Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

4 timer siden, alltid presis skrev:
 

Det var min opplevelse også. Jeg elsker mørk sjokolade og vil gjerne ha alle klassikerne i mørk utgave. Mørk Daim var nydelig! Men Kvikk Lunsj er best som den er, med melkesjokolade.

Mørk daim? :sjokkert: Er den ny nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smakte sørlands chips med smak av pinnekjøtt. Den smakte veldig sau (ekkelt) å føltes helt feil å spise som chips med null tilbehør. Det smakte veldig pinnekjøtt i noen sekunder. Ble 2 biter før jeg ikke klarte mer. Det er også en chips med smak av ribbe, den har jeg ikke smakt.

Screenshot_20181031-052414_Chrome.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
3 timer siden, Kittycat skrev:
 

Smakte sørlands chips med smak av pinnekjøtt. Den smakte veldig sau (ekkelt) å føltes helt feil å spise som chips med null tilbehør. Det smakte veldig pinnekjøtt i noen sekunder. Ble 2 biter før jeg ikke klarte mer. Det er også en chips med smak av ribbe, den har jeg ikke smakt.

Screenshot_20181031-052414_Chrome.jpg

De der skal jeg ikke smake :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kittycat skrev:
 

Smakte sørlands chips med smak av pinnekjøtt. Den smakte veldig sau (ekkelt) å føltes helt feil å spise som chips med null tilbehør. Det smakte veldig pinnekjøtt i noen sekunder. Ble 2 biter før jeg ikke klarte mer. Det er også en chips med smak av ribbe, den har jeg ikke smakt.

Screenshot_20181031-052414_Chrome.jpg

Fysj, hørtes guffent ut. :spy: Nå liker ikke jeg pinnekjøtt i det hele tatt da. Potetgull med ribbe er sikkert bedre, men frister ikke å smake det heller. Hva blir det neste? Potetgull med lutefisksmak?! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Kittycat said:
 

Smakte sørlands chips med smak av pinnekjøtt. Den smakte veldig sau (ekkelt) å føltes helt feil å spise som chips med null tilbehør. Det smakte veldig pinnekjøtt i noen sekunder. Ble 2 biter før jeg ikke klarte mer. Det er også en chips med smak av ribbe, den har jeg ikke smakt.

Screenshot_20181031-052414_Chrome.jpg

Er dette tull?

Svoren på ribbe er vel  baconcrisp så akkurat det er ikke så dårlig smak på snacks. 

Anonymkode: 24d93...f98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Kittycat skrev:
 

Smakte sørlands chips med smak av pinnekjøtt. Den smakte veldig sau (ekkelt) å føltes helt feil å spise som chips med null tilbehør. Det smakte veldig pinnekjøtt i noen sekunder. Ble 2 biter før jeg ikke klarte mer. Det er også en chips med smak av ribbe, den har jeg ikke smakt.

Screenshot_20181031-052414_Chrome.jpg

Jeg så den med pinnekjøtt selv i butikken, kjøpte ikke da jeg ikke liker pinnekjøtt, selv om jeg elsker nyheter. Den beskrivelsen din er vel akkurat det jeg tenkte den kom til å smake :fnise:

Den med ribbe har jeg ikke sett, den kunne kanskje være interessant å prøve, om de har klart å fange svor-smaken der :) får se om jeg ser den i butikken :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest middagshøyden
18 timer siden, Rumle skrev:
 

Mørk daim? :sjokkert: Er den ny nå?

Nei, den kom for en del år siden. Og var her i en kort periode, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2018 den 23.40, SoftKitty skrev:
 

Likte de nye "smoothiene" fra YT men de smaker jo ikke smoothie i det hele tatt, bare vanlig litt tykk drikkeyoghurt. God Morgen har også kommet med noe liknende som var god den og. 

Det har kommet en ny butikk som heter "Normal" på Storo og jeg tror flere steder i Norge. Der så jeg sjokoladepålegg med smakene Twist og Maltesers feks og litt forskjellig rare kjeks og godteri. Ellers har de toalettartikler og husholdningsting. Ikke vanlig mat.

Spiste en pai igår med "Spinat og ost", er den ny? Sånn liten frossen fra Findus. Likte den ikke så godt, den ble litt smakløs for meg.

På Normal kjøpte jeg Bounty pålegg. Usikker på hva jeg egentlig synes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MarianneE skrev:
 

På Normal kjøpte jeg Bounty pålegg. Usikker på hva jeg egentlig synes

Hvor mye koster det pålegget? :) Ligger butikken på Storo senteret?

