Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Rumle skrev:

En del nyheter lagt ut her og; http://www.consuming.no Liten Japp  m/ peanøtter og karamell. Og 1-pk vårruller 🤔 

Er Japp den samme som den større varianten?

Vårrullene mener jeg å ha sett siden sensommeren. Men ikke smakt, burde kanskje, men fokus på februarnyhetene først :)

Ellers er det alltid mye interessant hos consuming.no  - spesielt om man liker snacks. Sier sjelden men takk til sjokolade, men synes alltid andre "vanlige" matnyheter er mer spennende :spise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, applestories skrev:

Er Japp den samme som den større varianten?

Vårrullene mener jeg å ha sett siden sensommeren. Men ikke smakt, burde kanskje, men fokus på februarnyhetene først :)

Ellers er det alltid mye interessant hos consuming.no  - spesielt om man liker snacks. Sier sjelden men takk til sjokolade, men synes alltid andre "vanlige" matnyheter er mer spennende :spise: 

Jeg er jammen ikke sikker, den ligner ikke mye i alle fall? Men, litt Japp må det vel være? :ler:

Alt nytt er gøy! :hoppe:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, applestories skrev:

Er Japp den samme som den større varianten?

Vårrullene mener jeg å ha sett siden sensommeren. Men ikke smakt, burde kanskje, men fokus på februarnyhetene først :)

Ellers er det alltid mye interessant hos consuming.no  - spesielt om man liker snacks. Sier sjelden men takk til sjokolade, men synes alltid andre "vanlige" matnyheter er mer spennende :spise: 

Jappen er den samme som smakfull-plata ja. 

Anonymkode: 24814...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, alltid presis said:

Fint at det kommer flere produkter uten tilsatt sukker. Og fint at de bruker ordet "UTEN" som en del av navnet, og ikke lenger "zero." 

Jeg som liker best produkter med sukker syntes det var et kjedelig slipp fra Tine i år... Personlig preferanser da, er ikke så glad i havremelk eller tropisk juice heller. Men skal smake på den ene protein-puddingen og brownie-bar til tross for sukker-mangel tenker jeg :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, applestories skrev:

Nettavisen har testet snacks-nyheter og pizza-nyheter (siste på video nederst).

De slakter jo den ene pizzaen jeg ville prøve :fnise: skal fortsatt prøve den da, pizza med 3 oster (østavind!! 😍). 

Og må nok ha meg en sjokolade test og. Kjøpe inn disse to nye med stratost og den nye tutti frutti til freia. Ha med en rute med hver, og håpe at det går opp i de daglige kcal 😅😂👍🏻

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ariana807 skrev:

De slakter jo den ene pizzaen jeg ville prøve :fnise: skal fortsatt prøve den da, pizza med 3 oster (østavind!! 😍). 

Og må nok ha meg en sjokolade test og. Kjøpe inn disse to nye med stratost og den nye tutti frutti til freia. Ha med en rute med hver, og håpe at det går opp i de daglige kcal 😅😂👍🏻

Det var den pizzaen jeg også ville prøve, gruer meg litt å se testen nå :P

Stratos så ut til å skulle komme i små størrelser også, så du noe til hvor små de er?

Kalorier telles forøvrig ikke ved nyhetsslipp.  ...eller er det jeg som har misforstått noe... 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, applestories skrev:

Det var den pizzaen jeg også ville prøve, gruer meg litt å se testen nå :P

Stratos så ut til å skulle komme i små størrelser også, så du noe til hvor små de er?

Kalorier telles forøvrig ikke ved nyhetsslipp.  ...eller er det jeg som har misforstått noe... 🤔

Nå har jeg forøvrig klaget på at grandiosa med kjøttdeig og løk er for sterkt krydret, så satser på at mine sensitive smaksløker kan oppfatte mer smak en de i testpanelet som ville ha mer krydder på taco-pizzaen (som var for sterk for hun ene) 👍🏻 Jeg har troen på denne altså :) kanskje litt bekymra for cheddaren, den kan stjele mye smak, men fortsatt positiv.

Kan håpe de kommer i små varianter, har ikke fått med meg noe, men de pleier jo ofte å gjøre det :) 

Jeg har vært superflink til nå, 4,5 kg ned i januar :nordvesta: har ikke planer om å legge dem på igjen. Men har og lært mye av tellinga mi, man kan fint få råd til noe søtt og godt, og middagen inneholder mye grønnsaker (og lite kalorier) 👍🏻 Så jeg skal nok fint klare å få råd til noe sjokolade :yvonne: men skulle ønske at man slapp å telle kalorier ved nyhetsslipp! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Ugh... det ser jeg for meg er sykt ekkelt! 

Det smaket vel bare smach☺

Anonymkode: cde01...fd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 1.2.2019 den 20.40):

Det smaket vel bare smach☺

Anonymkode: cde01...fd9

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Ugh... det ser jeg for meg er sykt ekkelt! 

Elsker å kombinere de to på egenhånd, så her har jeg store forventninger 😍

Sørlandschips, litt vaniljeis, nonstop 😍 heaven! 

Men viktigner jo at det faktisk smaker sørlandschips og ikke bare noe salt :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe nytt om frossenpizzaene fra Peppes? I følge artiklene om lanseringen før jul skulle de komme i butikk i løpet av februar.

Anonymkode: 18298...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...