Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, sofie777 skrev:
 

Jeg kjøpte de gode Autumn Crisp druene på Kiwi for en ukes tid siden. Spiste litt en dag og likte dem veldig godt. Satt de til side og skulle spise de neste dag, men da var de fleste druene full av mugg. Så det var dårlig bruk av 24 kroner (som de kostet her).

Kjedelig 😕 Har hatt mine i 2 dager de er helt fine. 

Anonymkode: 20491...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, sofie777 skrev:
 

Jeg kjøpte de gode Autumn Crisp druene på Kiwi for en ukes tid siden. Spiste litt en dag og likte dem veldig godt. Satt de til side og skulle spise de neste dag, men da var de fleste druene full av mugg. Så det var dårlig bruk av 24 kroner (som de kostet her).

Hadde mine i et par dager, de holt seg fint da.  En dette var 1-2 uker siden. Kanskje derfor de ikke er å finne lengre, de begynner å bli gamle 😕 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sool skrev:
 

Ja de er ganske store. Og de er steinfrie :) De er ulik vanlige druer i størrelse og fastere i konsistensen.

Er det 500g i en pakke?

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok spanske bønder må forte seg å plante flere Autumn Crisp- drueranker, for vi vil ha MER! (Fant ikke på butikken i dag jeg heller)... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker druer, så har veldig lyst til å prøve de autumn crisp. De eneste jeg fant var på Spar til 39kr (!) boksen. Jeg syns det var litt dyrt, så vet ikke helt om det blir verdt det. Bli jo likevel veldig fristet når de får så mye skryt her!:fnise:

Anonymkode: 02b6d...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Elsker druer, så har veldig lyst til å prøve de autumn crisp. De eneste jeg fant var på Spar til 39kr (!) boksen. Jeg syns det var litt dyrt, så vet ikke helt om det blir verdt det. Bli jo likevel veldig fristet når de får så mye skryt her!:fnise:

Anonymkode: 02b6d...18f

Jeg er ikke særlig glad i druer men disse er fantastisk gode ! Anbefaler dem å fryses litt å spise dem etterpå. Veldig forfriskende :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en pakke av de nevnte druer og sa til mannen min at de var ekstra gode, samme kvelden var pakken nesten tom! Og han som sjelden spiser druer :fnise:

Han hadde spart 5-6 druer til meg da, snille mannen 😄

Anonymkode: d7884...075

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Elsker druer, så har veldig lyst til å prøve de autumn crisp. De eneste jeg fant var på Spar til 39kr (!) boksen. Jeg syns det var litt dyrt, så vet ikke helt om det blir verdt det. Bli jo likevel veldig fristet når de får så mye skryt her!:fnise:

Anonymkode: 02b6d...18f

Det er verdt det. Jeg kjøper egentlig aldri druer, men... jo jeg betaler glatt 40 kr for disse. 

Dette har jo blitt rene druetråden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Meadow skrev:
 

Det er verdt det. Jeg kjøper egentlig aldri druer, men... jo jeg betaler glatt 40 kr for disse. 

Dette har jo blitt rene druetråden :ler:

Haha hvem hadde trodd at det var druer som skulle bli ståa her ! 😂 Jeg er overrasket selv. Er første gang jeg har «jaktet» byen rundt etter druer. Gjør ikke det for sjokolade engang. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Elsker druer, så har veldig lyst til å prøve de autumn crisp. De eneste jeg fant var på Spar til 39kr (!) boksen. Jeg syns det var litt dyrt, så vet ikke helt om det blir verdt det. Bli jo likevel veldig fristet når de får så mye skryt her!:fnise:

Anonymkode: 02b6d...18f

19 kr på Rema 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 hours ago, Mopsi said:

Jeg kjøpte på Joker, men de jeg kjøpte hadde helt annen pakning og merkelapp - det var ikke Bendit! Men de het Autumn Crisp og hadde sånn plastfilm man dro av boksen istedet for plastlokk. Veldig gode! Har ikke funnet dem noen andre steder ennå og de kostet 38 ca. på Joker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, SoftKitty skrev:
 

Jeg kjøpte på Joker, men de jeg kjøpte hadde helt annen pakning og merkelapp - det var ikke Bendit! Men de het Autumn Crisp og hadde sånn plastfilm man dro av boksen istedet for plastlokk. Veldig gode! Har ikke funnet dem noen andre steder ennå og de kostet 38 ca. på Joker.

De smaker det samme som det andre merket :) Har prøvd begge. På kiwi kostet de 19kr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Mopsi skrev:
 

19 kr på Rema 😄

Ja, det er flere som har skrevet det, men nå bor ikke vi på samme sted, så jeg ser ikke helt hvorfor du kommenterer dette? 

Anonymkode: 02b6d...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ja, det er flere som har skrevet det, men nå bor ikke vi på samme sted, så jeg ser ikke helt hvorfor du kommenterer dette? 

Anonymkode: 02b6d...18f

For en merkelig kommentar. Var er tips tilfelle du ikke hadde fått det med deg at det var billigere ett annet sted. Kanskje du skal roe deg ned litt å ikke være så hårsår. Blir nesten provosert av en slik kommentar. Er så unødvendig å skape oppstandelse på bakgrunn av et tips som var ment å være behjelpelig. 

Å en annen ting. Hvordan skal jeg vite hvor du bor. Poenget mitt var at det var 19kr på KIWI noe som gjerne er vanlig å ha i et område. 

Endret av Sool
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Sool skrev:
 

For en merkelig kommentar. Var er tips tilfelle du ikke hadde fått det med deg at det var billigere ett annet sted. Kanskje du skal roe deg ned litt å ikke være så hårsår. Blir nesten provosert av en slik kommentar. Er så unødvendig å skape oppstandelse på bakgrunn av et tips som var ment å være behjelpelig. 

Å en annen ting. Hvordan skal jeg vite hvor du bor. Poenget mitt var at det var 19kr på KIWI noe som gjerne er vanlig å ha i et område. 

Jeg skriver jo at jeg har lett andre steder. Det er så irriterende med de som kommenterer bare for å kommentere, når man allerede har sagt at man ikke har funnet det der. Tror du jeg lyver eller hva? 

Anonymkode: 02b6d...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...