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvor mye koster det pålegget? :) Ligger butikken på Storo senteret?

Anonymkode: cde01...fd9

Jeg var på Normal ca 15 unna Oslo, så om den ligger på Storo vet jeg ikke. Pålegget kostet rundt 45 kroner mener jeg å huske 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:
 

Hvor mye koster det pålegget? :) Ligger butikken på Storo senteret?

Anonymkode: cde01...fd9

Ja den finnes på Storosenteret :) Der er det også Yummy Heaven som har div godteri og chips man ellers bare finner i Sverige.

Anonymkode: 41d15...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 31.10.2018 den 5.28, Kittycat skrev:
 

Smakte sørlands chips med smak av pinnekjøtt. Den smakte veldig sau (ekkelt) å føltes helt feil å spise som chips med null tilbehør. Det smakte veldig pinnekjøtt i noen sekunder. Ble 2 biter før jeg ikke klarte mer. Det er også en chips med smak av ribbe, den har jeg ikke smakt.

Screenshot_20181031-052414_Chrome.jpg

De skal ha for kreativiteten iallfall. Lurer på når de kommer med lutefiskchips 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant Freia snøballer med oreo i dag. Smakt og ... fyllet er jo fantastisk. Elsker de eggene med oreo de hadde i påsken. Men følte sjokoladen her var litt... vet ikke. Kanskje bare jeg som er i feil hjørne i dag. Føler ikke samme trang til gjennkjøp jeg hadde meg eggene. De fløy jo ut av butikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Ariana807 skrev:
 

Fant Freia snøballer med oreo i dag. Smakt og ... fyllet er jo fantastisk. Elsker de eggene med oreo de hadde i påsken. Men følte sjokoladen her var litt... vet ikke. Kanskje bare jeg som er i feil hjørne i dag. Føler ikke samme trang til gjennkjøp jeg hadde meg eggene. De fløy jo ut av butikken!

Det er noe rart med disse jule-eggene, har ikke prøvd den med oreo enda. Mens de i lilla esker til påske, de er himmelsk. Synes sjokoladen på den snøballen smaker som dårlig sjokolade fra de billigste sjokoladekalenderne. 

Anonymkode: 2f036...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er noe rart med disse jule-eggene, har ikke prøvd den med oreo enda. Mens de i lilla esker til påske, de er himmelsk. Synes sjokoladen på den snøballen smaker som dårlig sjokolade fra de billigste sjokoladekalenderne. 

Anonymkode: 2f036...0bf

Da er det kanskje ikke bare meg 😅 Kanskje de faktisk bruker en litt dårligere sjokolade oppskrift på disse. Skape litt julesmak, som de billige sjokoladekalenderne 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2018 den 5.28, Kittycat skrev:
 

Smakte sørlands chips med smak av pinnekjøtt. Den smakte veldig sau (ekkelt) å føltes helt feil å spise som chips med null tilbehør. Det smakte veldig pinnekjøtt i noen sekunder. Ble 2 biter før jeg ikke klarte mer. Det er også en chips med smak av ribbe, den har jeg ikke smakt.

Screenshot_20181031-052414_Chrome.jpg

Usj! Er glad i både pinnekjøtt og ribbe, men som middag med tilbehør. Det der styrer jeg glatt unna!

Anonymkode: 16537...ec2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med det er en del av dere som handler i Sverige av og til, og for dere har Nettavisen funnet en del julenyheter.

Blant dem er svenskenes tradisjonelle julemust, i år kommer Apotekarnes årsmust med smak av lakris.

Stockholms bränneri kommer med Gin & Tonic gløgg.

Vasa bryggeri prøver seg på noe velger å kalle SKUMTOMTE; rosa brus med smak av skumnisser - vet mange liker skum, blir nok mange som prøver denne.

Om du foretrekker iskrem kommer SIA Glass med is med smak av lussekatter.

Og Ben & Jerrys kommer med is med smak av pepperkaker, med sjokoladebiter i.

Cloetta har selvsagt også en nyhet - Polly vinter; ser ut som små kuler med smak av pepperkaker, klementin og "julkola"? Cola?

 - Bilder av alt et stykke nedover i artikkelen til Nettavisen.

 

For de av oss som ikke skal til Sverige så er det sikkert kommet noe nytt her hjemme også.

- For meg blir det det samme som forrige år og året før der - er svært lojal godterispiser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...