Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

4 hours ago, AnonymBruker said:
 

I hvilken butikk fant du den? 😍

Anonymkode: 5ae36...ac7

Den fant jeg på Coop Marked. Står på Nidar sine sider at serien fås i Coop butikkene, så da bør det være gode muligheter for å finne den andre steder i landet også :)

https://www.nidar.no/products/panda-choco-lakrits-salmiakk/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanligvis ikke fan av komboen sjokolade og lakris, men ^ synes jeg var gode!

Bor rett ved Nidarfabrikken, så kjøpte der :) 

Anonymkode: 971bd...263

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Vanligvis ikke fan av komboen sjokolade og lakris, men ^ synes jeg var gode!

Bor rett ved Nidarfabrikken, så kjøpte der :) 

Anonymkode: 971bd...263

Hvor ligger den? Vet bare hvor freia ligger☺

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvor ligger den? Vet bare hvor freia ligger☺

Anonymkode: cde01...fd9

Trondheim. 

Anonymkode: 24814...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse druene alle snakker om. Autumn Crisp. Må innrømme jeg hadde lave forventninger siden tross alt er det kun druer 😁 Men fyyyyyy så godt !!! Herregud har aldri smakt så gode druer. Har sjeldent kjøpt eller spist druer. Men disse er fantastiske. Må kjøpe flere bokser i morgen for disse skal jeg kose meg med i helgen. Håper virkelig ikke de forsvinner fra markedet. Må jeg hamstre ? 😂 Så gode var de! Løp og kjøp. Slet litt med å finne de i Oslo sentrum men fant de på kiwi.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sool skrev:
 

Disse druene alle snakker om. Autumn Crisp. Må innrømme jeg hadde lave forventninger siden tross alt er det kun druer 😁 Men fyyyyyy så godt !!! Herregud har aldri smakt så gode druer. Har sjeldent kjøpt eller spist druer. Men disse er fantastiske. Må kjøpe flere bokser i morgen for disse skal jeg kose meg med i helgen. Håper virkelig ikke de forsvinner fra markedet. Må jeg hamstre ? 😂 Så gode var de! Løp og kjøp. Slet litt med å finne de i Oslo sentrum men fant de på kiwi.

De er ikke lengre på den lokale rema1000 😕 de var fantastisk gode! Må kanskje innom den lokale Kiwien. Liker ikke å støtte kiwi som boikotter de mest populære Tine produktene, men om de har druene! 

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Ariana807 skrev:
 

De er ikke lengre på den lokale rema1000 😕 de var fantastisk gode! Må kanskje innom den lokale Kiwien. Liker ikke å støtte kiwi som boikotter de mest populære Tine produktene, men om de har druene! 

Jeg sjekket Coop, Rema og flere butikker til slutt sjekket jeg kiwi å de var de eneste som hadde de. Tror faktisk de er utrolig populære så kanskje de rett og slett er utsolgt. Skal hamstre litt i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sool skrev:
 

Jeg sjekket Coop, Rema og flere butikker til slutt sjekket jeg kiwi å de var de eneste som hadde de. Tror faktisk de er utrolig populære så kanskje de rett og slett er utsolgt. Skal hamstre litt i morgen :)

Min lokale Rema og Meny har de ikke lenger, men fant de på Coop extra! Der var de pakket om i "Nyt forskjellen" eller hva det heter, Coops eget merke. Så her er det bare å hamstre og spise seg lei tror jeg, hvis det går an.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Meadow skrev:
 

Min lokale Rema og Meny har de ikke lenger, men fant de på Coop extra! Der var de pakket om i "Nyt forskjellen" eller hva det heter, Coops eget merke. Så her er det bare å hamstre og spise seg lei tror jeg, hvis det går an.... 

Men er vel litt dumt om det er en bestemt mengde tenker jeg da. Når de ser at forbrukerne elsker en vare er mulighetene større for at den blir varig. Evt årlig greie. Håper det :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig !!! Druene er borte. Hva skjer ? Jeg så dem i går på samme butikk. Hva slags hekseri er dette 😫 akkurat som de bare forsvinner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn fant jeg de plutselig på en annen butikk som ikke hadde dem på tirsdag 🤔 tror egentlig de blir fort utsolgt men at de fyller på så kjøpte 4 pakker 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva koster disse druene? :)  Så de på kiwi men de hadde ingen prislapp

Anonymkode: 922cd...363

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hva koster disse druene? :)  Så de på kiwi men de hadde ingen prislapp

Anonymkode: 922cd...363

19kr Hvis jeg ikke husker feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Sool skrev:
 

19kr Hvis jeg ikke husker feil :)

Det var ikke ille. Takk :) 

Anonymkode: 922cd...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Trondheim. 

Anonymkode: 24814...340

Nei er Nidar som ligger der. Ikke freia,

Anonymkode: 927df...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Nei er Nidar som ligger der. Ikke freia,

Anonymkode: 927df...ae8

Ja, det var jo akkurat det som var spørsmålet som hun du siterte, svarte på :rolleyes: En person over her nevnte Nidar-fabrikken. Så spurte en annen person «hvor ligger den?» Så svarte en tredjeperson «Trondheim»- som jo stemmer. Skjønner ikke hvorfor du blander inn Freia i dette? Personen som nevnte Freia, skrev jo nettopp at hun visste hvor Freia lå.

Anonymkode: 6ad44...4d0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte de gode Autumn Crisp druene på Kiwi for en ukes tid siden. Spiste litt en dag og likte dem veldig godt. Satt de til side og skulle spise de neste dag, men da var de fleste druene full av mugg. Så det var dårlig bruk av 24 kroner (som de kostet her).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

er druene steinfri?

Anonymkode: 2f036...0bf

Ja de er ganske store. Og de er steinfrie :) De er ulik vanlige druer i størrelse og fastere i konsistensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...