandschips-sjokoladen, spesielt emballasjen 😄 Men jeg synes chipsbitene kunne vært større! Det var jo bare et liten hint av sørlandchips-smak!

Anonymkode: 4aa38...abd

Det neste blir vel sjokoladeplate med ribbe smak 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...